Gå til innhold

Brystoperasjon og mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som vet eller selv har tatt brystoperasjon (brystforstørrelse) når man har mensen? Tenker om det er trygt å ha en sånn operasjon når man blør og har mensen ? 

Anonymkode: bdeb4...cd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor mener du at det skulle ha noe å si? :klo:  

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet der gitt..Har hatt brystoperasjon selv og var aldri noe spørsmål om sånt fra kirurgen hvertfall. 

Anonymkode: a6594...bae

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Hvorfor mener du at det skulle ha noe å si? :klo:  

Tenkte bare på i forhold til narkose og når de skjærer i meg og åpner opp der og holder på, om det er mindre trygt å ta en sånn operasjon når man har mensen. At det er blod fra flere kanter 🤣 eller har ikke det noe å si? I forhold til min sikkerhet og kroppens tilstand 
-TS

AnonymBruker
Skrevet

Okei da burde det gå fint😅😊 så bare på kalenderen nå at jeg mest sannsynlig har mensen akkurat da og tenkte på om det ville utgjøre en større risiko eller fare. Tenkte bare mere blod og sånt. Men som dere skriver så burde legen da spørre om det hvis det ikke skulle være trygt. 
-TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Okei da burde det gå fint😅😊 så bare på kalenderen nå at jeg mest sannsynlig har mensen akkurat da og tenkte på om det ville utgjøre en større risiko eller fare. Tenkte bare mere blod og sånt. Men som dere skriver så burde legen da spørre om det hvis det ikke skulle være trygt. 
-TS

Jeg ville valgt et annet tidspunkt mtp stress med ekstra vask, bind-skifte og generelt formen. 

Anonymkode: e3456...c12

• Liker 1
Skrevet

Det var verken spørsmål eller info fra personalet eller info i brosjyrene om at mensen skulle ha noe som helst å si under mine to operasjoner, i hvert fall. Siden alle kvinner har mensen, ville det garantert stått informasjon klart og tydelig om det var sånn at det skulle ha noe som helst å si.

Skrevet

Det har ingenting å si om man har mensen. Jeg ble til og med operert rundt livmor og eggstokker mens jeg blødde som verst. Siden de måtte ha tilgang til underlivet i tilfelle noe gikk galt og de måtte gå via skjeden så spurte jeg om de ønsket å utsette operasjonen, men de sa at om jeg har mensen spiser ingen rolle fra eller til

AnonymBruker
Skrevet

Okei da skal det nok gå bra. Nå kan jeg roe meg på det. Tusen takk for alle svar 🤗

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...