Gå til innhold

Hørt fra en mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden hadde jeg sex med en mann som var en del år yngre enn meg. Holdt på en stund, men så ga jeg meg på dette. Fortsatt kan han gi lyd fra seg. Hva er greia? Jeg har ikke svart de siste gangene. 

Anonymkode: b6429...2a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For noen år siden hadde jeg sex med en mann som var en del år yngre enn meg. Holdt på en stund, men så ga jeg meg på dette. Fortsatt kan han gi lyd fra seg. Hva er greia? Jeg har ikke svart de siste gangene. 

Kanskje han har vunnet i Lotto og ønsker å dele gevinsten med deg? 

Anonymkode: 6a45b...0e6

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje han har vunnet i Lotto og ønsker å dele gevinsten med deg? 

Anonymkode: 6a45b...0e6

Hvorfor sånt svar? 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han vil ha deg med på volleyball-laget sitt.

Anonymkode: 39fcb...8a6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vil anta at han rett og slett syns det dere hadde var deilig, han savner det og vil gjerne finne ut om det er noe muligheter til å få oppleve deg igjen? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Han likte nok sexen dere hadde. Hvor ung var han og hva var din alder på den tida? Sånn ca ish? Når man er ung så vil man ofte bare pule og vet ikke hva man liker i senga enda. En som er litt eldre og trygg på seg selv kan gi en mye bedre opplevelse enn noen man finner på byn eller til og med en på egen alder som bare har sex uten innlevelse.

Anonymkode: 14e93...79c

Skrevet

Han vil vel ligge med deg. Ikke mer mystisk enn det. Eller bare ta en kaffe for å treffe deg og mimre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Han likte nok sexen dere hadde. Hvor ung var han og hva var din alder på den tida? Sånn ca ish? Når man er ung så vil man ofte bare pule og vet ikke hva man liker i senga enda. En som er litt eldre og trygg på seg selv kan gi en mye bedre opplevelse enn noen man finner på byn eller til og med en på egen alder som bare har sex uten innlevelse.

Anonymkode: 14e93...79c

Han i slutten av 20 og jeg slutten av 30 årene. 

Dette kommer aldri til å skje igjen. Gått videre og helt uinteressant med han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han i slutten av 20 og jeg slutten av 30 årene. 

Dette kommer aldri til å skje igjen. Gått videre og helt uinteressant med han. 

Da synes jeg at du skal si akkurat dette til han. Da gjør du begge en tjeneste. 
Da kan han «slippe» deg og gå videre, og du trenger ikke å føle noe ansvar for han.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Nåleputa skrev (1 minutt siden):

Da synes jeg at du skal si akkurat dette til han. Da gjør du begge en tjeneste. 
Da kan han «slippe» deg og gå videre, og du trenger ikke å føle noe ansvar for han.

Dersom han kontakter meg på nytt skal jeg gjøre det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du er godt voksen og forstår ikke hva som er "greia"?

Javel! 

Trenger vel ikke si mer om det. 

Anonymkode: ec687...189

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du høres veldig usikker ut TS. Er ikke bekreftelsen du får av denne mannen i form av sporadiske meldinger nok? Må du virkelig ha bekreftelse på bekreftelsen her inne på kvinneguiden? 

Anonymkode: 8820f...6bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du høres veldig usikker ut TS. Er ikke bekreftelsen du får av denne mannen i form av sporadiske meldinger nok? Må du virkelig ha bekreftelse på bekreftelsen her inne på kvinneguiden? 

Anonymkode: 8820f...6bf

Er ikke usikker. Ønsker ikke høre fra han mer og trenger ikke hans bekreftelse for har ingen interesse av han i det hele tatt. Og synes bare det er sært at han sender meld så lenge etterpå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du er godt voksen og forstår ikke hva som er "greia"?

Javel! 

Trenger vel ikke si mer om det. 

Anonymkode: ec687...189

Klart jeg skjønner. Men sært å ikke gi seg når det går år siden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klart jeg skjønner. Men sært å ikke gi seg når det går år siden. 

Og derfor sa jeg hva er greia. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...