Frøkenfryden Skrevet 29. mars 2022 #181 Del Skrevet 29. mars 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Fikk opp noe bilde Pynta jævel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mars 2022 #182 Del Skrevet 29. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Pynta jævel! Hvorfor er du fortsatt oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mars 2022 #183 Del Skrevet 29. mars 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Hvorfor er du fortsatt oppe Var ustrukturert og ville utsette onsdag🤪 sove nå! 6.5 time😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mars 2022 #184 Del Skrevet 29. mars 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Var ustrukturert og ville utsette onsdag🤪 sove nå! 6.5 time😬 Jeg tror jeg skal sove bare 4 timer, min enkle hjerne trenger ikke så mye søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #185 Del Skrevet 10. april 2022 Har pynta min slappe fredslilje til påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #186 Del Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Har pynta min slappe fredslilje til påske! Jævlig bra pynta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #187 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (12 timer siden): Jævlig bra pynta Tusen jævla takk. Mer kommer langfredag! ( gleder meg til vi skal navngi den dagen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #188 Del Skrevet 11. april 2022 Pynta meg selv med diskret mikke mus😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #189 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Tusen jævla takk. Mer kommer langfredag! ( gleder meg til vi skal navngi den dagen!) Det bør være dobbelt ord med L-F, som latfeit eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #190 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Det bør være dobbelt ord med L-F, som latfeit eller noe No sånt. Livfull også mulig. Men Jesus var vel død så kan bli litt uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #191 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): No sånt. Livfull også mulig. Men Jesus var vel død så kan bli litt uheldig. Han døde fredag kveld, men han sto opp igjen, så livfull passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #192 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Han døde fredag kveld, men han sto opp igjen, så livfull passer Tror du det er ok for ham å bli omtalt i jæveltråden😬? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #193 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tror du det er ok for ham å bli omtalt i jæveltråden😬? Ja. Han er grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #194 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Ja. Han er grei Flaks! Min flytter-fra-deg-etter-20-år-venn er også særs kristen, så jeg har litt godvilje👍😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2022 #195 Del Skrevet 11. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Flaks! Min flytter-fra-deg-etter-20-år-venn er også særs kristen, så jeg har litt godvilje👍😆 Jeg er også kristen men det er det ikke mange som tror på. Gidder ikke å være på en spesiell måte og være falsk og sånn for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april 2022 #196 Del Skrevet 11. april 2022 lurven skrev (28 minutter siden): Jeg er også kristen men det er det ikke mange som tror på. Gidder ikke å være på en spesiell måte og være falsk og sånn for det Tror på deg jeg. Kristne kommer også i mange varianter, han var, eller er på den meget konservative siden. Men alltid vært gode venner likevel. Men har av og til følt meg som hun litt løssluppne i bursdagene hans da. Selv om jeg jo lever veldig ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. april 2022 #197 Del Skrevet 12. april 2022 Frøkenfryden skrev (16 timer siden): Tror på deg jeg. Kristne kommer også i mange varianter, han var, eller er på den meget konservative siden. Men alltid vært gode venner likevel. Men har av og til følt meg som hun litt løssluppne i bursdagene hans da. Selv om jeg jo lever veldig ordentlig. Liker ikke konservative mennesker så mye, uansett hvilket område det er på. Konservative mennesker har en evne til å tro at deres måte er den eneste riktige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveacrossboarders Skrevet 12. april 2022 #198 Del Skrevet 12. april 2022 For en intetsigende tråd om nada 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. april 2022 #199 Del Skrevet 12. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Liker ikke konservative mennesker så mye, uansett hvilket område det er på. Konservative mennesker har en evne til å tro at deres måte er den eneste riktige... Konservative syn kan oppleves noe lite rause i blant. Det kan jeg se. Og det kan føles rart at andre mener jeg lever i synd, når jeg prøver gjøre verden bra og syns verdiene mine er gode. det var ikke et vennskap jeg forutså litt pga slikt. Men måten andre er på nettopp med meg veier jo tyngst i vennskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. april 2022 #200 Del Skrevet 12. april 2022 loveacrossboarders skrev (1 minutt siden): For en intetsigende tråd om nada 🤷♀️ Ikke alle tråder som passer alle her, håper du finner noe som fenger deg mer. Jeg har også tråder jeg styrer unna her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå