Gå til innhold

Svorske barn

Furstina

Anbefalte innlegg

God nytt år Furstina :D

- og masse lykke til med den nært forestående fødselen. Spennende tider :wink:

Gode tanker fra NyDag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår... :kysse:

Måtte året bli slik du drømmer om.

Har smugtittet etter nytt:

Lykke til med forestående fødsel...

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack för hälsningar Kipa, Ny dag, Misty, Mother of the Bride och Mayamor :vinke:

Det är kul att se att så många följer med. Gott nytt år på er alla också.

Ingenting har hänt i natt så nu åker mannen och jag in till stan för att gå omkring i det härliga vintervädret.

Jag tror Malvin kommer i morgon, den 4:e januari... 040104... blir likadant på svenska (ÅÅMMDD) och norska (DDMMÅÅ). Enkelt för alla. Precis som vi har med vår bröllopsdag; 020802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss' date=' er du her enda Furstina? Skulle ikke du vært på fødeavdelingen nå? Lykke til :klem2:[/quote']

Jag hade hoppats att vi var hemma från födseln vid den här tiden...

jag är SÅ LESS på att vänta!

Inga planer, jag ids knappt surfa, har ingen lust att läsa och på TV är det om möjligt mer skit än vanligt. *suck*

Mannen har börjat snakke norsk med magen. Och vi provar diverse tips för att sätta i gång födseln :wink: , men ikke. Malvin vill inte ut. Jo, kanske... men jag tror han har missförstått vägvisningen, han försöker nog ta sig ut via högersidan fortfarande :lol:

I dag var vi och gick lite i Stockholm. Tog tunnelbanan några stationer och gick sedan. Drack varm choklad och åt smörgås på ett café och fortsatte att gå. Köpte böcker på antikvariat, både deckare i pocket och ett relativt nytt uppslagsverk om filosofi.

Turen slutade på Åhléns City och shopping av babykläder till Malvin. Det blev en "rock-outfit" i svart:

- en blå-svart tröja med blått tryck (50:-)

- en svart inne-overall i tyg med orange sömmar (100:-)

- en svart tröja med "utanpå-söm" och rosa tryck. Ser ut som en rocktröja (100:-)

- och vita sparkbyxor med stjärnor på (59:-)

Det är svårt att veta vad vi behöver, vad vi kommer använda, hur snabbt han växer, vad som är praktiskt eller bara snyggt. Vad är oanvändbart för att det är krångligt och hur är kvaliteten? Nå ja... vi lär oss nog... bara han kommer ut snart.

I dag är det en vecka över tiden. 41+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimenn, hjalp ikke det heller...

Hmmm - han er bestemt han der.

Han har det vel så godt der inne da, at han vil vel ikke ut og møte verden :wink:

Tenker på dere

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

*følger spent med*

Jeg synes du skriver så godt furstina, og bortsett fra Jinx er din graviditetsbok den eneste jeg leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Måtte bare inn for å sjekke om det hadde hendt noe, men ser at det tydeligvis ikke har gjort det. Håper det hender i natt. :wink:

tvitvi.

*krysser fingre og tær for deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så jeg som håpte jeg hadde gått glipp av noe stort :o

Det er nok altfor koselig inni magen din, Furstina! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortfarande kvar här ja... ingenting hände i natt annat än att jag sov riktigt bra. Less på att vänta. :(

Härligt att se era hälsningar, Chiquita, Poirot, Madame Felle og [maria] :) det glädjer när det är tråkigt att vänta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei,

Følger også spent med! Håper det skjer noe snart og ventingen tar slutt!!

Sitter her og heier!! (kanskje det kan hjelpe - om dere tar frem flagg og begynner å heie barnet frem? :wink: )

Uansett - ha en fin søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiden går og går og går ser jeg. Ventetiden må føles lang! Men hvis det er noen trøst, så leste jeg nettopp i en bok at hvis du er kommet inn i uke 41, så kommer babyen i løpet av denne uken! :wink: Men det må være helt forferdelig å gå å vente på at barnet skal komme...Håper jeg ikke går over terminen selv.

Det blir jo spennende å følge med i dagboken de nærmeste dagene, nå er det ikke lenge igjen! Bare hold ut, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :wink:

Stor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det är spännande (och otroligt trist) att vänta... jag blir glad av att se alla hälsningar, hejarop och kryssade fingrar. Vi får hoppas att Malvin känner sig så välkommen att han väljer att titta ut snart.

I dag jag bara varit hemma. Mannen var en tur på gymmet i morse, jag är så avundsjuk/sjalusi på honom. Jag vill också träna. Svettas och känna hur man tar i tills det nästan inte går mer, och så ta i lite till. En dusch och så den där härliga känslan i hela kroppen efteråt... åååhhh...

Vi har städat i köksskåpet/skafferiet i dag. Tagit ut alla burkar, boxar, påsar och behållare - torkat av, sorterat och ordnat. Det är jättefint nu.

Jag har börjat skissa på en hemsida till Malvin. Jag började på en för graviditeten men vi hann aldrig göra något när sommaren kom, lägenheten skulle renoveras och jag jobbade en massa. Men Malvin ska få en egen sida. Jag håller på att fundera på innehåll, mängd och struktur så ska mannen göra designen sedan.

41+1, T+8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jag blir glad av att se alla hälsningar' date=' hejarop och kryssade fingrar. [/quote']

Da skal jeg sannelig være med på å få opp humøret! Så her kommer en hilsen - jeg følger med deg opp til flere ganger om dagen, jeg har bare glemt å si ifra... :oops: .

Lykke til, målet er i sikte! Jeg krysser alle fingre. Stor klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er hilsener du vil ha, skal du sannelig få en av meg også.. !! :D

Har fulgt med på deg lenge jeg skjønner du, helt siden jeg begynte å "henge" her fulgte jeg med på bryllupsplanleggingen din, og senere prøving og graviditet.. :wink:

Sjekker innom i ett sett og ser om Malvin har kommet ..

Selv om du forståelig nok begynner å bli lei nå, kan du jo være glad for Malvin sin skyld at han får bursdag i begynnelsen av januar og ikke i slutten av februar.

Tenk så kjedelig å være sistemann som fyller år, og aldri kunne ha barneselskap med barna i barnehagen fordi det er juleferie :roll:

Aldri så galt at det ikke er godt for noe vet du..

Lykke til med fødselen uansett når den måtte komme.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...