AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #1 Skrevet 19. mars 2022 Jeg har svettet som en gris om natten lenge. Tilfeldigvis fant jeg ut i vinter at jeg hadde for lite D-vitamin og jern. Etter at jeg begynte å ta tilskudd og fikk opp verdiene, så har jeg sluttet å svette om natten. Det må jeg si overrasket meg. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 9da29...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 Har du snakket med legen din om dette? Anonymkode: 09605...bd0
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har du snakket med legen din om dette? Anonymkode: 09605...bd0 Nei. Skal dit om 1,5 uke. Kan nevne det da. Anonymkode: 9da29...3cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå