Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Motelvibes skrev (12 timer siden):

Eh, Alicia har holdt seg veldig bra, ser bedre ut enn de fleste på sin alder, tror ikke hun hadde noen problemer med å finne seg en mann i Norge, men de møttes via felles interesser som jeg forsto? 

Syntes egentlig hu kler seg og prøver å oppføre seg som ei dame i 20 årene. Selvfølgelig en veldig vakker dame, men ser veldig desperat ut når det kommer til 27 åringen.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (18 timer siden):

Skjul innhold

Jeg har fått med meg at Nosak har  vært i Norge hos Alicia i tre mnd  Hva kan årsaken være at han får visum, men ikke Dundar?? 

Så vidt jeg har forstått så får man ikke 3-mnd turistvisum samtidig som man har søknad om familiegjenforening til behandling. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 5.10.2022 den 18.59):

Nosak er hvertfall ærlig da.

Drømmen hans er å flytte til Norge og oppleve livet, for 90% av nigerianere er dette bare en drøm.

Han hadde flyttet til Norge for hvem som helst, blir det ikke Alicia bare fortsetter han å prøve. Minner meg litt om han fra 90 days fiance som er med i to sesonger med to forskjellige damer.

Han snakker om at det er status med hvit partner og at alle i Nigeria drømmer om å flytte til Vesten, så han er en gold digger som ser forholdet som en mulighet til å komme seg opp og fram. Ikke mye true love der.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Queen94 said:

Syntes egentlig hu kler seg og prøver å oppføre seg som ei dame i 20 årene. Selvfølgelig en veldig vakker dame, men ser veldig desperat ut når det kommer til 27 åringen.

Helt enig. Hun har vært flink med hudpleie og har et vakkert ansikt med svært fin hud for alderen, men hun har kroppen til en 60 åring og kunne nok funnet noe mer flatterende å gå med enn det hun gjør.
Jeg vet at dette er stygt sagt, men utifra det vi får se på TV har hun ikke noe særlig personlighet og virker veldig flat og kjedelig. Fyller tomrom i praten med en treig malplassert latter.
Nosa gir henne ingenting, så hun må hele tiden spørre. "Im leaving tomorrow, what do you think about that?"
"This is our last night, what do you think about that?" "Are you goin to miss me?" og han svarer bare "yes yes very sad" og gjør seg til. Det er så gjennomskuelig, det at hun ikke ser det selv gjør at jeg lurer på om hun er mindre begavet eller bare tar til takke.

Endret av Nutz
  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TLR skrev (5 timer siden):

Han og hans familie er sleipe. Det er kun snakkom oppholdstillatelse. Når jeg så at snnema møtte hans familie så synes jeg at det lyste falskhet lang vei synes synd på henne fordi hun blir utnyttet så det holder 

Ja, det er litt synd i Annema fordi hun er født med sin intense personlighet og lave intelligens. Det gjøre henne ute av stand til å oppdage hvor lite genuin Dundar sin kjærlighet for henne er. Og tenk dag ut og dag inn med med den "kommunikasjonen" deres. Håper UDI aldri går god for det paret, for begge sitt beste egentlig 🙈 

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (46 minutter siden):

Helt enig. Hun har vært flink med hudpleie og har et vakkert ansikt med svært fin hud for alderen, men hun har kroppen til en 60 åring og kunne nok funnet noe mer flatterende å gå med enn det hun gjør.
Jeg vet at dette er stygt sagt, men utifra det vi får se på TV har hun ikke noe særlig personlighet og virker veldig flat og kjedelig. Fyller tomrom i praten med en treig malplassert latter.
Nosa gir henne ingenting, så hun må hele tiden spørre. "Im leaving tomorrow, what do you think about that?"
"This is our last night, what do you think about that?" "Are you goin to miss me?" og han svarer bare "yes yes very sad" og gjør seg til. Det er så gjennomskuelig, det at hun ikke ser det selv gjør at jeg lurer på om hun er mindre begavet eller bare tar til takke.

Helt enig. Han er egentlig ikke interessert i henne. Eneste ordet han bruker er «Sweet» noe som irriterer meg. Virker mer som han er ut etter å ha en god fremtid gjennom å bruke Alicia, Nosa kysser så vidt henne, ikke vet familien om Alicia engang.

Alicia prøver hele tiden å tilpasse seg Nosa men  gjør jo ingenting for henne..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåpille skrev (30 minutter siden):

Ja, det er litt synd i Annema fordi hun er født med sin intense personlighet og lave intelligens. Det gjøre henne ute av stand til å oppdage hvor lite genuin Dundar sin kjærlighet for henne er. Og tenk dag ut og dag inn med med den "kommunikasjonen" deres. Håper UDI aldri går god for det paret, for begge sitt beste egentlig 🙈 

Syntes Annema virker som en herlig dame, som kjemper for kjærligheten. Men er litt i tvil om det er kjærlighet eller avhengighet hu egentlig har av Dundar. De klarer ikke å kommunisere på noen måte, ikke le sammen engang. Han virker såå kjedelig og ser jo ikke på henne med kjærlighet engang.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen94 skrev (1 time siden):

Syntes Annema virker som en herlig dame, som kjemper for kjærligheten. Men er litt i tvil om det er kjærlighet eller avhengighet hu egentlig har av Dundar. De klarer ikke å kommunisere på noen måte, ikke le sammen engang. Han virker såå kjedelig og ser jo ikke på henne med kjærlighet engang.

Blir ikke overrasket hvis han har ei tyrkisk jente skjult et sted 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Meadow said:

Så vidt jeg har forstått så får man ikke 3-mnd turistvisum samtidig som man har søknad om familiegjenforening til behandling. 

Jo det kan man søke om faktisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du? Hun virker for meg som en typisk dame man må være omhyggelig med for å ikke hisse opp 🙈 Veldig enig i at det ikke virker som kjærlighet fra Dundar sin side. Han kan verken engelsk eller norsk, og er nok ikke tiltrukket av Annema, så at han fremstår kjedelig er ikke rart i. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Queen94 said:

Helt enig. Han er egentlig ikke interessert i henne. Eneste ordet han bruker er «Sweet» noe som irriterer meg. Virker mer som han er ut etter å ha en god fremtid gjennom å bruke Alicia, Nosa kysser så vidt henne, ikke vet familien om Alicia engang.

Alicia prøver hele tiden å tilpasse seg Nosa men  gjør jo ingenting for henne..

Og "very nice" samt den evinnelige nikkingen og bruk av hevede øyenbryn. Det må være pinlig for produksjonen å stå og se på dette mens de filmer.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Nutz said:

Og "very nice" samt den evinnelige nikkingen og bruk av hevede øyenbryn. Det må være pinlig for produksjonen å stå og se på dette mens de filmer.

Synes her så er det litt trist at folk sitter og latterliggjør av dette på forum. Tenk det hvor lett det er å bli forelsket uansett hvor man kommer fra. Vi ser jo ikke hva som skjer bak kulissene, kanskje er han amazing awesome i sengen og gjør henne helt vill etter han.  Eller omvendt. Å sitte og analysere bruk av øyenbryn og ord gir lite info. Synes de er et søtt par jo mer jeg ser av dem.... Og annema hun er jo rå ... 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alyanna skrev (1 time siden):

Synes her så er det litt trist at folk sitter og latterliggjør av dette på forum. Tenk det hvor lett det er å bli forelsket uansett hvor man kommer fra. Vi ser jo ikke hva som skjer bak kulissene, kanskje er han amazing awesome i sengen og gjør henne helt vill etter han.  Eller omvendt. Å sitte og analysere bruk av øyenbryn og ord gir lite info. Synes de er et søtt par jo mer jeg ser av dem.... Og annema hun er jo rå ... 

tror hu egentlig er glad for å ha en mann i livet. Som røre, kysser og ligger med henne. Tenker det er nok det som gjør henne gira

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Queen94 said:

tror hu egentlig er glad for å ha en mann i livet. Som røre, kysser og ligger med henne. Tenker det er nok det som gjør henne gira

Gjør ikke vi all der?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Alyanna skrev (17 minutter siden):

Gjør ikke vi all der?

Heller ingen enn det vi bevitner her…

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og stryker henne med hårene, ingen motstand, kun en medgjørlig mann. Hvem vet hvordan livet har vert for henne, det vet vi ikke men hvis det har vert fyllt med vonde forhold så er det lett å falle for en som er enkel å ha med å gjøre. Bare en tanke på generell basis, ikke en spekulasjon.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...