Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Synes det var en kjedelig episode. For lite freakshow med de parene som var i dag. 😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden):

Synes det var en kjedelig episode. For lite freakshow med de parene som var i dag. 😂

Han som AnneMa bokset mot leverte vel varene. Benjamin også synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mirenena skrev (6 timer siden):

Men hva i al verden var boksekampen til Annema? Skikkelig cringe å se på. 

Vet ikke om AnneMa egentlig bryr seg on Dundar lenger... Nå er det bare sirkus ser det ut som. Pappfigurer, boksekamp, publikum som heiet ironisk og bilen hennes full av Dundar og grenseløst forelsket tekster. AnneMa ga folket hva de ville ha også denne gangen, nå var det oppgradert til "frekkhetens faens nådegave" var det vel. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (5 timer siden):

Vet ikke om AnneMa egentlig bryr seg on Dundar lenger... Nå er det bare sirkus ser det ut som. Pappfigurer, boksekamp, publikum som heiet ironisk og bilen hennes full av Dundar og grenseløst forelsket tekster. AnneMa ga folket hva de ville ha også denne gangen, nå var det oppgradert til "frekkhetens faens nådegave" var det vel. 

Ja, kun sirkus og fokus. AnneMa er oppbrukt! Har Dundar skjønt fra begynnelsen at det skulle ta så mange år med å prøve å komme til Norge. Hadde han giftet seg med ei annen. Ei som ikke har vært gift før med utenlandsk opprinnelse.  Ei fra Danmark? Sverige? what ever.. spiller ingen rolle hvem. Bare gullbilletten går til et rikt land. Han kommer jo til å gå etter 7 år likevel i ekteskapet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (På 29.10.2023 den 2.56):

Enig, ble veldig berørt jeg også. Tenk å miste jobben fordi du blir alenemor. 

Så Ritche gifter seg ikke kun av kjærlighet? Men for å slippe stempel som udugelig, lite verdt enslig mor i landet sitt.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (6 timer siden):

Jeg ser det samme, Annema sloss for en sak og ikke en mann, hun skal ha rett og sånn er det. Hvis det stemmer at hun har blitt utsatt for svindel ved å gifte seg med en utlending som utnyttet henne, må hun jo sette to og to sammen og innse hvordan det ser ut for UD. 

Eleaelea skrev (16 minutter siden):

Så Ritche gifter seg ikke kun av kjærlighet? Men for å slippe stempel som udugelig, lite verdt enslig mor i landet sitt.

Det er ikke til å se bort fra hvor lavt sosialt man står som alenemor i enkelte land og samfunn, hun har blitt behandlet helt forferdelig. Likevel tror Jeg  at hun elsker ham også, det lyser opp i øynene hver gang hun ser på ham. 

• Liker 28
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eleaelea skrev (21 minutter siden):

Tror helt oppriktig hun er veldig glad i mannen sin. Og slippe det stemplet er vell bare en bonus 

• Liker 37
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore og Richiel har jeg trua på! De virker genuint glade i hverandre. 

Benjamin og Ina…. Hun kommer til å dra hjem og aldri komme tilbake, tror nå jeg. Forståelig nok. 

Silje og Dehlila… jeg digger Silje, men D blir jeg ikke klok på. I går virket hun mer sympatisk enn før.

Siri og Emason… håper virkelig det går bra! 

Vil se mer av Jan/Janet og Alicia/Nosa 😆 Og Kristin og Austin, ikke minst!!!! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå):

Tore og Richiel har jeg trua på! De virker genuint glade i hverandre. 

Benjamin og Ina…. Hun kommer til å dra hjem og aldri komme tilbake, tror nå jeg. Forståelig nok. 

Silje og Dehlila… jeg digger Silje, men D blir jeg ikke klok på. I går virket hun mer sympatisk enn før.

Siri og Emason… håper virkelig det går bra! 

Vil se mer av Jan/Janet og Alicia/Nosa 😆 Og Kristin og Austin, ikke minst!!!! 

Dalila er veldig på/av, jeg blir stresset på vegnr av Silje når jeg ser på for jeg lurer på hvordan hun reagerer på det eller det andre. I går var hun på sitt bedre ja.

Benjamin har lagt alle eggene i kurven med ina, han sier det jo selv stakkar, hun kommer og redder alt. Én person kan ikke ha et sånt ansvar i forholdet, det blir for tungt. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Eleaelea said:

Tror det er genuint ekte mellom Richiel og Tore. Han behandler henne bra, ikke som en "hushjelp". Hun virker også til å være ganske driftig. Ikke tafatt og barnslig som mange andre. Hun andre som er med i programmet som også giftet seg nettopp, er utad rake motsetningen til Richiel....(som kun er min personlige mening).

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (1 time siden):

Jeg ser det samme, Annema sloss for en sak og ikke en mann, hun skal ha rett og sånn er det. Hvis det stemmer at hun har blitt utsatt for svindel ved å gifte seg med en utlending som utnyttet henne, må hun jo sette to og to sammen og innse hvordan det ser ut for UD. 

Det er ikke til å se bort fra hvor lavt sosialt man står som alenemor i enkelte land og samfunn, hun har blitt behandlet helt forferdelig. Likevel tror Jeg  at hun elsker ham også, det lyser opp i øynene hver gang hun ser på ham. 

Hun glitrer for at hun har et hjem og penger. Er trygg!! Her blir hun ikke sett på som enslig, udugelige mor. Det er det som får hjerte hennes til å briste. Å da gir hun blaffen i om hva vi måtte mene om ekteskap med en eldre mann.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (Akkurat nå):

Hun glitrer for at hun har et hjem og penger. Er trygg!! Her blir hun ikke sett på som enslig, udugelige mor. Det er det som får hjerte hennes til å briste. Å da gir hun blaffen i om hva vi måtte mene om ekteskap med en eldre mann.

Jeg tror ikke det bare er det, jeg tror de er oppriktig glad i hverandre, faktisk. 

• Liker 19
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mirenena skrev (14 timer siden):

Men hva i al verden var boksekampen til Annema? Skikkelig cringe å se på. 

Var så pinlig at jeg måtte spole over, huff!

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det raknet helt for Annema. Boksekamp….med pappfigur av Dundar…alt for oppmerksomhet. Er lei av hele dama. 

Jeg unne Tore og Richiel å gifte seg, synes det er gode vibber der. Men kunne de ikke ha kjøpt skikkelige gifteringer før vielsen - som de greide å få tredd på fingrene 😂

For et kultursjokk det må være for livlige, utadvendte Emason å bo i Norge. Håper de får seg en god og lang ferie i hjemlandet hans hvert år. Heier på Siri og Emason. Skjønner at han ikke vil gi slipp på statsborgerskapet sitt. Han har jo permanent opphold her. 

At Silje skal bære frem det fremtidige barnet til henne og DeLilah, skjønner jeg ikke fornuften i. Silje er 34 år, årene går og et barn fester seg ikke like lett i en livmor som begynner å nærme seg 40. Ville ikke sjansen for et vellykket utfall være høyere hvis DeLilah ble gravid?? Men jeg er enig i stefaren hennes om at hun har «a bit growing up to do».

• Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Concert skrev (18 timer siden):

Norge har jo ingen sosial kultur. Her er det materialisme og penger som teller, hva du har av dette.

Mens i andre land skjer livet ute, snakke med hvem som helst. Som du skriver, livet er ute! Spiser ute på kveldstid, deler måltider. Hjelper hverandre, fordi man må. Er avhengige av hverandre.

Det verste samfunnet er jo egentlig der alle er selvstendige, kan kjøpe alt som trengs. Det driver mennesket fra hverandre. Å være rik på penger og materialisme er nok ikke lykken i livet tror jeg. Har selv oppholdt meg i lengre perioder i land vi kaller som fattige, men der har de samholdet og hjelper hverandre. Maten er gleden, livsgleden er mye større dessverre.

Jeg er så enig med deg. Jeg er selv ensom i Norge . Er så vanskelig å komme inn på noen å få noe mer enn bekjentskaper (folk har nok med seg og sitt og sitt nettverk fra gammelt av, behøver ikke flere) 

så forstår godt at detta er enda værre for noen som er vant til at det ikke er slik. Det er en heltinnen verden enn det han er vant til.

nesten litt synd at det ikke gikk opp for han for mange år siden hvordan det ville si å faktisk bo i Norge , og kanskje da ville valgt anderledes . 

jeg tror han elsker Siri uten tvil. Men hva annet har han her enn henne og barnet? Er det nok til å fylle livet med glede ?

• Liker 3
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere jeg skjønner hvorfor Anne Ma er med i år om hun ikke skal reise til Dundar? Da fyller de episodene med meningsløse platt. Lage boksekamp osv , er bare «fyllmasse» i et ellers gøy og koselig program . 

de burde fylte det mer av de andre parrene 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Boetica skrev (23 minutter siden):

Nå har det raknet helt for Annema. Boksekamp….med pappfigur av Dundar…alt for oppmerksomhet. Er lei av hele dama. 

Kan ta feil, men dundar virket litt flau/visste ikke helt hvor han skulle gjøre av seg når de viste ham på videochat. HVA driver den damen med nå, skjønte han noe av det? Skulle hun bokse mot sjefen av UD? 

Tenk dersom Dundar har uærlige hensikter, så scammer de jo hverandre, all den tiden han venter og holder ut, så blir det bare leven og spetakkel og ingenting mer. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (2 minutter siden):

Jeg er så enig med deg. Jeg er selv ensom i Norge . Er så vanskelig å komme inn på noen å få noe mer enn bekjentskaper (folk har nok med seg og sitt og sitt nettverk fra gammelt av, behøver ikke flere) 

så forstår godt at detta er enda værre for noen som er vant til at det ikke er slik. Det er en heltinnen verden enn det han er vant til.

nesten litt synd at det ikke gikk opp for han for mange år siden hvordan det ville si å faktisk bo i Norge , og kanskje da ville valgt anderledes . 

jeg tror han elsker Siri uten tvil. Men hva annet har han her enn henne og barnet? Er det nok til å fylle livet med glede ?

Jeg tror ikke han har det bra, fordi livet vi lever er jo mest å eksistere. Ikke leve...vi er roboter som går på jobb for å tjene penger til å kjøpe oss ting. Så sitte hjemme å se på tv. Møter vi andre må det organiseres eller arrangeres av noen...da er det alltid alkoholen som styrer dett.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Eleaelea said:

Helt åpenbart 💯 Det er en ganske dårlig unnskyldning da alenemødre er det masse av i Filippinene. Mange blir jo eventuelt importert inn til Europa og Nord Amerika.

Endret av Arne Tiholt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammamia1 skrev (4 timer siden):

Var så pinlig at jeg måtte spole over, huff!

Jeg også ! Er bare så sirkus! 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...