Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Eleaelea skrev (29 minutter siden):

Hjemme hos foreldrene:Dundar er kjendis i se&hør. Og han snakker om at det er stygge fordommer mot d som par i både Norge og i vennekretsen/slekten hans.

Hva med brusende forelskelse? Det har aldri eksistert. Trøster mora med at " det går bra".

At han kommer seg til norge er foreldrenes sikkerhet i alderdommen. De vet det gagner dem å ta vel imot Anne Ma .

Ser på klærne, Anne Ma er bomsete kledd mens Sundar alltid er stilt i tøyet.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet hva Tusvik og Tønne har lirt av seg angående Anne Ma? Kommer av en eller annen grunn ikke inn på PodMe idag. Anne Ma var i hvertfall ikke blid. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Tore og Richiel og Nina og Redoane(?) er så fine sammen, hadde ikke giddet å se på hvis det ikke var for dem. 🙂

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciyara skrev (På 20.10.2022 den 9.40):

Bare fordi en mann er litt feminin betyr ikke det at han er homo, herregud.

LITT feminin er han jo ikke...med lange negler og hele pakka. Han KAN selvsagt være hetero, men han holder det jo ikke hemmelig at det han gleder seg til er å komme til Norge for å jobbe med mote. Jeg skjønner han jo, det er lett for oss i vårt rike trygge land å snakke, men Alicia burde likevel vite bedre. Og hun er jo en sprudlende dame som burde ha lett for å ha draget her hjemme. Men de kan i det minste kommunisere, i motsetning til AnneMa og Dundar. 

Jeg liker uansett ikke det der sikkelet de damene har om munnen, men vi har bare godt av å se at det ikke bare er menn som er "gamle griser". Aldersforskjell er null problem generelt, tror folk kan bonde over mye, men jeg blir skeptisk når det er SÅ stor forskjell på både alder, utseende og penger. Og når de da ikke kan snakke sammen en gang... Vel, da er det jo ikke deres lidenskap for gresk teater de har til felles, eller noe som helst man kan sitte oppe hele natta og snakke om. Galskap om UDI lar det der gå.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes synd på disse damene våre. Er ikke alltid lett å finne kjærligheten. Men ser jo ut som at noen av disse unge egentlig ikke vil kysse de engang. Kommer så vidt borti de med leppa også stop. Selvfølgelig kan være pga kamera som er tilstede men uansett. De fortjener å bli behandlet bedre.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mykemule skrev (30 minutter siden):

Synes Tore og Richiel og Nina og Redoane(?) er så fine sammen, hadde ikke giddet å se på hvis det ikke var for dem. 🙂

Enig. 
Richiel virker ekte mot Tore. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

betrayed skrev (26 minutter siden):

Er det ikke litt rart at flere av de er uføre? I samme program? Eller?

Er vell kanskje lettere å få tid til kommunisere nok for å bli forelsket i noen som bor langt unna kanskje.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulla Ullsokk skrev (2 timer siden):

Jeg liker uansett ikke det der sikkelet de damene har om munnen, men vi har bare godt av å se at det ikke bare er menn som er "gamle griser".

Skikkelig kvalmt å se. Klarer de ikke å se seg utenfra? 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er ufør og vakker er det ikke noe problem å få seg en mann. Skjønnhet er makt. Det er mange ufør som er gift med rike menn, men det er vakre kvinner. Trist at verden er slik.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg har fått med meg at Nosak har  vært i Norge hos Alicia i tre mnd  Hva kan årsaken være at han får visum, men ikke Dundar?? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (1 time siden):

Skjul innhold

Jeg har fått med meg at Nosak har  vært i Norge hos Alicia i tre mnd  Hva kan årsaken være at han får visum, men ikke Dundar?? 

Er jo ganske åpenbart…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så enkelt heler å være ufør og finne kjærligheten. Man ser jo litt at de er jo ganske «rare» da de er helt desperate etter menna. Har nok godt lenge alene og savner vel nærkontakt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Queen94 skrev (1 time siden):

Tror ikke det er så enkelt heler å være ufør og finne kjærligheten. Man ser jo litt at de er jo ganske «rare» da de er helt desperate etter menna. Har nok godt lenge alene og savner vel nærkontakt. 

Eh, Alicia har holdt seg veldig bra, ser bedre ut enn de fleste på sin alder, tror ikke hun hadde noen problemer med å finne seg en mann i Norge, men de møttes via felles interesser som jeg forsto? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (På 29.5.2022 den 5.12):

💯💯💯💯💯 

Så sant. Har selv gitt opp norske menn helt. 

De yngre kvinnene tenker også kun på egen fremtid. Spesielt når de har barn for da haster det. De elsker jo ikke gamlingen. 

https://media.tenor.com/h4w5oyToo9kAAAAM/sovyet-soviet.gif det er faktisk farlig å bli forelsket i en person som du ikke kjenner og mange er nok gold biggers. jeg også forstår at man blir forelsket men det er lett å være for naive og ha rosa briller. Big risk 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (12 timer siden):

Eh, Alicia har holdt seg veldig bra, ser bedre ut enn de fleste på sin alder, tror ikke hun hadde noen problemer med å finne seg en mann i Norge, men de møttes via felles interesser som jeg forsto? 

Ja hun ser bra ut men hun skule ha Google mer om Afrika? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (På 31.5.2022 den 18.24):

De andre parene er åpne for å kunne bo i partners land, men der hvor den norske er gammel, er det kun aktuelt å bo i Norge 🤔

Han og hans familie er sleipe. Det er kun snakkom oppholdstillatelse. Når jeg så at snnema møtte hans familie så synes jeg at det lyste falskhet lang vei synes synd på henne fordi hun blir utnyttet så det holder 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...