Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Boetica skrev (På 25.10.2023 den 19.40):

Å se snille Richiel sitte der og hulke over å ha blitt behandlet som dritt fordi hun var alenemor 😢

Jeg begynte faktisk å gråte selv, at hun som er så snill ble behandla så dårlig bare fordi hun var alenemor. Stakkar, håper hun får alt hun vil fra livet fremover ❤️

• Liker 5
  • Hjerte 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

refill skrev (På 26.10.2023 den 0.53):

Hva er egentlig grunnen til at han ikke får komme hit, men at han Nosa får komme hit? Hos begge er det jo stor aldersforskjell og kvinnen er ikke akkurat bemidlet. 

Har AnneMa noe historie hos UDI eller?

Nosa og hun andre kan iallefall kommunisere med hverandre på et felles språk, stor forskjell der. Annema og Dundar har holdt på en stund nå, men ser ut som Dundar snakker like dårlig engelsk, han kunne ha lært seg mye norsk eller engelsk i mellomtiden...helt sikkert fordi han vil ikke kom til Norge, men bare fortsette å få penger fra Annema. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mirenena skrev (5 timer siden):

Jeg begynte faktisk å gråte selv, at hun som er så snill ble behandla så dårlig bare fordi hun var alenemor. Stakkar, håper hun får alt hun vil fra livet fremover ❤️

Enig, ble veldig berørt jeg også. Tenk å miste jobben fordi du blir alenemor. 

• Liker 3
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caskerette skrev (10 minutter siden):

Tore burde få mer fra Gastromat enn noen skarve t-skjorter...

Ja det var stusselig, trodde nesten ikke på det var alt han fikk. Han ga jo masse ekstra reklame i siste episode bare for å vise det frem..

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma-Louise skrev (På 4.10.2023 den 22.01):

Jeg føler jeg har sett hun Silje før?? KAN NOEN PLEASE HJELPE MRG FØR JEG LØPER PÅ VEGGEN!! Klarer ikke huske hvor!! 

Jeg har kjent på det samme 😆 Men så lurer jeg på om hun kanskje bare minner om Karianne fra Farmen? (Bilder fra Dagbladet og KK) 

IMG_5379.jpeg

IMG_5380.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SPOILER FRA DEN NYESTE EPISODEN::: 

Siri og Emason er så søte sammen. Digger dem. MEN Emason virker å ha så blanda følelser om det å få statsborgerskap. Han virket nesten litt trist over å kunne bo i Norge permanent . Er ikke så lett slike forhold 

Norge har jo også et litt sært og kaldt land. Vi er så stille med hverandre, vanskelig å bli kjent med folk. Mange har nok med seg og sitt. Rake motsetning fra der han kommer fra er alle sprudlende og glad i deg og du kan snakke med hvem som helst. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (41 minutter siden):

Siri og Emason er så søte sammen. Digger dem. MEN Emason virker å ha så blanda følelser om det å få statsborgerskap. Han virket nesten litt trist over å kunne bo i Norge permanent . Er ikke så lett slike forhold 

Norge har jo også et litt sært og kaldt land. Vi er så stille med hverandre, vanskelig å bli kjent med folk. Mange har nok med seg og sitt. Rake motsetning fra der han kommer fra er alle sprudlende og glad i deg og du kan snakke med hvem som helst. 

Full forståelse for at Emerson lengter hjem. Norge kan ikke på noen måte sammenliknes med hjemlandet. Store hus og penger er ikke alt.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (11 timer siden):

Jeg har kjent på det samme 😆 Men så lurer jeg på om hun kanskje bare minner om Karianne fra Farmen? (Bilder fra Dagbladet og KK) 

IMG_5379.jpeg

IMG_5380.jpeg

Ligner ikke det spor heller.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredninger, persondebatt og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør fordi jeg ikke har peiling...

Vi nordmenn kan jo reise på ferie til andre land. Feks Tyrkia.

Hvorfor kan ikke Dundar ta en 2 ukers ferie til Norge? Er det ikke lov?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (7 timer siden):

Norge har jo ingen sosial kultur. Her er det materialisme og penger som teller, hva du har av dette.

Mens i andre land skjer livet ute, snakke med hvem som helst. Som du skriver, livet er ute! Spiser ute på kveldstid, deler måltider. Hjelper hverandre, fordi man må. Er avhengige av hverandre.

Det verste samfunnet er jo egentlig der alle er selvstendige, kan kjøpe alt som trengs. Det driver mennesket fra hverandre. Å være rik på penger og materialisme er nok ikke lykken i livet tror jeg. Har selv oppholdt meg i lengre perioder i land vi kaller som fattige, men der har de samholdet og hjelper hverandre. Maten er gleden, livsgleden er mye større dessverre.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (1 time siden):

Mange land må ha visum for å komme inn i andre land og det er ikke enkelt å få...er ikke bare å fylle ut litt informasjon på nett og betale for å si det sånn

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hubbabubba00 skrev (1 time siden):

Om jeg ikke tar feil, så må man fylle ut en søknad om visum når man skal til Tyrkia? Hvertfall var det slik når jeg dro dit for ca 15 år(🙈) siden. Dette var noe vi fylte ut på flyet, tror jeg. Jeg regner med at det er endel enklere for nordmenn å dra til Tyrkia, altså få visum, enn for tyrkere å få visum hit? Det er vel en kjensgjerning at tyrkere vil til Norge, fordi de ikke har det lett i Tyrkia? Den gangen jeg var der, dro med en venninne, fikk vi myye oppmerksomhet fra tyrkere. De ville gifte seg med oss, det var ikke måte på. De mente også at vi var rike, bare fordi vi var nordmenn, og bare lo av oss når vi sa at vi ikke var det. Noe vi ikke var, vi var to alenemødre. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de endret i måten vi følger parene på? Denne episoden er det AnneMa, Tore, Silje og.. vel, jeg husker utrolig nok Emason men ikke henne 😂 og Ina men ikke hans navn 😂

Var det ikke lengre innslag om færre par pr episode tidligere? Synes det er så voldsomt hopp og sprett nå, men det er mulig det bare er hjernen min som er litt sliten 🙈

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Miss.Hol skrev (31 minutter siden):

Om jeg ikke tar feil, så må man fylle ut en søknad om visum når man skal til Tyrkia? Hvertfall var det slik når jeg dro dit for ca 15 år(🙈) siden. Dette var noe vi fylte ut på flyet, tror jeg. Jeg regner med at det er endel enklere for nordmenn å dra til Tyrkia, altså få visum, enn for tyrkere å få visum hit? Det er vel en kjensgjerning at tyrkere vil til Norge, fordi de ikke har det lett i Tyrkia? Den gangen jeg var der, dro med en venninne, fikk vi myye oppmerksomhet fra tyrkere. De ville gifte seg med oss, det var ikke måte på. De mente også at vi var rike, bare fordi vi var nordmenn, og bare lo av oss når vi sa at vi ikke var det. Noe vi ikke var, vi var to alenemødre. 

Måtte sjekke. Visumkravet til Tyrkia (for nordmenn) ble opphevet 02.03.20.

Men det kreves besøksvisum for Tyrkere inn til Norge. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (7 minutter siden):

Måtte sjekke. Visumkravet til Tyrkia (for nordmenn) ble opphevet 02.03.20.

Men det kreves besøksvisum for Tyrkere inn til Norge. 

Ok, dette var som sagt for ca 15 år siden😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda1972 skrev (På 28.10.2023 den 13.12):

Helt enig!

Det har jeg tenkt også, hvorfor flytter ikke hun dit? Selv om hun har familie her (har hun barn?), så er det ikke lengre til Tyrkia enn at man fint kan reise hjem ofte, få besøk av familie og venner o.l. 

Hvis jeg hadde funnet mannen i mitt liv, og han ikke kunne kommet hit, hadde jeg selvfølgelig flyttet til han. I hvertfall når han er fra et land som har ganske lik levestandard og kultur som den jeg er vant til. Da hadde jeg holdt ut varmen. Nordmenn på hennes alder flytter jo sørover i hopetall, nettopp for å oppleve varmen 😁

Har vel ikke råd til å flytte eller reise ofte. Får man ytelser i norge som f.ex. sosial hjelp eller lignende vil man vel miste det om man permanent flytter utenlands. Når de reiser med kamera team får de nok dekket en del utgifter om ikke alt, for da selger de tiden sin til tv skjerm.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...