Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fotballfluen skrev (11 timer siden):

Herregud så mye filter hun bruker! 

Så mye at jeg knapt så at det var henne.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alyanna skrev (15 timer siden):

Gjør ikke vi all der?

Joda, akkurat derfor jeg tenker hu ikke bryr seg om annet at hun er glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alicia skriver på Tiktok at sesong 3 er under spilling og kommer til våren. Da ser vi de to i Norge.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Queen94 skrev (På 22.10.2022 den 21.47):

Tror ikke det er så enkelt heler å være ufør og finne kjærligheten. Man ser jo litt at de er jo ganske «rare» da de er helt desperate etter menna. Har nok godt lenge alene og savner vel nærkontakt. 

Voldsomt fokus på at 2 av de er ufør da. Man trenger ikke å være ufør for å være "rar". Ikke desperat, heller. Ufør er ikke synonymt med NAV`ere som er late og ikke gidder å jobbe. De har en sykdom hvor arbeidsevnen er såpass nedsatt at de ikke fungerer i arbeid. That`s it.

Endret av frkbibelstripp
  • Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frkbibelstripp skrev (17 minutter siden):

Voldsomt fokus på at 2 av de er ufør da. Man trenger ikke å være ufør for å være "rar". Ikke desperat, heller. Ufør er ikke synonymt med NAV`ere som er late og ikke gidder å jobbe. De har en sykdom hvor arbeidsevnen er nedsatt. That`s it.

Det virker jo som at tv selskapet prøver å fremme at de er uføre når det dukker opp hver gang de skal intervjues. Som jeg egentlig synes er helt uvesentlig i denne sammenhengen. Du er jo ikke yrket ditt.. :vetikke: 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill bringebær skrev (3 timer siden):

Alicia skriver på Tiktok at sesong 3 er under spilling og kommer til våren. Da ser vi de to i Norge.

Juhu.. Gleder meg til å se Nosak prøvespille for Start fotballklubb :danse: :ler: 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (Akkurat nå):

Det virker jo som at tv selskapet prøver å fremme at de er uføre når det dukker opp hver gang de skal intervjues. Som jeg egentlig synes er helt uvesentlig i denne sammenhengen. Du er jo ikke yrket ditt.. :vetikke: 

Det dukker jo opp yrkestittel for alle hver gang de intervjues, så da er det vel naturlig å nevne at de er ufør siden det sikkert hadde blitt spekulasjoner hvis det hadde uteblitt også. Man er absolutt ikke yrket sitt, men man ser jo feks tydelig at skolegang og yrkesvei er viktig for mange, slik at de kan definere personene. Noe trist.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frkbibelstripp skrev (1 time siden):

Det dukker jo opp yrkestittel for alle hver gang de intervjues, så da er det vel naturlig å nevne at de er ufør siden det sikkert hadde blitt spekulasjoner hvis det hadde uteblitt også. Man er absolutt ikke yrket sitt, men man ser jo feks tydelig at skolegang og yrkesvei er viktig for mange, slik at de kan definere personene. Noe trist.

Ja har sett det. Er vel ikke for ingenting at Tore sitter i uniformen sin. For min del hadde de ikke trengt å si hva de jobber med hele tiden 🤷🏼‍♀️ Er vel ikke nødevendigvis god reklame for 07000 taxi når han sitter der og damper 🙈

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (28 minutter siden):

Ja har sett det. Er vel ikke for ingenting at Tore sitter i uniformen sin. For min del hadde de ikke trengt å si hva de jobber med hele tiden 🤷🏼‍♀️ Er vel ikke nødevendigvis god reklame for 07000 taxi når han sitter der og damper 🙈

Enig med deg i det. Har ingen relevans

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bulsara

Dundar som sier :"Jeg svarer bare det hun vil, det er min plikt" om å være gift med AnneMa 😅

Er det kulturelt vanlig i Tyrkia? Virker ikke som om Nina og R har lignende forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (På 21.10.2022 den 12.09):

Noen som vet hva Tusvik og Tønne har lirt av seg angående Anne Ma? Kommer av en eller annen grunn ikke inn på PodMe idag. Anne Ma var i hvertfall ikke blid. 

Dette lurer jeg også på! Ingen som har hørt episoden? Leste også på Annemas Facebook at de har fått så mange henvendelser på at de var stygge mot hun og Dundar og at de adresserer kritikken den nyeste episoden  🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pølsevann skrev (Akkurat nå):

Ble jeg?? Jeg har ikke sett sesong 2… hva skjer? 

Anne Ma sitter i Tyrkia og leser kritikken av hun og Dundar. Altså så leser hun fra denne tråden faktisk :hoho:  Og prøver sitt beste å forklare hva som står og ikke minst forklare Dundar hva Pølsevann er for noe :ler: 

Veldig festlig :ler:  Og Dundar skjønner som vanlig ikke en dritt :nigo: 

• Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...