AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 Jeg elsker å bli tatt på pikk og baller med en kald hånd - jo kaldere jo bedre. Hold hånda under kaldt vann først og jeg blir dritglad. Har sagt det til dama flere ganger men hu innser det ikke. Hu var iskald på hånda en dag og tok meg på ryggen for morro skyld. Da skvatt jeg. Jeg flytta hånda hennes ned i buksa mi og jeg stønna fordi det var digg. Hu trakk til seg hånda og spurte om det gikk bra med meg. Jeg sa ja og sa for 20-ende gang at jeg likte det men hu så bare rart på meg. Jeg vet at det ikke er vanlig men hvorfor er det så vanskelig for henne å forstå dette? Har prøvd så mange ganger. Alt annet jeg sier at jeg liker er hu med på men en kald hånd rundt pikken forstår hun ikke og skulle tro jeg ba hu om noe fælt ut ifra uttrykket hennes. Anonymkode: bef00...5b7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 Skulle hatt mine hender i buksa🙈 Bestandig kalde. Anonymkode: 0629e...338
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 Høres digg ut hehe . Jeg er generelt veldig varm av meg og nedi der er det varmt uansett. Så hvis jeg var singel så kunne damer som frøs på hendene bare ha kommet for å varme dem😂 Anonymkode: bef00...5b7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #4 Skrevet 17. mars 2022 Rart hun ikke forstår det da. Jeg hadde vært med med en gang. Liker du hvis dama har en isbit i munnen og slikker ballene og pikken med en kald tunge da? Anonymkode: 8d3be...928
Christina82 Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg