Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Angrer på at jeg forsvarte Jan på et tidlig tidspunkt i tråden.

Syns bare hele programmet er nitrist. Stakkars mennesker. 
Uverdig at dette sendes på tv, på alle måter.

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jan var ekkel i siste episode..

Fikk så vondt av Janet da hun støvsugde og Jan rettet på henne!

Han er glad han har funnet seg ei som kan stelle hjemme, og ikke minst pleie han, siden han jobber så hardt som han gjør, for det lar han henne også få høre gang på gang🙄

Han virker også lettere tilbakestående, og jeg synes Tv-produksjonen bidrar til å latterliggjøre Jan og flere mye mer denne sesongen!

Remi irriterer meg. Han nærmer seg 40, oppfører seg som en unge og sladrer til mamma om deres private forhold.
Så klart måtte de ta med den kleineste og slitsomme homofile de kunne finne. Slitsom fyr. Lenin er yngre, men virker mye mer moden, og veldig snill.

Fikk vondt av jenta i utdrikkingslaget til Alicia. Var det datteren? Hun virket ukomfortabel og pinlig berørt.

Når moren din snakker om dildoer,  sexlivet med en mye yngre afrikansk mann og hvor stort utstyr afrikanere har, på TV. Det må jo gjøre noe med barna hennes…tenker hun ikke på dem?

Hun kristne på NAV er jo helt på tur. Skremmende og tenke på at NAV ansetter slike folk…

Når hun prater glemmer jeg av og til at det er realityserie og føler mer jeg ser på en komiserie, for hun er jo helt blåst, og vanvittig naiv!😱

• Liker 34
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokopuddingen skrev (5 minutter siden):

Han er glad han har funnet seg ei som kan stelle hjemme, og ikke minst pleie han, siden han jobber så hardt som han gjør, for det lar han henne også få høre gang på gang🙄

Han virker også lettere tilbakestående, og jeg synes Tv-produksjonen bidrar til å latterliggjøre Jan og flere mye mer denne sesongen!

Remi irriterer meg. Han nærmer seg 40, oppfører seg som en unge og sladrer til mamma om deres private forhold.
Så klart måtte de ta med den kleineste og slitsomme homofile de kunne finne. Slitsom fyr. Lenin er yngre, men virker mye mer moden, og veldig snill.

Fikk vondt av jenta i utdrikkingslaget til Alicia. Var det datteren? Hun virket ukomfortabel og pinlig berørt.

Når moren din snakker om dildoer,  sexlivet med en mye yngre afrikansk mann og hvor stort utstyr afrikanere har, på TV. Det må jo gjøre noe med barna hennes…tenker hun ikke på dem?

Hun kristne på NAV er jo helt på tur. Skremmende og tenke på at NAV ansetter slike folk…

Når hun prater glemmer jeg av og til at det er realityserie og føler mer jeg ser på en komiserie, for hun er jo helt blåst, og vanvittig naiv!😱

Lol godt oppsummert😂. Jan er en typisk kar i 50 åra på dating apper. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (16 minutter siden):

Samme her 😞

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (8 timer siden):

Jan var ufyselig i den siste episoden. Dama går rundt i grisehuset hans med boblejakke på fordi hun fryser, uten innlagt vann og er hushjelpen hans. 

Endret av K_mb
  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som står Kristin nær er nok litt forbauset over å se henne stå på TV og «tale i tunger» i Gambia.

Fram til hun var 33 var hun vel bare en vanlig kvinne fra Toten, med en vanlig jobb i NAV, og med en helt vanlig oppvekst. 

Synes foreldrene hennes er veldig milde når de respekterer hennes valg uten noe særlig om og men. Jeg ville nok ikke vært like raus hvis min datter hadde gått all in på religion over natta. Og deretter forlovet seg etter en halv dags chatting med en mann som tilfeldigvis fant henne på Instagram, og «har sagt helt fra han var liten at han skulle gifte seg med en hvit, kristen jente». Det at han bruker hennes penger i Nigeria hjelper ikke akkurat saken. Hun må være svært lett å lede.

Så ja, tipper det er litt awkward stemning på familiesammenkomster og i vennegjengen 😅

• Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (54 minutter siden):

De som står Kristin nær er nok litt forbauset over å se henne stå på TV og «tale i tunger» i Gambia.

Fram til hun var 33 var hun vel bare en vanlig kvinne fra Toten, med en vanlig jobb i NAV, og med en helt vanlig oppvekst. 

Synes foreldrene hennes er veldig milde når de respekterer hennes valg uten noe særlig om og men. Jeg ville nok ikke vært like raus hvis min datter hadde gått all in på religion over natta. Og deretter forlovet seg etter en halv dags chatting med en mann som tilfeldigvis fant henne på Instagram, og «har sagt helt fra han var liten at han skulle gifte seg med en hvit, kristen jente». Det at han bruker hennes penger i Nigeria hjelper ikke akkurat saken. Hun må være svært lett å lede.

Så ja, tipper det er litt awkward stemning på familiesammenkomster og i vennegjengen 😅

Men hva skal foreldrene gjøre da? Dama er 33 år. 

Skremmende å se på. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (5 timer siden):

Men hva skal foreldrene gjøre da? Dama er 33 år. 

Skremmende å se på. 

Foreldrene kan selvfølgelig ikke gjøre noe. Men, jeg synes i hvet fall faren hennes var ganske klar på hva han mente i en av de tidligere episodene. Tydelig at det er et eller annet i livet til Kristin som gjør at hun har blitt så religiøs/"syk". Nekter å tro at hun har det helt fra barndommen. Foreldrene hennes virker som helt vanlige oppegående mennesker. Kristelige eller ei, de oppfører seg normalt.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Mannen er husets overhode og kvinnens posisjon er under mannen. Men det betyr ikke at de ikke er likestilte... Kvinnen er svakere fordi Eva fra bibelen lot seg friste av djevelen.... 😳

Ironisk nok må kvinnen i dette forholdet forsørge "overhodet" mannen. Jeg grøsser. Kristin er helt ekstrem.

• Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokopuddingen skrev (9 timer siden):

Jan er veldig opptatt av at hans behov blir dekket, men han har ikke nevnt Janets en eneste gang. Er han ikke redd han ikke er drømmemannen til Janet for å si det sånn? Alt han snakker om er at han endelig har ei som er bra nok for ham. En hushjelp var det visst. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (1 time siden):

Jan er veldig opptatt av at hans behov blir dekket, men han har ikke nevnt Janets en eneste gang. Er han ikke redd han ikke er drømmemannen til Janet for å si det sånn? Alt han snakker om er at han endelig har ei som er bra nok for ham. En hushjelp var det visst. 

En norsk kvinne hadde aldri funnet seg i å leve i lignende boforhold, ei heller tatt dritten en mann har samlet opp, hun hadde heller krevd at han ordnet opp selv. Dette er nok Jan fullt klar over.  Han viser ingen respekt for Janet, og det er egentlig bare et trist skue at en kvinne fra dårlige kår skal komme til Norge å være hushjelpen til en middelaldrende mann. Han skulle ordnet opp før hun kom. Selv om Janet er vant til det tungvinte og primitive som å ikke ha innlagt vann, betyr ikke at det er greit. 

Endret av K_mb
  • Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns veldig synd på Janet. Stakkars kvinne. Grenser ikke dette opp mot menneskehandel? Det er kanskje et for sterkt begrep. Men tragisk, det er det. 

• Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janet er veldig opptatt av å bli gravid mens hun er i Norge. Kan det hende at hun vil bli gravid før hun reiser så hun kan bli værende i Filippinene mens blir forsørget av Jan? 🤷‍♀️

Alicia sin oppførsel er pinlig, og utdrikningslaget til Nosa var helt katastrofe. Stakkars Nosa og forloveren hans, det var ukomfortabelt å se på. Forloveren kunne invitert folk han selv kjente, siden Nosa ikke kjente noen andre, men han vil kanskje ikke involvere vennene sine i det kaoset der?

Endret av Fotballfluen
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (13 minutter siden):

Janet er veldig opptatt av å bli gravid mens hun er i Norge. Kan det hende at hun vil bli gravid før hun reiser så hun kan bli værende i Filippinene mens blir forsørget av Jan? 🤷‍♀️

Alicia sin oppførsel er pinlig, og utdrikningslaget til Nosa var helt katastrofe. Stakkars Nosa og forloveren hans, det var ukomfortabelt å se på. Forloveren kunne invitert folk han selv kjente, siden Nosa ikke kjente noen andre, men han vil kanskje ikke involvere vennene sine i det kaoset der?

Tenkte det samme om utdrikningslaget til Nosa. Hvorfor i allverden inviterte ikke nevøen et par gjester til som Nosa kunne blitt kjent med? Begrunnet det med at Nosa ikke kjenner så mange. Vel, nevøen kunne jo med utdrikningslaget bidratt med å invitere flere...Det kunne jo nesten ikke blitt verre enn det ble med de to. Tamt og kjedelig. Virker ikke som de har den beste kjemien.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (7 minutter siden):

Tenkte det samme om utdrikningslaget til Nosa. Hvorfor i allverden inviterte ikke nevøen et par gjester til som Nosa kunne blitt kjent med? Begrunnet det med at Nosa ikke kjenner så mange. Vel, nevøen kunne jo med utdrikningslaget bidratt med å invitere flere...Det kunne jo nesten ikke blitt verre enn det ble med de to. Tamt og kjedelig. Virker ikke som de har den beste kjemien.

Det kan jo hende at nevøen var den eneste som hadde lyst til å la seg filme. Personlig hadde jeg aldri deltatt i en sånn type program🙈

• Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sjokopuddingen skrev (10 timer siden):

Ja, denne sesongen er ganske ille. Hvorfor ikke ha med mer «normale» folk og forhold. Nå er det mer latterliggjøring og bygge oppunder stigma.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, CrazyCatLady2500 said:

Fy faen 😱 fange mus i en plastpose og drepe den med hammer? 
Skaff deg en katt, Jan!!!!!!🙈 

Katt er mye verre.

Katten min leker med byttet i timesvis. De ligger ofte døende på trappen utenfor. Da gjør jeg også som Jan for å få slutt på lidelsen. Putter de i en plastpose og slenger posen kraftig mot en stein.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (På 14.4.2023 den 1.41):

Ja, og etterhvert store summer som han tydeligvis hadde gitt bort mesteparten av. Er det lov å sende store summer til Nigeria sånn?

Jeg hadde blitt svært skeptisk til å få henne som min rådgiver på NAV hvis jeg trengte det. Hun virker helt blåst, hører hun ikke selv hva hun sitter og sier, som mannen min sa. 

Jeg tenker at hennes tid i NAV må jo være over. De fleste med litt sunn fornuft eller et annet livssyn vil ikke kunne føle seg trygg med henne som rådgiver. 

Det at hun kjøpte seg mann, for det er jo egentlig det hun gjorde med å sende ham penger slik, det er jo noe som får folk til å reagere kraftig når kjønnene er motsatt. 

Jeg hadde aldri kunnet hatt henne som rådgiver etter å ha sett på tv hvilken dømmekraft hun besitter. 

Når det gjelder Jan så er han enten en ( foreløpig gniten) mangemillionær eller så har han kasta bort mange år med lønn på ett eller annet tull. Jeg håper egentlig på det første, og at han ser verdien i å oppgradere bosituasjonen betraktelig om han får Janet og guttungen til lands.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mother Dirt

Denne sesongen her, altså 😝 I siste episoden nå , så synes jeg at Annema og Dundar virket som det mest "allminnelige" paret. Det sier en del. TVNorge går all in for å gjøre programmet mest mulig kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...