Amatariel Skrevet 13. juni 2022 #101 Del Skrevet 13. juni 2022 Håper de neste dagene går fort for deg 🤞Masse lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 15. juni 2022 Forfatter #102 Del Skrevet 15. juni 2022 9 DPO I dag kom den verkende korsryggen også. Ingen spotting hittil🤞🏼 Får se hva de neste dagene bringer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 15. juni 2022 #103 Del Skrevet 15. juni 2022 Spennende! Når skal du teste? 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 15. juni 2022 Forfatter #104 Del Skrevet 15. juni 2022 Juss-jenta skrev (2 timer siden): Spennende! Når skal du teste? 😍😍 Jeg håper å holde ut til 11 eller 12 dpo, så slipper jeg kanskje unna de svake testene som bare forsvinner etter et par dager🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 19. juni 2022 Forfatter #105 Del Skrevet 19. juni 2022 3+5/13 DPO Jeg er gravid igjen❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 19. juni 2022 #106 Del Skrevet 19. juni 2022 Gratulerer så mye!! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 19. juni 2022 #107 Del Skrevet 19. juni 2022 Oi, gratulerer! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 19. juni 2022 #108 Del Skrevet 19. juni 2022 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 19. juni 2022 #109 Del Skrevet 19. juni 2022 Wææh, se der ja!! 😍 Gratulerer så masse kjære Noldi! Denne skal sitte 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. juni 2022 #110 Del Skrevet 20. juni 2022 Hurra!! Gratulerer så masse! ❤️ Så flott test med 2-3 på og alt. Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 1. august 2022 #111 Del Skrevet 1. august 2022 Hei 💛 Hvordan går det med deg om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 9. august 2022 Forfatter #112 Del Skrevet 9. august 2022 Juss-jenta skrev (På 1.8.2022 den 23.06): Hei 💛 Hvordan går det med deg om dagen? Det går fint med meg🥰 Merker at jeg fortsatt er i første trimester og er en del plaget med de vanlige symptomene, kvalme, trøtthet, forstoppelse, svimmelhet, etc. Andre trimester nærmer seg nå så jeg håper det hjelper på formen og at jeg får tilbake litt energi etterhvert. Hvordan går det med deg?🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 9. august 2022 #113 Del Skrevet 9. august 2022 Noldi skrev (52 minutter siden): Det går fint med meg🥰 Merker at jeg fortsatt er i første trimester og er en del plaget med de vanlige symptomene, kvalme, trøtthet, forstoppelse, svimmelhet, etc. Andre trimester nærmer seg nå så jeg håper det hjelper på formen og at jeg får tilbake litt energi etterhvert. Hvordan går det med deg?🥰 Så godt å høre at det går fint med deg! 🤩 Krysser fingrene for at ting blir bedre i andre trimester ja! Det er slitsomt å være kvalm og trøtt. Særlig når man har en liten en i tillegg! 💛 Det går fint med meg også 😊 Merker at alt er litt tyngre denne gangen, sånn særlig siden jeg har mer enn bare meg selv å ta hensyn til🙈 Bekkenet krangler, men det forventet jeg siden jeg var litt plaget forrige gang også. Snart er jeg i tredje trimester allerede (er i 25+2). Og tiden har virkelig bare flydd! Plutselig er det november og lillesøster er her 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå