Gå til innhold

Pynte jævelen


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (41 minutter siden):

Ja herlig 😄 

:popcorn:

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Hva?

Emojien vi bruker når man leser en tråd og koser seg med underholdningen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Konservative syn kan oppleves noe lite rause i blant. Det kan jeg se. Og det kan føles rart at andre mener jeg lever i synd, når jeg prøver gjøre verden bra og syns verdiene mine er gode. 
det var ikke et vennskap jeg forutså litt pga slikt. Men måten andre er på nettopp med meg veier jo tyngst i vennskap.

Det er bare hykleri å hevde at andre lever i synd. Hvis man skal følge bibelske standarder lever alle i synd og ingen er noe bedre enn andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (10 minutter siden):

Det er bare hykleri å hevde at andre lever i synd. Hvis man skal følge bibelske standarder lever alle i synd og ingen er noe bedre enn andre

Syns det er vanskelig være hardnakket på dette og jeg kan ikke kalle nære hyklerske. Det er for meg rart å være mot veldig mange vanlige ting, som samboerskap, men jeg kan respektere det på et vis. Jeg så nok litt annerledes på det før. Kranglet mer. Men preget av 20 år med en sånn venn så klart. Men vi hadde temaer vi la døde, for det var ingen vits å diskutere de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Syns det er vanskelig være hardnakket på dette og jeg kan ikke kalle nære hyklerske. Det er for meg rart å være mot veldig mange vanlige ting, som samboerskap, men jeg kan respektere det på et vis. Jeg så nok litt annerledes på det før. Kranglet mer. Men preget av 20 år med en sånn venn så klart. Men vi hadde temaer vi la døde, for det var ingen vits å diskutere de. 

Ja det er ikke sånn at kristne er mer hyklerske enn andre tror jeg, hykleri finnes jo over alt.

Jeg har også temaer jeg dropper å diskutere  med enkelte folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (5 minutter siden):

Ja det er ikke sånn at kristne er mer hyklerske enn andre tror jeg, hykleri finnes jo over alt.

Jeg har også temaer jeg dropper å diskutere  med enkelte folk

👍🏻🙂

Tidlig i 20-årene ville jeg alle venner skulle ligne meg veldig og mene det jeg mente tror jeg, med tiden har andre ting blitt viktigere, å kjenne hverandre over tid og sette av tid til den andre føles viktigere nå. De er jo de man har over  år.Da blir det litt forskjellige vennskap. 
Hyklere finnes nok overalt. Enig, Jeg liker fortsatt å tro folk er bra, og kan ennå bli sjokkert over uredelighet, hyklerskhet, smisking osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

👍🏻🙂

Tidlig i 20-årene ville jeg alle venner skulle ligne meg veldig og mene det jeg mente tror jeg, med tiden har andre ting blitt viktigere, å kjenne hverandre over tid og sette av tid til den andre føles viktigere nå. De er jo de man har over  år.Da blir det litt forskjellige vennskap. 
Hyklere finnes nok overalt. Enig, Jeg liker fortsatt å tro folk er bra, og kan ennå bli sjokkert over uredelighet, hyklerskhet, smisking osv. 

Ja liker å ha litt forskjellige typer venner egentlig. Der viktigste er at de er greie og respekterer meg og seg selv.

Viktigere at de har integritet enn at de er enige med meg i alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (14 timer siden):

Ja liker å ha litt forskjellige typer venner egentlig. Der viktigste er at de er greie og respekterer meg og seg selv.

Viktigere at de har integritet enn at de er enige med meg i alt

Enig😃👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Håper jævelen min blir pyntet i kveld

😳😆🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Pynta blomsterjævel

B0003551-B31C-4BDC-A0B4-4F7FB95CB0C5.jpeg

Hva er det den kyllingen har i rompa😲

Endret av lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (2 minutter siden):

Hva er det den kyllingen har i rompa😲

Han har fått en pinne opp his.. 😜 derav uttrykket😂 stakkar jævel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Han har fått en pinne opp his.. 😜 derav uttrykket😂 stakkar jævel

Men ser ut til at han koser seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (1 time siden):

Var ment som en spøk 

Hele denne tråden er en spøk😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...