Gå til innhold

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

443 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vampyrina skrev (3 minutter siden):

Jeg la merke til det samme 😅😅

Haha.. Var litt morsomt :P Like før jeg buste ut til mannen om at kanskje jeg også dukker opp snart når Alicia skal inn her og lese :ler: 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Kakaoen skrev (26 minutter siden):

Anne Ma sitter i Tyrkia og leser kritikken av hun og Dundar. Altså så leser hun fra denne tråden faktisk :hoho:  Og prøver sitt beste å forklare hva som står og ikke minst forklare Dundar hva Pølsevann er for noe :ler: 

Veldig festlig :ler:  Og Dundar skjønner som vanlig ikke en dritt :nigo: 

Hahaha.. da skal jeg se episoden i dag 😆😆 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Bulsara skrev (21 timer siden):

Dundar som sier :"Jeg svarer bare det hun vil, det er min plikt" om å være gift med AnneMa 😅

Er det kulturelt vanlig i Tyrkia? Virker ikke som om Nina og R har lignende forhold

Han skjønte vel fort at Annema gjør som Annema vil. Forholdet kan på ingen måte sammenlignes med N&R. Forholdet til Annema og Dundar er på ingen måte likestilt, men krever total underkastelse fra hans side. De kan ikke løse en konflikt uten å kunne snakke sammen med gjensidig forståelse.

• Liker 11
Skrevet
kvinneguide skrev (20 minutter siden):

Han skjønte vel fort at Annema gjør som Annema vil. Forholdet kan på ingen måte sammenlignes med N&R. Forholdet til Annema og Dundar er på ingen måte likestilt, men krever total underkastelse fra hans side. De kan ikke løse en konflikt uten å kunne snakke sammen med gjensidig forståelse.

Underkastelsen gjelder kun til 2028 fra hans side.. Da kan han nemlig søke om skilsmisse å få oppholdstillatelse etter 7 års ekteskap. Det vil si om det i hele tatt går igjennom å få lov å bo i norge.

Ps! Morsomt at  Anne Ma leser innleggene på KG å fortsatt ikke tar til seg at det er kun en gull billett Dundar vil ha. Stå på! Anne Ma gjør som Anne Ma vil. Ja, det gjør du etter 2028 å.😉

• Liker 16
  • Nyttig 1
Gjest kapteinsupertruse
Skrevet
Grüner skrev (På 23.10.2022 den 13.14):

Han snakker om at det er status med hvit partner og at alle i Nigeria drømmer om å flytte til Vesten, så han er en gold digger som ser forholdet som en mulighet til å komme seg opp og fram. Ikke mye true love der.

Det er veldig trist da. For hun damen på 60 virker veldig forelsket og forguder han fra Nigeria. Kanskje du ikke ser det vi ser. Men jeg syns også at mange av intervjuene går ikke på han tripper og venter på å tilbringe livet med henne, men heller å komme til Vesten, slå seg opp som "designer" kunstner eller noe..

Gjest kapteinsupertruse
Skrevet

korrigering på meg selv: "hun ser ikke" - ikke: "du ser ikke".

Skrevet

Alicia er kanskje forelsket ja, men slik jeg ser det utnytter hun Nosaks naivitet til det fulle. Forespeiler et liv for han i Norge som hun helt sikkert er klar over er totalt urealistisk. Han er mye yngre og uskolert. Forelskelsen kan forklare handlingene hennes, men ikke forsvare at hun utnytter deres ubalanse i maktforholdet. Hun er "hvit", mye eldre, har mer penger og vet sannsynligvis mer om verden enn han. 

I beste fall er det bare gjensidig utnyttelse, men jeg kan ikke fri meg fra tanken om hvordan dette ville blitt oppfattet dersom hun var en eldre, "stygg" mann og han var en søt ung dame som ble overbevist om at hun skulle bli løftet ut av fattigdom uten fremtidsutsikter, for få bli popstjerne i Norge  og leve livets glade luksusdager, dersom hun bare holdt ut med gubben.

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg gråt som en liten unge når jeg så den nydelige babyen som alt gikk bra med til slutt 🥹 og de lykkelige engasjete foreldrene

nina, Roudane og lile Adeem, jeg digger dere å heier på dere ❤️

• Liker 10
  • Hjerte 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror også fortsatt også at Tore og Richel er forelsket og glade i hverandre. Men håper Tore også vil/kan være en god stefar og engasjert i lille Ethan, at det ikke bare er Richel han vil ha😊

• Liker 11
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Cyndaquil skrev (27 minutter siden):

Jeg tror også fortsatt også at Tore og Richel er forelsket og glade i hverandre. Men håper Tore også vil/kan være en god stefar og engasjert i lille Ethan, at det ikke bare er Richel han vil ha😊

Det tror jeg han vil. Han har ganske stor innsikt slik han sier at de begge må gi og ta og at de må tilpasse seg hverandre. Han har tydeligvis vært ute for ting før og lært av det. Ikke alle som lærer. 

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Richel og Tore fikk meg nesten til å grine i siste episode. Er ikke i tvil om at det er gjensidig kjærlighet😭❤️ 

Å se Alicia og Nosak si hadet var bare trist. Ikke fordi de skulle reise fra hverandre, men fordi det var så åpenbart i den klemmescenen at han ikke er forelsket. Han er så iskald🥶

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Richiel har tydeligvis vært bra for Tore. Han så mye bedre ut helsemessig i det nyeste episoden, ikke så innhul og krumrygget som før, har lagt på seg noen sårt tiltrengte kilo.

Redouane har jeg fått skikkelig sansen for! Oppegående og moden fyr som vil ta vare på familien sin og ønsker å tilpasse seg kulturen han lever i og ikke videreføre sin kulturs tradisjoner med omskjæring osv. Han framstår som en kjempefin og leken pappa og en mann som ønsker å ta godt vare på kona si.

Dundar framstår som den litt hjelpeløse sønnen til Anne Ma. Om kjønnsrollene hadde vært motsatt hadde hun nok blitt cancelled for lenge siden for utsagnene sine. Se for dere en mann på 60+ sitte på tv og snakke om at den 28 år gamle kona ser bra ut naken osv, gammel gris med ung dame. De kan ikke kommunisere muntlig, og har ingen muligheter til å løse konflikter eller snakke om viktige verdier o.l. Når det i tillegg er stor aldersforskjell og økonomisk forskjell er det ikke et ordentlig, likestilt forhold. Det gjelder uavhengig av kjønn.

• Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Og ikke minst reaksjonen til Dundar når ho prøver å beskrive å være barnslig med: I have child in my stomache.. :hoho: 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
Fotballfluen skrev (32 minutter siden):

Om kjønnsrollene hadde vært motsatt hadde hun nok blitt cancelled for lenge siden for utsagnene sine. Se for dere en mann på 60+ sitte på tv og snakke om at den 28 år gamle kona ser bra ut naken osv, gammel gris med ung dame.

Dette er sykt å tenke på. Hun fremstiller seg selv som kvinneversjonen av en gammel gris, men går under radaren fordi hun ikke er mann🤯

• Liker 29
  • Nyttig 2
Skrevet
Twinkle~ skrev (14 minutter siden):

Dette er sykt å tenke på. Hun fremstiller seg selv som kvinneversjonen av en gammel gris, men går under radaren fordi hun ikke er mann🤯

Det er ganske ekkelt. Jeg er over tyve år yngre enn henne, fortsatt ville han ha vært altfor altfor ung for meg. Og de har ikke felles forståelse eller språk heller. Hvorfor kan han ikke engelsk, tydeligvis ikke gått vanlig skole.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Forskjellen på AnneMa og Alicia er at AnneMa har reflektert over livet med Dundar i Norge, hvordan andre forholder seg til han og forholdet deres og diverse utfordringer de kan få, som for eksempel at han kan vise seg å være en annen enn det han har vist seg som (og da er det på hue og ræva ut). 

AnneMa er ikke dum. Hun tar en sjans og er innforstått med konsekvensene. Det er sånn jeg opplever henne hvert fall. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Motelvibes skrev (33 minutter siden):

Det er ganske ekkelt. Jeg er over tyve år yngre enn henne, fortsatt ville han ha vært altfor altfor ung for meg. Og de har ikke felles forståelse eller språk heller. Hvorfor kan han ikke engelsk, tydeligvis ikke gått vanlig skole.

Hun gjør jo også Dundar til et objekt med måten hun tidvis snakker om han på. Kroppen hans, det seksuelle osv. Hadde en mann på 60+ sagt dette så hadde det blitt ramaskrik.

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
Kakaoen skrev (10 timer siden):

Anne Ma sitter i Tyrkia og leser kritikken av hun og Dundar. Altså så leser hun fra denne tråden faktisk :hoho:  Og prøver sitt beste å forklare hva som står og ikke minst forklare Dundar hva Pølsevann er for noe :ler: 

Veldig festlig :ler:  Og Dundar skjønner som vanlig ikke en dritt :nigo: 

Hun tok jo ikke poenget da 😆 

mente også at man ikke trenger å kommunisere for å elske. Elske gjør man i mørket. Sier jo sitt… det er bare sex hun er ute etter, ikke kjærlighet. For å ha kjærlighet må man kunne kommunisere. 

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet

Annema har ansatt dundar, men høres mest ut som en slags hushjelp, er han klar over det selv og er det greit for ham? Noen ganger lurer jeg på hvor mye han vet og bryr seg om detaljer. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Hvitstrietapet skrev (55 minutter siden):

Annema har ansatt dundar, men høres mest ut som en slags hushjelp, er han klar over det selv og er det greit for ham? Noen ganger lurer jeg på hvor mye han vet og bryr seg om detaljer. 

Ansatt for å handle mat og ta inn posten 🤣

• Liker 18
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...