AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Del Skrevet 18. mars 2022 Har bare lyst til å legge meg ned og gi opp. Føles helt håpløst. Ser nå fram mot nok en sommer hvor jeg er feit og ukomfortabel i kroppen min. For hvert år som går, for hvert forsøk på å gå ned i vekt. Så bortkastet, har ødslet bort 20-årene på å være feit og nå skjer det samme i 30-årene. Nå er jeg så gammel og så overvektig at selv om jeg skulle klare å gå ned så kommer jeg ikke til å se ut, kroppen er så ødelagt. Så deprimerende Anonymkode: f39a1...100 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Del Skrevet 18. mars 2022 Gammel når du er 30? 😮 Du har 50 ish år igjen å leve. Det er alltid noen vits å forbedre livet sitt. Klart du klarer det! Man kan åså få fjernet overflødig hud, og dekket det åså. Du må finne en en diett du kan leve med, og kanskje du kan melde deg inn i vektklubben? Anonymkode: 3e042...040 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gammel når du er 30? 😮 Du har 50 ish år igjen å leve. Det er alltid noen vits å forbedre livet sitt. Klart du klarer det! Man kan åså få fjernet overflødig hud, og dekket det åså. Du må finne en en diett du kan leve med, og kanskje du kan melde deg inn i vektklubben? Anonymkode: 3e042...040 Gammel ja, ting henger mer og kroppen blir dårligere på å reparere seg selv. Går bare nedover herfra Anonymkode: f39a1...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gammel ja, ting henger mer og kroppen blir dårligere på å reparere seg selv. Går bare nedover herfra Anonymkode: f39a1...100 Ja 😄 Det er sant etter 25 går det bare nedover, men det gir ikke mening å gi opp nå. Anonymkode: 3e042...040 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #5 Del Skrevet 18. mars 2022 Hvor mye veier du TS? Hva er målet ditt? Hvordan ser måltidene dine ut? Aktivitet? Søvn? Er det noen av disse tingene du kan ta tak i og bestemme deg for å endre? Anonymkode: 1f66d...b09 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. mars 2022 #6 Del Skrevet 18. mars 2022 Gir du opp, har du i hvertfall tapt. Og så lenge du går ned lite og jevnt - så tilpasser kroppen seg underveis, så den er ikke ødelagt den heller. Hva forsøker du? Det er jo det viktigste poenget. Forsøker du fikse alt på en gang, er det for de fleste dømt til å mislykkes. Det tar tid å gå opp i vekt, så derfor tar det tid å bli kvitt vekta igjen. Gjør heller små endringer i vanene som har ført deg dit du er idag, i steden for "nå skal jeg bare spise salat og trene 7 dager i uka", som mange har en tendens til å starte med. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 18. mars 2022 #7 Del Skrevet 18. mars 2022 Er 32, og har funnet ut at det som hjelper for min del er å se over spisemønsteret mitt. Deretter luke ut de usunne uvanene en etter en. Altså ikke gyve løs på det totale kostholdet med en gang, men eliminere litt etter litt. Det føles ikke så tungt ut, og gjør at jeg til slutt sitter igjen med vaner jeg kan leve med. Jeg gikk gradvis opp gjennom svangerskap og dårlige vaner etter permisjon. Det tar tid å gå gradvis ned. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FunnyBoy123 Skrevet 18. mars 2022 #8 Del Skrevet 18. mars 2022 (endret) Få deg en personlig trener som kan følge deg opp, slik at du når dine mål I 99 % av tilfellene handler det rett og slett om at utrolig mange overvektige ikke tåler/gidder å gå ned i vekt. Du er nødt til å bite tennene sammen og holde deg kontinuerlig. Hvis du gir opp har du tapt. Hvis du har en lav terskel på å droppe gym-timene og spise usunt, har jeg ingen respekt for deg. Opp fra sofaen og kom deg til gym. Dropp big-macene og rød colaene. Endret 18. mars 2022 av FunnyBoy123 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #9 Del Skrevet 18. mars 2022 Du er jo ung! Denne dama begynte å trene da hun var 70. Det fine med trening og kostholdsendringer er at det er aldri for sent så lenge du lever. Du trenger ikke beinharde dietter. Du trenger er livsstilsendring som er mulig å leve med for alltid, uten å måtte tenker over den og kjempe. https://www.instagram.com/p/CaKQnNTudjI/?utm_source=ig_web_copy_link Anonymkode: 6f8f3...fcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #10 Del Skrevet 18. mars 2022 Jeg var veldig overvektig som barn og ungdom. Gikk ned 40 kg på Grethe Roede og jeg har fjernet hud, skal ta lårene når jeg får råd. Jeg er 34 da.....så kanskje jeg burde gi F? 😄 Selvfølgelig ikke! Kanskje får du ikke overflødig hud heller Men jeg føler meg ikke "ødelagt" fordi om jeg ikke ser ut som en 20 åring. Var det vanskelig? Ja det var det, men ikke umulig. Sånne ting tar tid og det tar varige endringer i kosten. Du høres deprimert ut. Kanskje det er mer enn vekten som plager deg? Om du er en trøstespiser så går man tilbake til det fort om man ikke har det bra. Noen ganger trenger man litt dra hjelp og motivasjon, at man hater seg selv er ikke motivasjon. Du må ta små steg til å begynne meg, mange vil at det skal gå fort, du blir ikke tynn innen juli i år, men neste år! I år skal du spise sundt og nyte sunne norske jordbær og vannmelon i stedet for is, kjøp deg en fin sommerkjole kjole, kanskje jobbe med brunfargen? 😊 Du kan få en super sommer i år på god vei mot et nytt liv. Gjør små ting som får deg til å føle deg bra. Du klarer dette! Anonymkode: 3e042...040 4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #11 Del Skrevet 18. mars 2022 Hvorfor fokusere på å være tynn? Det viktigste er vel å være frisk? Og lykkelig. btw; noen av mine vakreste venninner er slettest ikke de tynneste. Mine lykkeligste venninner er helles ikke de tynneste. Og ikke de sunneste heller. Jeg tror fokuset ditt bør være på noe annet enn å være tynn. Anonymkode: 18d67...ecd 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #12 Del Skrevet 18. mars 2022 Da får du aksepterer deg selv som du er, det er ofte det letteste. Og det beste. Aksepterer du deg selv, kan det bare komme godt ut av det. Anonymkode: e6c77...35a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #13 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja 😄 Det er sant etter 25 går det bare nedover, men det gir ikke mening å gi opp nå. Anonymkode: 3e042...040 Jeg har hørt at kvinner flest peaker allerede rundt 16-17-årsalderen. Anonymkode: de961...f00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #14 Del Skrevet 18. mars 2022 Nei, du blir ikke tynn med den holdningen, det har du helt rett i. Gir du opp så er jo kampen tapt. Hva har du prøvd før? Hvorfor har det ikke fungert? Anonymkode: b1f45...4dc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #15 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har hørt at kvinner flest peaker allerede rundt 16-17-årsalderen. Anonymkode: de961...f00 Dette gjelder alle, gutten min 😄 Ren biologi, kroppen brytes ned mer og mer. Ikke ment som at man ikke er ung lenger etter 25. Anonymkode: 3e042...040 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 18. mars 2022 #16 Del Skrevet 18. mars 2022 Kanskje du bare må gjøre noe lystbetont som samtidig får deg ned i vekt og søke om å gå ned i stilling for en periode. Alternativt bruke penger på pt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #17 Del Skrevet 18. mars 2022 Jeg forstår godt hvordan du har det. Men noen ganger må man bare ta seg selv i nakkeskinnet, gi seg en bitch-slap og rett og slett bare ta seg sammen. No pain, no gain. Det er egentlig ikke noe problem å slanke seg. Jevnlig trening og spise mer bevist. Det er det å holde motivasjonen oppe som er det vanskelige. Anonymkode: e9208...ae9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 18. mars 2022 #18 Del Skrevet 18. mars 2022 Hva har du tenkt å gjøre spesifikt når du er tynn som ikke kan fysisk gjennomføres nå? Jeg har vært tynn - man får ikke mer glede av noe som helst da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 18. mars 2022 #19 Del Skrevet 18. mars 2022 Majer skrev (29 minutter siden): Kanskje du bare må gjøre noe lystbetont som samtidig får deg ned i vekt og søke om å gå ned i stilling for en periode. Alternativt bruke penger på pt Leser du i feil tråd? Hvorfor skal TS jobbe mindre så hun kan bli tynn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umAxa Skrevet 18. mars 2022 #20 Del Skrevet 18. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Har bare lyst til å legge meg ned og gi opp. Føles helt håpløst. Ser nå fram mot nok en sommer hvor jeg er feit og ukomfortabel i kroppen min. For hvert år som går, for hvert forsøk på å gå ned i vekt. Så bortkastet, har ødslet bort 20-årene på å være feit og nå skjer det samme i 30-årene. Nå er jeg så gammel og så overvektig at selv om jeg skulle klare å gå ned så kommer jeg ikke til å se ut, kroppen er så ødelagt. Så deprimerende Anonymkode: f39a1...100 Leit å høre, men det er ren ansvarsfraskrivelse å konkludere med det du gjør nå. Ingen skal tvinge deg til å ta deg fysisk sammen, begynne å gå turer, trene og oppsøke riktig ernæring og holde deg til programmet. Fortsett som før om du vil, men da må man stå inne for resultatene man får også. Retten til å klage forsvinner hver gang man gjør en handling som gir deg det motsatte resultatet. Dine valg når du er i 20 årene påvirker hvordan du blir i dine 30 årene. Dine valg i 30 årene påvirker hvordan dine 40 årene blir osv. Jeg ser 65 åringer som danser forbi meg på bratte fjellturer som om de fortsatt var 25. Jeg har sett 30 åringer med kroppen til en 50 åring pga av dårlig kosthold og helt ærlig: Dårlig vedlikehold. Alt falmer når man ikke tar vare på ting, inkludert fysisk og mental helse, så vil du ha noen lykkelige 40 årene, er det best at du tar grep nå som du er kun i 30 årene. Det blir ikke lettere om du utsetter det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå