AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Da jeg var 10 år kjøpte mamma og pappa en hund og jeg fikk velge navnet, Dolly. En søt liten valp, et nytt familie medlem. På mange måter føler jeg at hun har brakt oss som familie mer sammen. Jeg syns det var stas med en hund og likte det aldeles godt i ganske lang tid. Nå har det gått noen år og jeg bor fortsatt hjemme, men jeg har bygd opp et stort hat for hunden. Hun jager etter katten, er bare på mamma og pappa, hun følger etter de og vil gå tur med de - og bare de. Når vi kommer hjem, løper hun av glede til dem, men ikke til meg, hun løfter ikke blikket engang... Hun hater å bli klipt negler på, vi må alltid til dyrlegen og de må alltid gi hu noe sove greier. I blant, forsøker mamma og pappa og klippe de selv. Dolly skriker, det høres egentlig helt forferdelig ut - men jeg liker det. Jeg liker å se på hvor mye motstand hun gir, til ingen nytte - jeg liker å se hun hjelpesløs. Anonymkode: 5d2ab...bc1
nordlending Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Du liker å se et uskyldig dyr ha det kjipt? Er vel noen vibber du sender ut, ala det der, som gjør at hunden foretrekker de andre i familien. 6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 Ganske urovekkende at du liker å se et dyr ha det vondt, litt sånn psykopatiske trekk.. ikke rart hunden ikke liker deg kanskje.. Anonymkode: a68df...77a 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Hvorfor tror du hunden ikke kommer til deg? Det er ganske åpenbart. Den føler nok på hele seg at du hater den. Gjør hunden en tjeneste og hold deg unna den. Hun er vel vettskremt stakkar. Anonymkode: e2b9d...67e 2
Tabris Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 Jeg tror svaret på hvorfor hunden ikke liker deg ligger i ditt eget innlegg. Jeg håper at du troller (selv om det er patetisk i seg selv), da en slik sadisme mot dyr som du viser i innlegget er skremmende. 7 2
SmuleSMitt Skrevet 18. mars 2022 #6 Skrevet 18. mars 2022 Jaja, TS, du høres ut som en blomstrende psykopat. No cookies for you! Seriøst, du bør holde deg langt unna dyr. 2
Gjest ChaseDurer Skrevet 18. mars 2022 #8 Skrevet 18. mars 2022 Ser på måten starten av innlegget er skrevet på at dette er oppdiktet fiksjon-ganske god sådan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå