Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Cookie123 skrev (På 27.10.2023 den 1.03):

Enig!! Hun har altså tenkt å flytte dit med sønnen!!!? Og bo sammen med ei som fortsatt er et barn selv? 

Ja, det ble vel nevnt i første episode. 

Helt utrolig og pappaen er vel i bildet, så lurer på hvordan de skal få det til. Hun har vel ikke noe særlig utdannelse heller så å jobbe som assistent i USA er vel ikke lukrativt. 

De skulle heller ikke bo sammen. Nei, jeg håper hun kommer ut av denne boblen asap! Håper ikke hun melder seg ut av folketrygden i Norge heller. 

La noen merke til hvordan Delila himla med øynene, da Silje nevnte flytteplanene? Tror de satt på t-banen. 

Endret av bonsaijenta
Skrivefeil. Skrev Drillo istedenfor Delila
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bonsaijenta skrev (2 timer siden):

Helt utrolig og pappaen er vel i bildet, så lurer på hvordan de skal få det til. Hun har vel ikke noe særlig utdannelse heller så å jobbe som assistent i USA er vel ikke lukrativt. 

De skulle heller ikke bo sammen. Nei, jeg håper hun kommer ut av denne boblen asap! Håper ikke hun melder seg ut av folketrygden i Norge heller. 

La noen merke til hvordan Drillo himla med øynene, da Silje nevnte flytteplanene? Tror de satt på t-banen. 

Enig med deg og skjønner det var autokorrekturen, men jeg holdt på å le meg skakk av tanken på at Drillo har en mening om dette😂

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg sa Benjamin virket intens, MEN han har vært flink å legge opp opplegg for ting de kan finne på. De var da søte på den skituren 😊 

han har nok sitt å jobbe med. Men mange gode sider også 

edit: hjerteskjærende at pappan hans skal dø 😭 stakkars . Kreft er grusomt

Endret av Cyndaquil
  • Liker 14
  • Hjerte 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mother Dirt
Beetlegirl91 skrev (12 timer siden):
  Vis skjult innhold

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg egentlig om forholdet til Silje og Delilah.. 

Man merker aldersforskjellen for å si det sånn

Det kan jo også være at de er veldig forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (3 timer siden):

Enig med deg og skjønner det var autokorrekturen, men jeg holdt på å le meg skakk av tanken på at Drillo har en mening om dette😂

🤣🤣🤣

Mente selvsagt Delila🙈 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta med seg sønnen til USA i disse tider, og storbyen Chicago attpåtil, er jo faktisk ren galskap? Ser hun virkelig for seg at umodne Delilah på 22 år blir en god stemor for hennes barn? Hjelp! 

• Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bonsaijenta skrev (På 27.10.2023 den 6.03):

La noen merke til hvordan Drillo himla med øynene, da Silje nevnte flytteplanene? Tror de satt på t-banen. 

Leste ett intervju med dem i KK hvor det sto at far var ok om hun evt flyttet til USA med sønnen:

»Han er positiv til det. Han sa det så fint selv: Jeg holdt ikke ham tilbake da han flyttet for kjærligheten, så han ønsker ikke å sette en stopper for meg. Men vi har et barn sammen, og vi må tenke på hva som er best for han, og hvordan vi kan løse det praktiske med tanke på ferier og lignende.»

https://www.kk.no/underholdning/da-silje-fortalte-at-hun-hadde-mann-og-barn-fikk-dalhila-sjokk/80328862

Med det sagt så virker ikke kjæresten veldig moden og klar for hva det betyr å bli en familie.

Når det kommer til både AnneMa og Benjamin så er det rett og slett merkelig at de ikke forstår at de fleste land såklart har krav for familiegjenforening.

Jeg var i utgangspunktet positiv til henne og Dundar men etterhvert i sesongene så virker han mer og mer uinteressert i henne.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (8 timer siden):

🤣🤣🤣

Mente selvsagt Delila🙈 

Haha Drillo 😂 Om ikke annet, vi kvalifiserte oss ihvertfall til mesterskap under Drillo selv om det ikke har noe med grenseløst forelsket å gjøre 🤣

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besina skrev (4 timer siden):

Å ta med seg sønnen til USA i disse tider, og storbyen Chicago attpåtil, er jo faktisk ren galskap? Ser hun virkelig for seg at umodne Delilah på 22 år blir en god stemor for hennes barn? Hjelp! 

Kan jeg være enig i. Hun sier at 8-åringen ønsket det selv, men 8-åringer ser gjerne eventyr som ikke eksisterer. Nå får jo enkelte barn i starten av 20-årene, jeg fikk selv barn tidlig i 20-årene, men det er noe ganske annet å føde sitt eget barn vs bli stemor for andres barn så tidlig i livet. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 time siden):

Kan jeg være enig i. Hun sier at 8-åringen ønsket det selv, men 8-åringer ser gjerne eventyr som ikke eksisterer. Nå får jo enkelte barn i starten av 20-årene, jeg fikk selv barn tidlig i 20-årene, men det er noe ganske annet å føde sitt eget barn vs bli stemor for andres barn så tidlig i livet. 

Når Delilah ikke orker Silje, selv om hun varter henne opp og drar verden rundt for henne, vil hun iallfall ikke takle hennes 8 år gamle sønn 😅 Skulle like å se de tre sammen, Delilah hadde holdt ut i 1 time tenker jeg.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (2 timer siden):

Når Delilah ikke orker Silje, selv om hun varter henne opp og drar verden rundt for henne, vil hun iallfall ikke takle hennes 8 år gamle sønn 😅 Skulle like å se de tre sammen, Delilah hadde holdt ut i 1 time tenker 

I trailer for den neste episoden så skulle Silje og Delilah snakke om det å få barn sammen, for Silje ville gjerne stifte familie med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneMa reiser og kun til Tyrkia når de skal filme til serien, syns det er rart. Hun sa hun ikke ville bo i Tyrkia fordi det var så varmt, men på høst/vinter er det ikke så varmt. Men de kan kun være sammen i maks 2 uker, de hadde prøvd 3 uker, men det var for lenge sa hun i ett program. Og likevel skjønner hun ikke at Udi ikke tror på de. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (26 minutter siden):

AnneMa reiser og kun til Tyrkia når de skal filme til serien, syns det er rart. Hun sa hun ikke ville bo i Tyrkia fordi det var så varmt, men på høst/vinter er det ikke så varmt. Men de kan kun være sammen i maks 2 uker, de hadde prøvd 3 uker, men det var for lenge sa hun i ett program. Og likevel skjønner hun ikke at Udi ikke tror på de. 

Men hvis du finner Mannen i ditt liv, og elsker han over alt!!! Vil du ikke da flytte hvor som helst for å være sammen med ham? Selv om det kanskje er litt for varmt der?? Det finnes da muligheter for å kjøle seg ned!!?

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva-Lena skrev (På 6.5.2023 den 23.04):

Hun skal være glad Dundar ikke kasta henne over bord. Hu maser konstant og Dundar ser ut som ett spørsmålstegn. Hun snakker engelsk og når han ikke forstår så blander hun inn norske ord. Til slutt tegnspråk før hun må si at han ikke forstår.

For meg ser det ut som Dundar er lei noen ganger. Jeg trur ikke han savner henne like mye som hun savner han. Dundar kunne fint funnet seg en yngre dame hvis han ville.

En annen ting jeg reagerer på er at han ikke har noen jobb i Tyrkia. Han snakker jo språket, så rart han ikke klarer finne seg noe. Dermed lurer jeg på hva han kan bidra med her i landet.

Han lever på henne så hvorfor jobbe. Hun er for naive 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (7 minutter siden):

Men hvis du finner Mannen i ditt liv, og elsker han over alt!!! Vil du ikke da flytte hvor som helst for å være sammen med ham? Selv om det kanskje er litt for varmt der?? Det finnes da muligheter for å kjøle seg ned!!?

Helt enig!

Det har jeg tenkt også, hvorfor flytter ikke hun dit? Selv om hun har familie her (har hun barn?), så er det ikke lengre til Tyrkia enn at man fint kan reise hjem ofte, få besøk av familie og venner o.l. 

Hvis jeg hadde funnet mannen i mitt liv, og han ikke kunne kommet hit, hadde jeg selvfølgelig flyttet til han. I hvertfall når han er fra et land som har ganske lik levestandard og kultur som den jeg er vant til. Da hadde jeg holdt ut varmen. Nordmenn på hennes alder flytter jo sørover i hopetall, nettopp for å oppleve varmen 😁

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Linda1972 skrev (43 minutter siden):

Helt enig!

Det har jeg tenkt også, hvorfor flytter ikke hun dit? Selv om hun har familie her (har hun barn?), så er det ikke lengre til Tyrkia enn at man fint kan reise hjem ofte, få besøk av familie og venner o.l. 

Hvis jeg hadde funnet mannen i mitt liv, og han ikke kunne kommet hit, hadde jeg selvfølgelig flyttet til han. I hvertfall når han er fra et land som har ganske lik levestandard og kultur som den jeg er vant til. Da hadde jeg holdt ut varmen. Nordmenn på hennes alder flytter jo sørover i hopetall, nettopp for å oppleve varmen 😁

Det er ganske rart ja,hun har i hvertfall ikke små barn og ta hensyn til. Og negle design er jo så populært i Tyrkia,så hun kunne fint holdt på med det der. Men mulig det er andre grunner vi ikke vet om..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (16 timer siden):

Når Delilah ikke orker Silje, selv om hun varter henne opp og drar verden rundt for henne, vil hun iallfall ikke takle hennes 8 år gamle sønn 😅 Skulle like å se de tre sammen, Delilah hadde holdt ut i 1 time tenker jeg.

- Vi kaller hverandre «bestie». Det jeg liker med ham, er at han er selvstendig og ikke trenger å sitte oppi ansiktet mitt hele tiden. Han er veldig enkel og grei å forholde seg til, selv om han bare er et barn, sier DaLhila.

Jeg er usikker på om disse to noen gang kommer til å få et nært og varmt forhold, og om hun vil kunne bli en naturlig steforelder…

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dundar virker ikke som en som har jobbet innen turisme, er nok derfor han ikke snakker noe engelsk. Har nok kun vært i sin egen landsby, var jo kjempeglad da tvteamet tok de med til Istanbul og fotballkamp. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (4 timer siden):

Han lever på henne så hvorfor jobbe. Hun er for naive 

Javisst, stemmer nok at han lever på henne. AnneMa er jo så naiv at det er skremmende.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...