Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Hvitstrietapet skrev (1 minutt siden):

Jo, hun sa også ved en anledning at hun takker Tore for at han vil ha henne, eller noe sånt. Og at hun var for gammel til at noen ville ha henne. Jeg tror nok det er kjærlighet i bildet, og takknemlighet, og lykke over at noen vil ha henne og reiser land og strand for henne, og redder landsbyen med vann. Det er veldig trist at holdningen der er sånn at hun er skrap og utgått på dato i den alderen, hun virker som en flott og kjærlig person som oppriktig bryr seg. 

Jeg sammenlikner det litt med arrangert ekteskap der partene faktisk lærer å elske hverandre.

Jeg må si det at jeg tror det at hun er lykkelig i den situasjonen hun er i nå og at hun er håpefull ang fremtiden. 

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MIapernille skrev (3 minutter siden):

Men altså. Hvis jeg ikke husker feil var det så dårlig at hun gikk for å hente gratis mat fra frelsesarmeen eller andre som leverte ut.

Ja, og søkte «fattighuset» om å sponse dem med 10.000,- til diverse regninger 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (Akkurat nå):

Ja, og søkte «fattighuset» om å sponse dem med 10.000,- til diverse regninger 

Ja, det er nettopp derfor jeg reagerte på at hun hadde penger til en flyreise til Brasil. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (10 minutter siden):

Jeg sammenlikner det litt med arrangert ekteskap der partene faktisk lærer å elske hverandre.

Jeg må si det at jeg tror det at hun er lykkelig i den situasjonen hun er i nå og at hun er håpefull ang fremtiden. 

Det var en fin sammenligning. Jeg håper de får det til. I første sesong så sendte jo barna i familien til Tore leker med til sønnen hennes, og jeg har inntrykk av at selv om de kanskje er skeptisk så er de også klar til å ta godt imot henne. Det hjelper nok mye. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIapernille skrev (Akkurat nå):

Ja, det er nettopp derfor jeg reagerte på at hun hadde penger til en flyreise til Brasil. 

Det kan jo hende det at hun først satt ganske bra i det økonomisk, men at hun levde over evne i Brasil og når hun kom hjem. Hun ble kanskje lenger enn det hun hadde råd til.

En gitar er jo ikke akkurat gratis heller.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, MIapernille said:

Men altså. Hvis jeg ikke husker feil var det så dårlig at hun gikk for å hente gratis mat fra frelsesarmeen eller andre som leverte ut.

Disse er vel i starten av 20-årene og lever nok litt fra dag til dag. Kanskje hun hadde jobbet mer en periode, fått igjen på skatten, fått feriepenger eller hvem vet. Så bruker man opp alle pengene på ferie den ene måneden og må på fattighuset den neste. Om hun faktisk fikk penger vet vi jo ikke.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kakaoen skrev (20 timer siden):

Ser ut som han er i Norge på turistvisum.. Skal lete etter han i sentrum i håp om å få autografen til den kommende Palmesus/Start/Designer stjernen. 😎😂

Bilde fra Fevennen i dag.

93B7DFA4-05D5-4BF4-AB38-3196EBB07841.jpeg

Har han fått klippet de lange, velpleide neglene sine nå da? 

Dette var nok det aller mest flagrende røde flagget. Han SKAL til Norway han, ingen tvil om det. Hun er veldig klar for litt love, en ærlig sak det, men jeg får skikkelig 🏳️‍🌈-vibber altså 🙈

Hun; Ooooh, I am so in love

Han; Jajajajaja

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rebella81 skrev (30 minutter siden):

Har han fått klippet de lange, velpleide neglene sine nå da? 

Dette var nok det aller mest flagrende røde flagget. Han SKAL til Norway han, ingen tvil om det. Hun er veldig klar for litt love, en ærlig sak det, men jeg får skikkelig 🏳️‍🌈-vibber altså 🙈

Hun; Ooooh, I am so in love

Han; Jajajajaja

Han kan jo bare stikke innom studioet til AnneMa 😂

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (6 timer siden):

Hvem har sagt at hun egentlig er forelsket?  Gullbilletten er i boks!

Det var flere her i chatten som mente det var ekte kjærlighet fra hennes side

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (56 minutter siden):

Sjekket litt på FB nå... Hor mange profiler har han Dunder salt egentlig ?

Minst 4. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forundret.. skrev (9 timer siden):

Det kan jo hende det at hun først satt ganske bra i det økonomisk, men at hun levde over evne i Brasil og når hun kom hjem. Hun ble kanskje lenger enn det hun hadde råd til.

En gitar er jo ikke akkurat gratis heller.. 

Nå snakker du om ting som har skjedd tidligere. Både hun og Luiz var i Norge, de hadde knapt råd til mat, søkte om penger for å betale regninger. Luiz drar til Brasil, og hun bestemmer seg for å dra etter. Dette sa hun i den episoden som ble lagt ut nå. Så nei, det du skriver stemmer ikke.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (7 timer siden):

Disse er vel i starten av 20-årene og lever nok litt fra dag til dag. Kanskje hun hadde jobbet mer en periode, fått igjen på skatten, fått feriepenger eller hvem vet. Så bruker man opp alle pengene på ferie den ene måneden og må på fattighuset den neste. Om hun faktisk fikk penger vet vi jo ikke.

Men altså. Det er jo snakke om kort tid. Det siste vi ser i episoden som blir lagt ut tidligere denne uken er at hun er på vei. Episoden før den, hadde de ikke råd til mat. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIapernille skrev (21 minutter siden):

Men altså. Det er jo snakke om kort tid. Det siste vi ser i episoden som blir lagt ut tidligere denne uken er at hun er på vei. Episoden før den, hadde de ikke råd til mat. 

Ser ut som dårlige prioriteringer. Jeg forstår at det ikke er lett å få 100% som yogainstruktør men hun virker ung og frisk, kan hun ikke jobbe som vikar i barnehage eller noe?

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MIapernille skrev (23 minutter siden):

Nå snakker du om ting som har skjedd tidligere. Både hun og Luiz var i Norge, de hadde knapt råd til mat, søkte om penger for å betale regninger. Luiz drar til Brasil, og hun bestemmer seg for å dra etter. Dette sa hun i den episoden som ble lagt ut nå. Så nei, det du skriver stemmer ikke.

Nå har ikke jeg sett mer enn episode 2 av denne sesongen. Den der de søkte om pengestøtte. Jeg var ikke klar over at hun reiser igjen til Brasil i påfølgende episode. 

Jeg tenker at lever man over evne så slår det tilbake på en og mente at det kunne hende at hun fikk en ettersmell fra tidligere forbruk. Men nå skjønner jeg hva dere pratet om. 

Jeg tenkte ut i fra 2 episoden at det å søke om pengestøtte, men samtidig kjøpe en gitar var litt vel drøyt.. 

Hvor er det dere får så tidlig tilgang til episodene? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinneguide skrev (5 minutter siden):

Ser ut som dårlige prioriteringer. Jeg forstår at det ikke er lett å få 100% som yogainstruktør men hun virker ung og frisk, kan hun ikke jobbe som vikar i barnehage eller noe?

Tror du hun hadde klart å se barna bedre enn mannen sin? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinneguide skrev (41 minutter siden):

Det kan hende at programmet sponset billett. De er jo en del av programmet. Han reiser tilbake. Da vil det jo ikke skje noenting på en hel sesong. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Motelvibes said:

Det kan hende at programmet sponset billett. De er jo en del av programmet. Han reiser tilbake. Da vil det jo ikke skje noenting på en hel sesong. 

Godt poeng

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...