Gå til innhold

Hvor finner man dumme bimbos?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt. Men jeg har alltid datet og hatt kjærester som var såkalt intellektuelle. Velutdannede. Som liker å diskutere. 
Nå når jeg er singel kunne jeg tenkt meg noe nytt. Å date en jente som ikke er for smart. Som er ukomplisert og ikke skal diskutere verdensproblemer hver dag. 
Hvor finner jeg disse i Oslo? Evt utesteder de henger på. 

Anonymkode: d1a8e...3b8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke helt. Men jeg har alltid datet og hatt kjærester som var såkalt intellektuelle. Velutdannede. Som liker å diskutere. 
Nå når jeg er singel kunne jeg tenkt meg noe nytt. Å date en jente som ikke er for smart. Som er ukomplisert og ikke skal diskutere verdensproblemer hver dag. 

Hegdehaugsveien eller Solli plass er en god start, forutsatt at du tar på deg spanderbuksene.

Anonymkode: 5844b...3a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hegdehaugsveien eller Solli plass er en god start, forutsatt at du tar på deg spanderbuksene.

Anonymkode: 5844b...3a8

Enig her. Her skiftes verdensproblemer ut med f.eks diskusjoner om fillers, bootox og foundations.
Selv må du tjene mye, se godt ut og eie flott leilighet samt bil. Se rik ut, men ikke viktig at du er snill. Det er jo det utenpå som teller :)

Anonymkode: 6e88d...906

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du forestiller deg at det blir ukomplisert, velkommen til en verden av drama Queens 😂

Anonymkode: 3da47...ea6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du forestiller deg at det blir ukomplisert, velkommen til en verden av drama Queens 😂

Anonymkode: 3da47...ea6

Er nettopp derfor jeg er åpen for noe nytt. Gjerne dramaqueens. Kjenner litt på det at jeg er lei jenter som skal diskutere alt som skjer i samfunnet til enhver tid. Kjeder meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er nettopp derfor jeg er åpen for noe nytt. Gjerne dramaqueens. Kjenner litt på det at jeg er lei jenter som skal diskutere alt som skjer i samfunnet til enhver tid. Kjeder meg. 

Du kommer til å kjede deg enda mer. Tro meg, jeg snakker av erfaring.

Anonymkode: 8a408...fbf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kommer til å kjede deg enda mer. Tro meg, jeg snakker av erfaring.

Anonymkode: 8a408...fbf

Det er jo ikke sikkert TS har et velutviklet intellekt. Like barn leker best

Anonymkode: 6e88d...906

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Her tydeligvis for jeg har blitt kalt for det noen ganger

Anonymkode: 28ed0...304

AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe dukker på nett og la ekte kvinner være i fred. 

Anonymkode: 0d53c...2e7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden er et godt sted å starte. :ler:

Anonymkode: 9f2a2...c25

AnonymBruker
Skrevet

hva med en mer sånn hjemmelig og moderlig type som liker å stelle og stulle i heimen og er fornøyd med det. Lite drama lite noe som helst. En mamma-dame. Men de går jo ikke på  utesteder.. Ja og sexappellen er mulig.. tja 

Anonymkode: 5efac...4de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...