Gå til innhold

Andregangsprøver

Noldi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 DPO

I dag kom den verkende korsryggen også. Ingen spotting hittil🤞🏼 Får se hva de neste dagene bringer

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (2 timer siden):

Spennende! Når skal du teste? 😍😍

Jeg håper å holde ut til 11 eller 12 dpo, så slipper jeg kanskje unna de svake testene som bare forsvinner etter et par dager🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!! Gratulerer så masse! ❤️ Så flott test med 2-3 på og alt. Dette blir bra! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Juss-jenta skrev (På 1.8.2022 den 23.06):

Hei 💛 Hvordan går det med deg om dagen?

Det går fint med meg🥰 Merker at jeg fortsatt er i første trimester og er en del plaget med de vanlige symptomene, kvalme, trøtthet, forstoppelse, svimmelhet, etc. Andre trimester nærmer seg nå så jeg håper det hjelper på formen og at jeg får tilbake litt energi etterhvert. 

Hvordan går det med deg?🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (52 minutter siden):

Det går fint med meg🥰 Merker at jeg fortsatt er i første trimester og er en del plaget med de vanlige symptomene, kvalme, trøtthet, forstoppelse, svimmelhet, etc. Andre trimester nærmer seg nå så jeg håper det hjelper på formen og at jeg får tilbake litt energi etterhvert. 

Hvordan går det med deg?🥰

Så godt å høre at det går fint med deg! 🤩 Krysser fingrene for at ting blir bedre i andre trimester ja! Det er slitsomt å være kvalm og trøtt. Særlig når man har en liten en i tillegg! 💛 

Det går fint med meg også 😊 Merker at alt er litt tyngre denne gangen, sånn særlig siden jeg har mer enn bare meg selv å ta hensyn til🙈 Bekkenet krangler, men det forventet jeg siden jeg var litt plaget forrige gang også. Snart er jeg i tredje trimester allerede (er i 25+2). Og tiden har virkelig bare flydd! Plutselig er det november og lillesøster er her 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...