Gjest padawan Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 (endret) Tinder er et kjøttmarked, på Facebook Dating er det masse falske kontoer. Sjekk heller opp noen via felles interesser, på butikken eller andre steder. Mye bedre. Endret 18. mars 2022 av padawan
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Match er best. Ekte profiler. Anonymkode: 8ff16...5a0
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #5 Skrevet 19. mars 2022 For meg personlig er det Sukker som har fungert best. Kom i kontakt med mange voksne, hyggelige og oppegående kvinner som var seriøst på leting etter langvarig forhold. M45 Anonymkode: 230d7...323
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #6 Skrevet 19. mars 2022 Jeg føler tinder er den eneste (jeg har brukt i hvert fall) som jeg slipper å få masse påtrengende meldinger fra folk jeg ikke har matcha med. Synes også folk er mye mer frekke og kravstore på såkalte seriøse datingsider. Veldig uinteressert i å bli invitert på hyttetur over første melding, eller konstant bli plaga av menn som ikke klarer ta et hint. Så jeg holder meg til tinder. Anonymkode: 6e6ee...869
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #8 Skrevet 19. mars 2022 Den beste datingappen er Ruter. Du bruker den for å når trikken går så du kan komme deg ut blant folk. Og ikke sitte på app’er å kaste vekk tiden. Spennende folk swiper ikke, de er ute å gjør ting. Anonymkode: ff3ce...2ee
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #9 Skrevet 19. mars 2022 marykay skrev (På 18.3.2022 den 14.57): Er ikke det Tinder alle er på? Tinder er sex app Anonymkode: 1656c...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #10 Skrevet 19. mars 2022 padawan skrev (På 18.3.2022 den 15.00): Tinder er et kjøttmarked, på Facebook Dating er det masse falske kontoer. Sjekk heller opp noen via felles interesser, på butikken eller andre steder. Mye bedre. Hvordan sjekker man på butikken? Os det var visstnok din kurv? Anonymkode: 1656c...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #11 Skrevet 19. mars 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Den beste datingappen er Ruter. Du bruker den for å når trikken går så du kan komme deg ut blant folk. Og ikke sitte på app’er å kaste vekk tiden. Spennende folk swiper ikke, de er ute å gjør ting. Anonymkode: ff3ce...2ee Jeg må rette meg selv litt her. Det er ett unntak til datingapp og det er Raya, men det er neppe noen her hverken attraktiv nok eller spennende nok til å slippe inn på. Så vi er egentlig tilbake til Ruter. Anonymkode: ff3ce...2ee
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #12 Skrevet 19. mars 2022 Tinder er best. Har fått så sykt mye fitte der. Jeg får altså dyppet laksen jevnlig. Vi snakker massive mengder kjøtt rundt kølla. Bader rett og slett i kvinnelig underliv. Vagina til frokost - vagina til kvelds. Tinder har gjort meg til en vandrende pussy-magnet. Jeg knuller så usaklig mye. Kvinner byr meg på dåsa si så fort de ser profilen min. Perleporten står alltid åpen sier de. Anonymkode: 90559...2f4 1 1
Rosagodis Skrevet 19. mars 2022 #13 Skrevet 19. mars 2022 Syntes alt av sånne apper kun er pule apper jeg.... Ingen som er seriøse lenger og vil være i forhold.. Det er trist. Alt handler om penger, utseende og knulling nå til dags... Tilogmed mannfolk som sier de er seriøse og er ute etter forhold, sier det kun for jakten sin del og å få pult.. ( sier menn, siden jeg selv er dame, har ikke erfaring andre veien, men sikkert mange kvinner som er sånn å)
Rosagodis Skrevet 19. mars 2022 #14 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan sjekker man på butikken? Os det var visstnok din kurv? Anonymkode: 1656c...ec4 Ja drit lei folk som sier man kan møtes på gamle måten.. Skjønner greia men, man kan liksom ikke bare gå bort til noen og spørre om de er singel og om de vil bli med på date heller 😅
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #15 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tinder er best. Har fått så sykt mye fitte der. Jeg får altså dyppet laksen jevnlig. Vi snakker massive mengder kjøtt rundt kølla. Bader rett og slett i kvinnelig underliv. Vagina til frokost - vagina til kvelds. Tinder har gjort meg til en vandrende pussy-magnet. Jeg knuller så usaklig mye. Kvinner byr meg på dåsa si så fort de ser profilen min. Perleporten står alltid åpen sier de. Anonymkode: 90559...2f4 Rosaullteppe skrev (1 minutt siden): Syntes alt av sånne apper kun er pule apper jeg.... Ingen som er seriøse lenger og vil være i forhold.. Det er trist. Alt handler om penger, utseende og knulling nå til dags... Tilogmed mannfolk som sier de er seriøse og er ute etter forhold, sier det kun for jakten sin del og å få pult.. ( sier menn, siden jeg selv er dame, har ikke erfaring andre veien, men sikkert mange kvinner som er sånn å) Jeg blir skremt når jeg leser slike innlegg og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste jenta dersom vi er de få som leser dette. Menn som bare får seg lett som dette her og utallige mange jentet. Vi tenker som så: Er det noen menn der ute som ikke ikke har ligget med utallige mange som oss få jenter. De gutta vi ser der ute, hvordan kan vi vite at de ikke er på Tinder og har seg med mange. Anonymkode: 1656c...ec4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #16 Skrevet 19. mars 2022 Rosaullteppe skrev (8 minutter siden): Ja drit lei folk som sier man kan møtes på gamle måten.. Skjønner greia men, man kan liksom ikke bare gå bort til noen og spørre om de er singel og om de vil bli med på date heller 😅 Folk er blitt bortskjemt vettu, pga tinder , kjøttmarked osv Anonymkode: 1656c...ec4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #17 Skrevet 19. mars 2022 On 3/18/2022 at 3:41 PM, AnonymBruker said: Match er best. Ekte profiler. Anonymkode: 8ff16...5a0 Match har blitt fersket for å bruke både bots og ansatte skuespillere. Ville holdt meg LANGT unna. Anonymkode: 05c18...d00
sicario Skrevet 19. mars 2022 #18 Skrevet 19. mars 2022 Rosaullteppe skrev (24 minutter siden): Ja drit lei folk som sier man kan møtes på gamle måten.. Skjønner greia men, man kan liksom ikke bare gå bort til noen og spørre om de er singel og om de vil bli med på date heller 😅 Jo det kan man 😊 Har vært på mer enn 1 date etter at damer bare har kommet bort sånn. Syntes det er helt supert jeg. Ikke noe spill, bare rett på sak 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #19 Skrevet 19. mars 2022 sicario skrev (3 minutter siden): Jo det kan man 😊 Har vært på mer enn 1 date etter at damer bare har kommet bort sånn. Syntes det er helt supert jeg. Ikke noe spill, bare rett på sak 👍🏻 Ok Einstein. Mange flotte menn går forbi. Man ser jo at de er interessert. Men de tør visstnok ikke. Skal vi da liksom løpe etter? Vi er ikke den type damer som løper etter. Han gikk forbi. Anonymkode: 1656c...ec4
sicario Skrevet 19. mars 2022 #20 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok Einstein. Mange flotte menn går forbi. Man ser jo at de er interessert. Men de tør visstnok ikke. Skal vi da liksom løpe etter? Vi er ikke den type damer som løper etter. Han gikk forbi. Anonymkode: 1656c...ec4 Hæ? hva faen babler du om?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå