Noldi Skrevet 6. mai 2022 Forfatter #61 Del Skrevet 6. mai 2022 Kassiopeia8 skrev (3 timer siden): Oi! Så forvirrende! Kan jo være lurt å fortsette å teste. Eller du kan vel ikke være gravid da? Er vel enkelte som da får positiv EL-test? Ikke gravid heller, sjekket akkurat🙈 Men testetøsen her svidde av den siste eggløsningstesten i samme slengen, og kjøpte en ny pakke når jeg var ute, og det må jo være noe som skjer nå?! Begge testene har tørket på bildet, så det er med litt forbehold, men så at streken var sterkere før tiden var gått ut også. Den øverste er fra morgenen, og den nederste er en time gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 6. mai 2022 #62 Del Skrevet 6. mai 2022 Oi! Ser nok ut til at kroppen din bare prøvde å slippe egget forrige gang, og ikke fikk det helt til. Den nederste er jo veldig positiv! Så tipper eggløsning er i morgen eller søndag ☺️🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 6. mai 2022 #63 Del Skrevet 6. mai 2022 Synes absolutt dette ser lovende ut, ja! Ville også tenkt at denne er positiv, og at EL er i morgen. Lurt at du har testet såpass lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 7. mai 2022 Forfatter #64 Del Skrevet 7. mai 2022 Nå da kroppen ?! Stoler fortsatt ikke på denne kroppen, så jeg setter av en testedag 14.mai (11 dager etter første gangen jeg trodde jeg hadde eggløsning), og en testedag 18 mai (11 dager fra i dag). Aksjer legges uansett, så får vi helgardert oss for alle curvballs som kroppen kaster etter meg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 8. mai 2022 #65 Del Skrevet 8. mai 2022 Håper egget slipper denne gangen! Temper du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 9. mai 2022 Forfatter #66 Del Skrevet 9. mai 2022 Kassiopeia8 skrev (På 8.5.2022 den 7.37): Håper egget slipper denne gangen! Temper du også? Nei, det prøvde jeg på sist men jeg fikk aldri helt teken, og med en baby som våkner 2 ganger om natta og vekker meg tror jeg ikke tempen hadde blitt helt riktig uansett🙈 men de siste testene er iallfall svake igjen, så håper det gikk bedre denne gangen😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 11. mai 2022 Forfatter #67 Del Skrevet 11. mai 2022 4 DPO Nå tør jeg endelig, og så vidt, å begynne å snakke om dpo og lutealfase. Testene har vært svake 3 dager på rad, og appen sier jeg er 4 dpo i dag, så da forholder jeg meg til det🙈 Vi la inn aksjer to dager før eggløsningen, og på selve eggløsningsdagen, så nå er det bare å vente og se hva kroppen bestemmer seg for denne gangen😁 Magefølelsen sier egentlig at det ikke blir noe denne gangen, og på en måte er det litt godt for det gjør at jeg ikke tenker på det hele tiden. Samtidig tenker jeg ikke så lite på det at jeg glemmer det helt, så jeg gleder meg veldig til testedagen(e)😁 Beholder t.o.m den første testedagen (lørdag) etter første gangen jeg mistenkte eggløsning, bare for å ha noe å drive med i venteperioden😅 Da er jeg bare 7 dpo hvis appen har rett, så sannsynligvis ingen strek da. Så er planen å vente fire nye dager til 11 dpo, men vi vet alle at jeg nesten alltid ryker på en smell 9 dpo😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 11. mai 2022 #68 Del Skrevet 11. mai 2022 Noldi skrev (1 time siden): 4 DPO Nå tør jeg endelig, og så vidt, å begynne å snakke om dpo og lutealfase. Testene har vært svake 3 dager på rad, og appen sier jeg er 4 dpo i dag, så da forholder jeg meg til det🙈 Vi la inn aksjer to dager før eggløsningen, og på selve eggløsningsdagen, så nå er det bare å vente og se hva kroppen bestemmer seg for denne gangen😁 Magefølelsen sier egentlig at det ikke blir noe denne gangen, og på en måte er det litt godt for det gjør at jeg ikke tenker på det hele tiden. Samtidig tenker jeg ikke så lite på det at jeg glemmer det helt, så jeg gleder meg veldig til testedagen(e)😁 Beholder t.o.m den første testedagen (lørdag) etter første gangen jeg mistenkte eggløsning, bare for å ha noe å drive med i venteperioden😅 Da er jeg bare 7 dpo hvis appen har rett, så sannsynligvis ingen strek da. Så er planen å vente fire nye dager til 11 dpo, men vi vet alle at jeg nesten alltid ryker på en smell 9 dpo😂 Spennende med testingen! Lo godt når du skrev at du regner med å ryke på en smell 9 DPO😂 kjenner meg godt igjen der. Tiden gåååår så sakte når man venter på å teste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 11. mai 2022 #69 Del Skrevet 11. mai 2022 Hehe, testetøsen her vet veldig godt hvordan det er å ryke på en uplanlagt testesmell 😂 Håper du får verdens fineste overraskelse! Gleder meg til oppdatering! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. mai 2022 #70 Del Skrevet 13. mai 2022 Masse lykke til i dpo-land! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 15. mai 2022 Forfatter #71 Del Skrevet 15. mai 2022 Amatariel skrev (På 13.5.2022 den 14.32): Masse lykke til i dpo-land! 🤞 Tusen takk😁 Juss-jenta skrev (På 11.5.2022 den 15.40): Hehe, testetøsen her vet veldig godt hvordan det er å ryke på en uplanlagt testesmell 😂 Håper du får verdens fineste overraskelse! Gleder meg til oppdatering! 😍 Kassiopeia8 skrev (På 11.5.2022 den 14.57): Spennende med testingen! Lo godt når du skrev at du regner med å ryke på en smell 9 DPO😂 kjenner meg godt igjen der. Tiden gåååår så sakte når man venter på å teste! Tok en test i går som planlagt, helt blenda selvfølgelig (antok ikke noe annet for 7dpo), men røyk likevel på en test allerede i dag!😂 blenda den også, akkurat som jeg tenkte, men så blir man jo veldig opptatt av «hva om det er en liiiiten strek der?»😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 15. mai 2022 Forfatter #72 Del Skrevet 15. mai 2022 8 DPO Testet i går og i dag, med blenda resultat begge gangene. Ikke sjokkerende, og jeg tror heller ikke at jeg ser noe før tidligst 10 dpo hvis jeg er gravid, men jeg er så nysgjerrig og utålmodig! Klarer ikke vente🙈 Men, jeg har veldig lite tro for denne syklusen, dessverre..! Jeg har blitt ordentlig syk denne gangen og har hatt influensa siden før eggløsning. Det har vart lenge og jeg har gått en stund på en antibiotikakur som ikke er ferdig før ikm, samtidig som jeg blir behandlet med hostesaft som er trekantmerket og tabletter som er slimløsende. I tillegg sto jeg på kortisontabletter i fem dager ca når jeg fikk eggløsning, og jeg tror dette er grunnen til så mange sterke utslag på eggløsningstestene, da kortison «motvirker» effekten av metformin.. Frykter at alle disse legemidlene og sykdom gjør det vanskelig for kroppen å prioritere baby akkurat nå, men nå håper jeg bare jeg blir ordentlig frisk slik at ingenting ødelegger neste runde igjen. Vet jo ikke hvilken vei det tipper enda, men jeg tviler sterkt på at det har resultert i graviditet denne gangen, men det går helt fint🥰 Jeg holder motet oppe til neste gang uansett❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 16. mai 2022 Forfatter #73 Del Skrevet 16. mai 2022 CD 1 Denne kroppen driver meg til vanvidd snart.. 9 dager etter eggløsning kom mensen som lyn fra klar himmel. Akkurat nå er jeg bare pissed på kroppen min som gjør så mye rart, ingenting gir mening eller er stabilt. Utrolig irriterende. Jeg håper det er alle medisinene som har skylda i dette, men jeg tviler. Dette er på en helt syk måte akkurat det jeg forventer av kroppen. Nå skal jeg sutre resten av kvelden, og gjøre meg klar til å starte på nytt i morgen. Det positive er igjen; enda lenger tid på å gå ned i vekt. Det skal jo i teorien ha en positiv innvirkning på pcos, men tviler på at det hjelper meg sånn egentlig. Uansett.. Har gått ned 2-3 kg siden jeg startet på metformin, så den gjør iallfall jobben sin der. Negativ innstilling akkurat nå kjenner jeg, men det snur vel snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 16. mai 2022 #74 Del Skrevet 16. mai 2022 Så utrolig kjedelig å lese at mensen kom kjære Noldi! 😒 Skjønner godt at du blir irritert og lei når kroppen tuller på denne måten! Håper det blir bedre med tiden 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 17. mai 2022 #75 Del Skrevet 17. mai 2022 Så utrolig kjedelig! Håper syklusen din ikke blir like merkelig neste runde! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 17. mai 2022 #76 Del Skrevet 17. mai 2022 Nei så kjedelig!! Håper syklusen din blir mer og mer vanlig! Ammer du fortsatt? Kan eventuelt det ha noe påvirkning på syklusen din sånn som jeg tror den har på min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 17. mai 2022 Forfatter #77 Del Skrevet 17. mai 2022 Lillra skrev (2 timer siden): Nei så kjedelig!! Håper syklusen din blir mer og mer vanlig! Ammer du fortsatt? Kan eventuelt det ha noe påvirkning på syklusen din sånn som jeg tror den har på min? Nei, jeg ammer ikke, så her er det bare kroppen som er vrang dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. mai 2022 #78 Del Skrevet 17. mai 2022 Håper kroppen stabiliserer seg selv, imens gratulerer med dagen og kanskje gir det en fin mulighet å kose deg med spekemat 🌞🇧🇻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 18. mai 2022 Forfatter #79 Del Skrevet 18. mai 2022 Tusen takk for støtten @Lillra @Neutral90 @Kassiopeia8 @Juss-jenta❤️ Hadde håpet jeg skulle være i bedre humør med en gang, men det dårlige humøret henger litt i denne gangen.. Det bunner nok i redsel for at kroppen bare tuller og at vi aldri kommer til å få til dette av oss selv, også er det ekstra kjipt når jeg vet jeg kunne fått til nesten 2 forsøk på den tiden det tar for kroppen min å ha én full syklus (som til og med har en defekt lutealfase…). Håper sånn at jeg kan få en kortere og mer normal syklus, men det er vel liten sjanse for det med pcos. Har meldt meg inn i en hel haug grupper for pcos+vektnedgang+fertilitet og leser meg opp på og utforsker en hel haug innenfor mat og aktivitet, kanskje noe plutselig hjelper. Skal hente ut ny pakning metformin og kjøpe nye eggløsningstester igjen denne uken, så håper jeg at jeg er klar for en ny runde med sannsynligvis alt for mange eggløsningstester😅 Gir meg selv tid til å deppe litt mens jeg fortsatt har mensen, men skal være klar til ny giv når mensen er over🎉 Håper dere alle har hatt en super 17.mai❤️🤍💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 24. mai 2022 Forfatter #80 Del Skrevet 24. mai 2022 CD 9 Nå er humøret endelig på vei opp igjen😁 Mensen ble ferdig i helgen, og egentlig har jeg hatt en veldig «fin» runde mensen, ikke blødd så veldig mye og ikke hatt noe særlig mensensmerter. Vi har også hatt barnevakt i helgen og kost oss masse med venner🥰 Nå som humøret er tilbake et det mye enklere å holde seg på riktig spor med kosthold og trening også. Startet uken med 40 minutters joggetur, og det er så deilig! Jeg har gått ned én kilo til siden CD 1, relativt fornøyd med det. Av erfaring vet jeg at jeg går ned lettere og raskere i follikelfasen (mellom mens og eggløsning), så det er jo positivt med at jeg har en voldsomt lang follikelfase😅 Denne gangen har jeg bestemt meg for å ikke begynne å teste etter eggløsning før CD 14, tidligst. Hvis metformin gjør syklusen kortere denne gangen, vil jeg tro at den ikke klarer å gjøre syklusen kortere med 20 dager med en gang, men at det kanskje blir bedre og bedre for hver gang. Fikk sannsynligvis eggløsning på CD 32-33 sist, så jeg lurer på om jeg skal vente enda lenger med eggløsningstesting med mindre jeg har tegn på at jeg burde begynne. Problemet er at jeg kjenner meg selv godt nok og vet at ved CD 14 er jeg nok såpass utålmodig og nysgjerrig at jeg ikke klarer å vente lenger😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå