Gå til innhold

svimmelhets"anfall" og alltid sliten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ble inspirert av en annen tråd her til å lage min egen om mine svimmelhetsanfall. Varierer hvor ofte det forekommer, alt fra 1-5 ganger i uka. Blir svart-prikkete og jeg føler at jeg spinner litt rundt/rister, selv om jeg står stille, og føler at jeg ville falt om, men finner som regel noe å holde i. Ellers er jeg utrolig mye sliten, har sagt opp jobben og lever på sparepenger, vet snart ikke hva jeg skal gjøre.. Vet dog ikke om disse to henger sammen.

Har vært til lege for noen år siden fordi jeg besvimte mye, men da var det pga lavt blodtrykk. Når fullbesvimer jeg ikke lenger, blir bare "black outs" i noen sekunder mens jeg står. Er 22 år.

Anonymkode: ebf21...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nå dratt til legen og få en grundig  blodprøve tagning.

Han jo være lavt blodtrykk, lavt jern,  lav b12, folat d-vit. 

Ville gå grundig inn i blodprøvene og du skal være godt innenfor øvre og nedre grense 

AnonymBruker
Skrevet
Palma skrev (2 minutter siden):

Ville nå dratt til legen og få en grundig  blodprøve tagning.

Han jo være lavt blodtrykk, lavt jern,  lav b12, folat d-vit. 

Ville gå grundig inn i blodprøvene og du skal være godt innenfor øvre og nedre grense 

Har jevnlig tatt blodprøver de siste ti årene da jeg har slitt med slitenhet av og på i ti år, men blir avskrevet som depresjon... Vet ikke om alt er sjekka, men det mest vanlige er i alle fall det. Lavt jern har jeg. Blodtrykk er ok.

Anonymkode: ebf21...39c

AnonymBruker
Skrevet

Å si opp jobben er virkelig ikke lurt når du er syk... 

Men, gå til legen igjen. Forklar hvordsn du har det. Si du er så sliten at du sa opp jobben, og at du svimler mye. Tenk litt over når du svimler også. Når du reiser deg? Før frokost? 

Anonymkode: eb0a6...f84

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...