AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Del Skrevet 17. mars 2022 Er det vanlig å kun opplyse om nominell rente ved billån? Bilselgeren ved forhandler viste meg regnestykket på sin skjerm, og pekte på den nomille renten på ca litt over 3 % og skrøt av hvor billig det var. Det sto faktisk nominell rente. 4 Rader under sto det klart og tydelig, effektiv rente på over 4% Jeg synes det er latskap, han kunne bare flyttet fingeren 8 cm ned over skjemaet å peke på den effektive renten. Jeg er for feig i sånne situasjoner og bare nikker og smiler, men inni meg tenker jeg på hvor mye annet bullshit han har fortalt om bilen. Jeg kjøpte ikke. Sa bare at jeg skal tenke på det. Hilsen mr. Konfliktsky. Anonymkode: 8cd56...71a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Del Skrevet 17. mars 2022 Ikke vær feig. Å være sleip jævel er jo karakterkrav nr. 1 for bilselgere. De tåler å få se litt i speilet. Dessuten må du bruke brekkstang for å få ned prisen. Anonymkode: 254f1...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #3 Del Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke vær feig. Å være sleip jævel er jo karakterkrav nr. 1 for bilselgere. De tåler å få se litt i speilet. Dessuten må du bruke brekkstang for å få ned prisen. Anonymkode: 254f1...06b Jeg klarte ikke å prute i Egypt engang😁 Det er vanskelig å diskutere pris på produkter man ikke har så god greie på. Anonymkode: 8cd56...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #4 Del Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg klarte ikke å prute i Egypt engang😁 Det er vanskelig å diskutere pris på produkter man ikke har så god greie på. Anonymkode: 8cd56...71a Haha, duuuuude! Tips ved bruktbilkjøp er at forhandler som regel skal tjene minst 30000kr eller ofte har 20% prutemonn. I dagens nybilmarkedet er det vanskelig å få mye rabatt, men du får nå med en del utstyr hvis du ber om det. Anonymkode: 254f1...06b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #5 Del Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Haha, duuuuude! Tips ved bruktbilkjøp er at forhandler som regel skal tjene minst 30000kr eller ofte har 20% prutemonn. I dagens nybilmarkedet er det vanskelig å få mye rabatt, men du får nå med en del utstyr hvis du ber om det. Anonymkode: 254f1...06b Når du mener utstyr snakker du om f.eks gummimatter, ekstra dekk (avhengig av sesong)? Anonymkode: 8cd56...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #6 Del Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Når du mener utstyr snakker du om f.eks gummimatter, ekstra dekk (avhengig av sesong)? Anonymkode: 8cd56...71a Ja, riktig. Det er forskjell på en helt ny bestilling og å finne en passende bil som allerede er i landet eller i transit på vei hit. På de to sistnevnte er det lettere å få avslag. Anonymkode: 254f1...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå