Gå til innhold

Date er avlogget på sosiale medier

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har begynt å få et godt øye til en av mennene i vennegjengen. Jeg syntes vi har fått en mer flørtende kontakt, men de to siste ukene har han en litt rar oppførsel. Jeg hører mindre fra han nå, men samtidig ser jeg f. Eks at han er aktiv på messenger bare noen få minutter kanskje hver 2-3 dag, nå ser det ut som han ikke har vært aktiv på 3 dager . Og ja jeg ser det, for det står på statusen hans « aktiv for 23 t siden». Hva betyr dette, kan det være tegn på depresjon / noe er galt ? Det har vært sånn de to siste ukene , før det har han alltid vært ganske så tilgjengelig på telefon, relativ mye på sosiale medier og svart meg på melding innen minst 2 t . Hva skal jeg gjøre, skygge unna ?

Hilsen forvirret forelsket 

Anonymkode: d7454...05c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har det travelt på jobb? 

Jeg ville sendt en melding, spurt hvordan det går eller noe. 

Anonymkode: 87ea3...bd4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje han har det travelt på jobb? 

Jeg ville sendt en melding, spurt hvordan det går eller noe. 

Anonymkode: 87ea3...bd4

Takk for svar. Ja jeg sendte han en melding for 3 dager siden ca. Jeg spurte for så vidt om noe uviktig , men ser det nå har gått 3 dager siden han har vært innlogget på messenger og ikke sett den. Greit nok å være busy med jobb, men det er jo fredag kveld. Er utrolig for at han ikke har det bra. Vært sånn de to siste ukene , 2-3 dager mellom hver gang han er innlogget 😞

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke er så interessert som du tror og at dette er hans måte å ta avstand på? 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: db213...ec8

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I overskriften sier du daten, men i HI skriver du at det er en du har et godt øye til. Så hva er det? Date? Eller bare flørting på gang?

Anonymkode: 56dbd...9db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I overskriften sier du daten, men i HI skriver du at det er en du har et godt øye til. Så hva er det? Date? Eller bare flørting på gang?

Anonymkode: 56dbd...9db

Ikke godt å si. Vi er mer enn venner , vi har i det siste snakket svært mye sammen , vi flørter og har vært ute og spist bare vi to. Vi har ikke ligget sammen da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje han ikke er så interessert som du tror og at dette er hans måte å ta avstand på? 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: db213...ec8

Kan selvfølgelig hende. Bare syntes det isåfall var litt vel drastisk å holde seg borte fra sosiale medier i nesten to uker for å slippe å svare på  en melding eller to fra meg.

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at ikke alle er så avhengige av konstant å være på SoMe som du?

Anonymkode: 362e2...24b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen svar, er også et svar. Han er ikke interessert. Da hadde han svart.
Ellers kan du ikke diagnostisere noen med depresjon på bakgrunn av 23t inaktivitet på messenger. Han bruker muligens andre kommunikasjonsplattformer. 
La han være nå. Du har rukket ut. Nå ligger ballen hos han.

Anonymkode: a9f19...3cc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke dette her jeg. Om man lurer, hvorfor i alle dager RINGER man ikke? Er det farlig? Tror folk man kommer til å få hodet bitt av eller noe? 

Anonymkode: 4584d...234

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen svar, er også et svar. Han er ikke interessert. Da hadde han svart.
Ellers kan du ikke diagnostisere noen med depresjon på bakgrunn av 23t inaktivitet på messenger. Han bruker muligens andre kommunikasjonsplattformer. 
La han være nå. Du har rukket ut. Nå ligger ballen hos han.

Ja du har rett, ballen er hos han. Nei skal ikke diagnostisere han.. jeg er bare bekymret. 23 t inaktivitet er en ting, men avlogget 2-3 dager i strekk nå i to uker virker rart

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja du har rett, ballen er hos han. Nei skal ikke diagnostisere han.. jeg er bare bekymret. 23 t inaktivitet er en ting, men avlogget 2-3 dager i strekk nå i to uker virker rart

Har du sjekket om han er aktiv på snap for eks? Hadde noe på gang med en kjenning en gang  og opplevde det samme, oppdaget jo at det kun var messenger han var så av på, ergo ganske så av når det gjaldt meg. Nåværende type derimot kunne forsvinne sånn men på alle sosiale medier, nå vet jeg jo at det faktisk er fordi i perioder jobber han ekstremt mye, og da orker han ikke svare på meldinger etc, han tar telefonen hvis noen ringer da.

Anonymkode: a75ab...0b2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det trenger ikke å være rart.. Jeg har ikke vært inne på Messenger appen siden tirsdag. Er det noe viktig, så får jeg det opp i varslinger på tlf. 

Ikke rart folk slår av «aktiv nå», når folk sjekker når en person sist var aktiv 🙄

Anonymkode: 6765b...fd4

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

La den bekymringen ligge. 
Kan faktisk være deilig med et par dager fri fra messenger. Praktiserer det selv

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle er SoMe Junkies, just sayin'.

Anonymkode: 9ae0d...a1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Og ja jeg ser det, for det står på statusen hans « aktiv for 23 t siden». Hva betyr dette, kan det være tegn på depresjon / noe er galt ?

Jesus Kristus Maria. Ro ned sånn 500 hakk. 

Med tanke på den overreageringen din så hadde jeg også tatt en pause. Man kan vel være aktiv i en periode og være busy i neste eller?? 

Anonymkode: ec126...df1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det jo ikke noe å lure på. Dere flørta litt, spiste ute, og nå prøver han holde deg pent på avstand uten å lage dårlig stemning.

Han er ganske tydelig ikke intressert. Ta hintet.

Anonymkode: 73ef1...cf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...