Gå til innhold

hvor lenge varer dette omikron?

tussi84

Anbefalte innlegg

Har holdt på i 2 uker nå. Heldigvis mildt rammet og har sluppet unna feber osv, men jeg føler meg fortsatt ikke frisk. Symptomer kommer og går. Ene dagen nyser jeg og nesa renner som fy, andre dagen sliter jeg med masse slim i halsen og tett nese, tredje dagen kan jeg kun ha rett nese, for å så hoste på den fjerde dagen. Energien kommer og går, blir brått trøtt. Føler jeg av og til ikke har noe energi. Og sånn holder det på.

Begynner å bli litt lei av å handle rundt sånn.

Hvor lenge Holdt det på hos dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 uker siden jeg testet positivt og jeg er fortsatt snufsete noen ganger om dagen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det i 3 uker nå og er fortsatt veldig dårlig. Det går så opp og ned også, jeg kan tro jeg har blitt litt bedre den ene dagen, for så å plutselig være mye dårligere igjen dagen etter. Det er så uforutsigbart. Jeg har vært innom de fleste symptomene, bortsett fra å miste smakssansen. Luktesansen forsvant litt, men kom heldigvis fort tilbake. Det verste for min del er når halsen knyter seg så fælt så jeg får pustevansker. Føles som jeg blir kvalt. Har også en ekstrem hodepine. Den var konstant den første uka, jeg har aldri kjent maken til intens hodepine. Nå er den ikke konstant lenger, men kommer og går. Er også helt ekstremt slapp. Sliter med fatigue fra før også, men nå er jeg dobbelt så slapp og utmattet som vanlig. Føler meg helt kraftløs og død i kroppen selv om jeg er vant med å være slapp/ha lite energi. Hoster mye til tider også og føler jeg har mye slim i halsen som jeg ikke får hostet opp og halsen er som piggtråd. Ene dagen er jeg snufsete og nyser som en gal, mens den neste er jeg potte tett og får ikke til å nyse selv om jeg egentlig må. Er drittlei nå, altså. 

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sjuk i en uke nå, de første to døgnene var veldig intense og jeg var sengeliggende med høy feber, smerter i kroppen og huden brant. 
Så gikk det over, og jeg gikk inn i en annen fase som… med halsvondt, ekstremt trøtt, snørr og slim i halsen, og ekstreme hostekuler. Det føles som jeg går i et vakuum. Noen ganger kan jeg føle at jeg nesten er frisk, men etter ca en time så er jeg nede i kjelleren igjen. Får også veldig smertefulle spasmer øverst i halsen😖 

hvor lenge var dere borte fra jobb? 
dem forventer at jeg er tilbake i morgen, men jeg tror ikke jeg klarer det… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...