Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Annema som ikke skjønner i det hele tatt hvorfor Dundar ikke får komme til Norge... 🙃

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lerke987 skrev (2 timer siden):

Annema som ikke skjønner i det hele tatt hvorfor Dundar ikke får komme til Norge... 🙃

Er det kun gjenforening de søker? Har de prøvd å søke turistvisum først? Er ikke helt inni det. Men må jo være lettere å komme på ferie hit av og til? Eller er det strenge regler på det å?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (33 minutter siden):

Er det kun gjenforening de søker? Har de prøvd å søke turistvisum først? Er ikke helt inni det. Men må jo være lettere å komme på ferie hit av og til? Eller er det strenge regler på det å?

Er litt usikker. Men mener å ha hørt at det generelt er vanskelig for unge tyrkere å komme hit. De fikk avslag på søknaden pga de giftet seg med en gang de møttes og at de ikke har felles språk. Annema mener de har sitt eget språk, men en ser jo at det bare er hun som prater og han nikker litt forvirret til henne nå og da 🙂 UDI mener nok at dette er et proformaekteskap, spesielt fra Dundar sin side

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok ikke større sjanse nå etter programmet hvertfall, er jo ganske tydelig hva som foregår

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (12 timer siden):

Synes Alicia, hun som er sammen med Nosak, holder seg veldig bra. Flott dame. Men jeg tror som sagt at Nosak er homofil. Utstrålingen hans, bevegelsene, faktene og klesdesign-interessen hans. Rart at hun ikke har observert det når det fremstår så åpenbart.  

En homofil blir ikke kåt av en dame, de har jo sex. 😛  syns ikke han virker homofil.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idasweet899 skrev (19 minutter siden):

En homofil blir ikke kåt av en dame, de har jo sex. 😛  syns ikke han virker homofil.

Homofile kan ha sexuelle forhold med det motsatte kjønn, noen er til og med gift og har barn.

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TuriE skrev (3 timer siden):

Man må oppgi hvorfor man ønsker turistvisum til Norge, ett av alternativene er at man skal besøke kjæreste, og da blir det litt samme greia, UDI går forholdet litt grundigere i sømmene og finner de samme punktene: stor aldersforskjell, mangel på felles språk + endel andre ting. I tillegg veier situasjonen i søkerens hjemland tungt. Hvis søker har tilknytning til hjemlandet sitt i form av fast eiendom, forsørgerplikt for barn eller andre slektninger er sjansen for å få turistvisum større, fordi UDI da anser det som mer sannsynlig at personen reiser hjem igjen. De er redde for at når en tyrker etc., først får kommet seg inn i Norge, så velger han å ikke dra hjem, bo her ulovlig og jobbe svart. Derfor er det ofte smartere å gifte seg og så søke om familiegjenforening. Men i tilfelle med AnneMa og Dundar virker det ganske håpløst.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (1 time siden):

Homofile kan ha sexuelle forhold med det motsatte kjønn, noen er til og med gift og har barn.

Bifil

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne907 skrev (58 minutter siden):

Man må oppgi hvorfor man ønsker turistvisum til Norge, ett av alternativene er at man skal besøke kjæreste, og da blir det litt samme greia, UDI går forholdet litt grundigere i sømmene og finner de samme punktene: stor aldersforskjell, mangel på felles språk + endel andre ting. I tillegg veier situasjonen i søkerens hjemland tungt. Hvis søker har tilknytning til hjemlandet sitt i form av fast eiendom, forsørgerplikt for barn eller andre slektninger er sjansen for å få turistvisum større, fordi UDI da anser det som mer sannsynlig at personen reiser hjem igjen. De er redde for at når en tyrker etc., først får kommet seg inn i Norge, så velger han å ikke dra hjem, bo her ulovlig og jobbe svart. Derfor er det ofte smartere å gifte seg og så søke om familiegjenforening. Men i tilfelle med AnneMa og Dundar virker det ganske håpløst.

Lurer på hva han gjør når hun ikke er tilstede. Er jo en sjans for at han faktisk elsker henne, hun er jo et fint menneske. Vet om mange som har elsket hverandre med enorm aldersforskjell.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idasweet899 skrev (24 minutter siden):

Lurer på hva han gjør når hun ikke er tilstede. Er jo en sjans for at han faktisk elsker henne, hun er jo et fint menneske. Vet om mange som har elsket hverandre med enorm aldersforskjell.

Når hun reiser tilbake til Norge så reiser han hjem til den egentlig leiligheten sin og kjæresten. Hadde jeg vært Anne Ma så hadde jeg søkt opp adressen til dundar i hemmelighet. Kansje dratt til Tyrkia uanmeldt og " overrasket han. Mulig hun hadde blitt overrasket og skilt seg på dagen.😉

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idasweet899 skrev (34 minutter siden):

Ja, man kan jo aldri vite... og om han ikke er stormende forelsket, så kan det være nok at han har gode hensikter og blir en god ektemann ved hennes side til døden skiller dem ad liksom... det er mange ekteskap som ikke innebærer stormende forelskelse. Det er kanskje vanlig med arrangerte ekteskap i Tyrkia? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (På 5.10.2022 den 20.52):

Hva er deres tanker om Nina og Redouane? 

Hu virker så treg og merkelig.Liker han da.Han virker fornuftig.Når det er snakk om kjøpe leilighet uten jobb /egenkapital. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lew skrev (2 minutter siden):

Hu virker så treg og merkelig.Liker han da.Han virker fornuftig.Når det er snakk om kjøpe leilighet uten jobb /egenkapital. 

Det stedet de bor på nå, den klippen, leier de eller eier de? Ser helt nydelig ut den utsikten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvitstrietapet skrev (3 minutter siden):

Det stedet de bor på nå, den klippen, leier de eller eier de? Ser helt nydelig ut den utsikten.

Jeg grøsset når jeg så beliggenheten. De er potensielt noen cm fra at alt raser ut. :sjokkbla:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg grøsset når jeg så beliggenheten. De er potensielt noen cm fra at alt raser ut. :sjokkbla:

Ja, det ser litt skummelt nært ut kanten, jeg hadde nok vært bekymret for barn og kjæledyr hadde jeg bodd der. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Advokadoen
mirenena skrev (22 timer siden):

Var også litt skeptisk, men liker veldig godt at han er opptatt av å få seg jobb for å forsørge familien sin og vil vente med å kjøpe store bolig til de er begge i jobb, høres fornuftig ut syns jeg. Skjønner ikke helt hvorfor hun er så opptatt med å få seg større hus NÅ, merkelig prioritering. 

De har litt kommunikasjonsproblemer,  selv om begge kan engelsk vil jeg ikke si hun er veldig flink til å forklare ting og hva hun mener. 

Var veldig søt å se han trene og prøve å telle på norsk samtidig. 

Kan jo hende det er «nesting»-behovet fordi hun er gravid. Og fordi det i Norge egentlig er en underliggende forventning om at man når man er 30 + og i ferd med å lage en familie, så bør man liksom eie noe eget (sier ikke at dette er sånn det bør være, men i det norske samfunnet så er det litt sånn at alle forventes å eie egen bolig, spesielt når de får barn).  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (16 timer siden):

Tror dem leier,for hu sier hu ikke har nok egenkapital til kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (På 6.10.2022 den 23.21):

Når hun reiser tilbake til Norge så reiser han hjem til den egentlig leiligheten sin og kjæresten. Hadde jeg vært Anne Ma så hadde jeg søkt opp adressen til dundar i hemmelighet. Kansje dratt til Tyrkia uanmeldt og " overrasket han. Mulig hun hadde blitt overrasket og skilt seg på dagen.😉

Hun har jo sagt det at dersom han gjør noe slikt er det slutt på dagen. Syns hun er litt naiv, hun burde undersøke mer. En ung tyrker, som bader i damer der nede. Håper jo ikke det! Men man kan aldri vite.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (På 6.10.2022 den 23.21):

Tror kanskje noen ville hintet om det da, ift å spre ryktet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...