Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 hours ago, Finlay said:

Kan det være denne loven som er trådt i kraft?

"Nå vurderes en lovendring som også vil gi grunnlag for utvisning av de som har giftet seg for å få opphold."

https://www.utrop.no/nyheter/nytt/315479/

Den var ikke dum. Har Dundar noen gang vært i Norge i det hele tatt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være en annen dame ? Tyrkere får normalt ikke visum uten at de har tilknytting til Tyrkia, eier eiendom feks. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (1 minutt siden):

Kan det være en annen dame ? Tyrkere får normalt ikke visum uten at de har tilknytting til Tyrkia, eier eiendom feks. 

?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remi og Lenin: Jeg tror faktisk Remi vil klare å tilpasse seg ganske bra i kulturen i Ecuador/Latin-Amerika, men han bør lære seg bedre spansk. Latinamerikanere, generelt, er dårlige i engelsk, i alle fall de eldre generasjonene. Han kommer ikke langt med engelsk der.

AnneMa og Dundar: Dundar så ut som han holdt på å sprekke i siste episode da AnneMa snakket så mye under fisketuren. Hun jabber i vei og han virker mer og mer irritert over henne.

Alicia og Nosa: Det blikket på den ene datteren til Alicia 😳

Jan og Janet: Fint å se at Janet fikk seg en venninne. Hun strålte og all sjenanse forsvant. Det ble desto mer tydelig hvor ukomfortabel hun faktisk er her…

Kristin og Austin: Noen blir fysisk dårlige hvis de starter dagen med kake. Rart Austin ikke forstod det. Hun ville jo ha kake, bare vente til etter hun hadde spist vanlig mat? Spesielt å legge seg ned for å gråte, men skjønner samtidig at han har såre følelser rundt bursdager. Hun burde kanskje spist et stykke hvis hun ikke blir veldig fysisk dårlig av å starte dagen med kake.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuleku skrev (På 29.3.2023 den 21.46):

Jeg blir bare trist av å se på Dundar… Han virker ikke glad, tvert i mot. Jeg tror dette «spillet» begynner å tære på han.💔

Bare UDI holder seg harde på at han ikke får oppholdstillatelse, så ordner det seg av seg selv. dundar kommer til å gjør det slutt. Han har sikkert allerede begynt å få problemer med å "spille lykkelig". 

Anne Ma later som om hun er så tøff. Men innerst inne er hun bare et offer for tyrkiske menn. De har det med å finne lubne damer med dårlig selvtillit.  For så å få damer til å føle seg som de er den vakreste i verden. Før de blir dumpet et kvarter over tiden de "måtte" være gift. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av ren nysgjerrighet.....

Disse parene som har giftet seg i utlandet som AnneMa/Dundar og Kristin/Austin. Er disse ekteskapene gyldige/registrerte i Norge?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (6 minutter siden):

Av ren nysgjerrighet.....

Disse parene som har giftet seg i utlandet som AnneMa/Dundar og Kristin/Austin. Er disse ekteskapene gyldige/registrerte i Norge?

Tror de må søke om å få det godkjent. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det siste episode nå sist? 

Ja jeg vet ikke hva jeg skal tro og mene er så mye rart i denne sesongen ha ha ha. De jeg har mest troa på er nok Remi og Lenin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneMa sier hun og Dundar forstår hverandre, det ser ikke sånn ut for meg. Hva skal Dundar gjøre i Norge? Han kan jo ikke norsk og knapt engelsk. Det er en lang vei for han å lære seg norsk og å få en jobb.

Dette ekteskapet vil aldri vare selv om han en dag får komme til Norge.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke det virker som om de forstår hverandre. Synes hun ofte henvender seg til en eller annen utenfor bildet og sier: tell him eller noe i den duren.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i hvertfall tydelig på fisketuren at han ikke var fornøyd, tydelig kroppsspråk. Makan til irriterende dame. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (20 minutter siden):

Var i hvertfall tydelig på fisketuren at han ikke var fornøyd, tydelig kroppsspråk. Makan til irriterende dame. 

«Dundar, får du nå’ fish?» 😂

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva-Lena skrev (2 timer siden):

AnneMa sier hun og Dundar forstår hverandre, det ser ikke sånn ut for meg. Hva skal Dundar gjøre i Norge? Han kan jo ikke norsk og knapt engelsk. Det er en lang vei for han å lære seg norsk og å få en jobb.

Jeg tror han kan mer engelsk enn han viser. At han bare later som. For plutselig har han jo spurt eller svart på engelsk hvor jeg har tenkt at han kan umulig ha pugget den setningen 🤷🏼‍♀️

Men faen heller.. hadde også blitt sur om noen maste hele tiden: Fiiiish Dundar fiiiish! Fish Dundar? Ooo Dundar fish! Fish fish fish!! Dundar fish? 🙈

• Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde klikka i vinkel og pælmet personen hjemover igjen om jeg hadde dratt på fisketur og hatt ei sånn masekråke i nærheten 😂😂

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remi og Lenin virker på meg som rake motsetninger på mange måter. Mye lidenskap i mellom dem på godt og vondt. Håper de to klarer å finne balansen så de ikke ender opp som Josephine og Luiz. Så mye kjærlighet mellom dem men også så mye vonde følelser også. 

Jeg digger Annema men ser ikke helt hvordan veien videre skal bli. Kommer Dundar noensinne til å få komme inn i Norge, og hva skjer når han gjør det? Har de i det hele tatt noe til felles?

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fishing i Valdres 😂😂 Hvordan i alle dager skal Dundar forstå den koblingen? 🙈😂😂

• Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (6 timer siden):

Etter at det blir slutt er det vel kronerulling for psykolog timer. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (3 timer siden):

Jeg tror han kan mer engelsk enn han viser. At han bare later som. For plutselig har han jo spurt eller svart på engelsk hvor jeg har tenkt at han kan umulig ha pugget den setningen 🤷🏼‍♀️

Men faen heller.. hadde også blitt sur om noen maste hele tiden: Fiiiish Dundar fiiiish! Fish Dundar? Ooo Dundar fish! Fish fish fish!! Dundar fish? 🙈

Hun skal være glad Dundar ikke kasta henne over bord. Hu maser konstant og Dundar ser ut som ett spørsmålstegn. Hun snakker engelsk og når han ikke forstår så blander hun inn norske ord. Til slutt tegnspråk før hun må si at han ikke forstår.

For meg ser det ut som Dundar er lei noen ganger. Jeg trur ikke han savner henne like mye som hun savner han. Dundar kunne fint funnet seg en yngre dame hvis han ville.

En annen ting jeg reagerer på er at han ikke har noen jobb i Tyrkia. Han snakker jo språket, så rart han ikke klarer finne seg noe. Dermed lurer jeg på hva han kan bidra med her i landet.

• Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (12 minutter siden):

Etter at det blir slutt er det vel kronerulling for psykolog timer. 

Vi skal ikke se bort fra at det skjer. Eller kronerulling for å reise til Tyrkia for å finne ny ungkar igjen. Får ikke ei krone av meg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...