Amatariel Skrevet 8. april 2022 #41 Del Skrevet 8. april 2022 Åå så kjedelig Masse lykke til videre! Da vi forsøkte på nr.2 så var det kun metformin som skulle til, så håper det også vil hjelpe deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 8. april 2022 #42 Del Skrevet 8. april 2022 Det var utrolig trist å lese tenker masse på deg! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 9. april 2022 #43 Del Skrevet 9. april 2022 Så trist å høre kjære @Noldi💛 Håper den sitter ved neste forsøk! Du vet jo at kroppen kan 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 12. april 2022 #44 Del Skrevet 12. april 2022 Godt å se at du er ved godt mot nå ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 20. april 2022 Forfatter #45 Del Skrevet 20. april 2022 CD 16 Ingen eggløsning eller tegn på det enda, så jeg er veldig spent på om syklusen blir kortere med metformin eller ikke, men jeg håper jo veldig på det🙈 Blir den ikke kortere kan det bli voldsomt lange prøveperioder, og mye(!) venting😶 Men jeg føler at metformin hjelper på hormonnivåene i kroppen om ikke annet. Jeg vet ikke dette med sikkerhet, jeg har jo ikke tatt noen blodprøver, men eggløsningstestene mine er svake og ikke nesten-positive hver dag! Nesten-positive tester hver dag er jo et tegn på pcos, mens svake tester utenom eggløsning er helt normalt, så endelig føler jeg meg litt mer normal i syklusen😁 Mangler bare kortere tid mellom mensen og eggløsning nå så har jeg ingenting å klage på lenger! til sammenligning er dette forrige syklus (må bare påpeke at jeg ikke hadde eggløsning selv når testen viste 1.01) og dette fra nåværende syklus Ellers har jeg jo planer om å gå ned i vekt for å forbedre sjansene for å bli gravid, men covid, spontanabort og påskeferie har ikke akkurat hjulpet på vekta😂 Jeg har derimot klart å holde meg helt stabil, og det er faktisk ikke dårlig det heller med all trøstematen jeg har stappet i meg i det siste. Ny start etter ferien nå, og jeg mister ikke håpet! Og! Jeg har meldt meg inn på treningsstudio igjen😍 Har ikke trent ordentlig styrke på lenge, så det gleder jeg meg faktisk veldig til! Håper alle har hatt en fantastisk påske❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 20. april 2022 #46 Del Skrevet 20. april 2022 Håper at syklusene blir kortere! Den ventingen er den verste 😩 så flink som har meldt deg inni treningsstudio! Håper du får en positiv EL test snart og ja veldig digg at de er litt svakere enn de har vært så lenge du ikke har El😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 20. april 2022 #47 Del Skrevet 20. april 2022 Krysser fingrene for kortere syklus fremover! 🤩 Håper eggløsning kommer snart, så du får prøve på nytt! Også er du veldig flink som har meldt deg inn på treningsstudio. Vil tro du er flinkere enn meg, som snart har vært støttemedlem i 1 år 🙊 Har ikke trent en eneste gang siden jeg meldte meg inn 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 26. april 2022 Forfatter #48 Del Skrevet 26. april 2022 (endret) CD 22 Her går det utrolig sakte fremover…! Absolutt INGEN tegn på eggløsning, og det er så utrolig frustrerende. Men jeg vet jo at de tidligere syklusene også har vært lange, så jeg får vel bare holde ut og håpe på at jeg får eggløsning av meg selv fortsatt, og at ikke kroppen har gått tilbake til å ikke ha eggløsning, det er jo worst case. Jeg får iallfall mer tid på å komme meg litt på trening- og matfronten, så får bare se positivt på det. Det har ikke gått en eneste dag i det siste som jeg ikke har vært støl på, så det merkes på musklene at de ikke har blitt utfordret så mye før nå😅 Endret 26. april 2022 av Noldi Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 26. april 2022 #49 Del Skrevet 26. april 2022 Så sykt frustrerende at det tar så lang tid! Men jeg håper eggløsning plutselig dukker opp snart! 💛 Og du er så flink som trener og fokuserer på kostholdet! 🤩 Plutselig sitter spiren igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 27. april 2022 #50 Del Skrevet 27. april 2022 Håper eggløsning dukker opp snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 2. mai 2022 Forfatter #51 Del Skrevet 2. mai 2022 CD 28(!!) Først nå ser det ut som at det endelig skjer noe i denne syklusen. Jeg hadde faktisk begynt å miste håpet nå. Jeg kjøpte jo 30 eggløsningstester før denne syklusen, i håp om at det skulle være nok for to sykluser, men snart har jeg vel brukt opp alle😅 Testet to ganger i går og kommer til å teste to ganger i dag også. Streken er sterkere men ikke like sterk som kontrollstreken helt enda, og med tanke på de tidligere positive testene mine som det absolutt ikke var noe spørsmål om var sterke nok, så tror jeg at de ikke har nådd toppen helt enda. Hadde litt slim i går også, men heller ikke da like mye som når jeg har hatt eggløsning i de tidligere syklusene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 2. mai 2022 #52 Del Skrevet 2. mai 2022 Wohoo! 🤩 Jeg syntes nå den ser veldig positiv ut. Men det er du som vet best ut fra tidligere testing! Krysser fingrene for at dette er gullegget! 💛 Happy humping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 2. mai 2022 #53 Del Skrevet 2. mai 2022 Hurra! Endelig! Jeg synes egentlig også at den nederste ser positiv ut, men det ser du jo på neste test uansett😄 Happy humping day - håper det klaffer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. mai 2022 #54 Del Skrevet 2. mai 2022 Dette ser kjempebra ut! Jeg har myye erfaring med EL først rundt CD30. To av mine barn er unnfanget på det 😊 Masse lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 3. mai 2022 Forfatter #55 Del Skrevet 3. mai 2022 CD 29 Kvier meg litt for å skrive dpo eller eggløsningsdag, for jeg føler meg ikke helt sikker på noe enda😅 Dere som fulgte meg før jeg ble gravid med første vet jo at denne kroppen er en ekspert på å lure meg! Hadde alle mulige symptomer på eggløsning i går kveld, oppblåst, smerter og slim, men eggløsningstestene er nesten helt like som den siste jeg la ut bilde av. Ikke sterkere eller svakere, og derfor er jeg litt usikker på om kroppen bare tuller. Jeg fortsetter å teste til jeg føler meg litt sikrere på om det har vært eggløsning eller ikke. Aksjer er uansett lagt inn så får vi bare se om kroppen har lyst til å spille på lag denne gangen😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 3. mai 2022 #56 Del Skrevet 3. mai 2022 Krysser fingeren for at du har EL nå 😍😍testene ser jo veldig positive ut så håper ikke at kroppen tuller nå❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 3. mai 2022 #57 Del Skrevet 3. mai 2022 Jeg tipper du har hatt eggløsning! Hos meg så har testene pleid å være positive et par dager før de går ned igjen. Tror for noen så holder LH-nivået seg høyt lengre bare, men man får fortsatt eggløsning 24-48 timer etter første positive test. Og som jeg sa i går så synes jeg absolutt den siste testen du tok så helt positiv ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 3. mai 2022 Forfatter #58 Del Skrevet 3. mai 2022 Tipper dere har rett @Juss-jenta og @Kassiopeia8. Kveldens test er blitt svakere, og pga symtomene i går kveld antar jeg at eggløsningen er i dag. Tenker at jeg like greit kan bruke opp de 4 testene jeg har igjen de neste dagene, men forhåpentligvis holder de seg svake og ikke forvirrer meg, samtidig vil jeg gjerne få det med meg hvis det plutselig blir en kjempesterk strek der🙈 Med mindre kroppen tuller med meg; Let the waiting game begin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 6. mai 2022 Forfatter #59 Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) CD 32 Nå er jeg tilbake til å ikke helt tro at jeg har kommet meg i dpo land helt enda..😅 Jeg holder fast på testdatoen (14. mai) enn så lenge, med forventet mens 16.mai hvis eggløsningen var for 3 dager siden. Men de to siste eggløsningstestene mine er av et annet merke (make sure), og dagens test var vel så og si positiv, derfor blir jeg veldig forvirra! Vurderer å kjøpe en pakke til så jeg kan fortsette å teste, bare fordi jeg ikke helt klarer å tro at eggløsning har vært, samtidig som jeg tror det😅 Denne dagboken er tidenes karusell, uten tvil! Jeg hadde jo alle de typiske symptomene med oppblåsthet, eggløsningssmerter og slim, men jeg stusset på den «svake» positive testen.. Vi får se hva jeg ender på, ta livet med ro i 8 dager til, eller kjøpe en ny boks tester😅🙈 Dette er forresten dagens test; Endret 6. mai 2022 av Noldi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 6. mai 2022 #60 Del Skrevet 6. mai 2022 Noldi skrev (1 time siden): CD 32 Nå er jeg tilbake til å ikke helt tro at jeg har kommet meg i dpo land helt enda..😅 Jeg holder fast på testdatoen (14. mai) enn så lenge, med forventet mens 16.mai hvis eggløsningen var for 3 dager siden. Men de to siste eggløsningstestene mine er av et annet merke (make sure), og dagens test var vel så og si positiv, derfor blir jeg veldig forvirra! Vurderer å kjøpe en pakke til så jeg kan fortsette å teste, bare fordi jeg ikke helt klarer å tro at eggløsning har vært, samtidig som jeg tror det😅 Denne dagboken er tidenes karusell, uten tvil! Jeg hadde jo alle de typiske symptomene med oppblåsthet, eggløsningssmerter og slim, men jeg stusset på den «svake» positive testen.. Vi får se hva jeg ender på, ta livet med ro i 8 dager til, eller kjøpe en ny boks tester😅🙈 Dette er forresten dagens test; Oi! Så forvirrende! Kan jo være lurt å fortsette å teste. Eller du kan vel ikke være gravid da? Er vel enkelte som da får positiv EL-test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå