Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Gjest Hipparchia

Syns så synd på Nina denne episoden. Tenk at hun ikke føler hun skal bli behandlet som andre gravide for de ikke vet hvor syk babyen er💔  Roudane virker som en super fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nutz skrev (På 17.10.2022 den 17.56):

Dette har jeg stusset på siden første sesong. Har selv en yogautdanning og har aldri hørt om eller møtt på henne før. Kommer ikke opp når når jeg googler heller, så jeg forstår ikke hvor hun har klasser. Ser ingen spor av yoga på hennes sosiale medier heller, så jeg er litt usikker på om dette stemmer.

Men han kjæresten hennes (husker ikke navnet i farta) omtalte jo seg selv som musiker - og han kunne ikke engang synge rent....🤣

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladidagogså skrev (4 timer siden):

så akkurat episode 7, er det lagt ut flere? babyen var ikke født ennå der...

De har lagt ut bilde på instagram. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciyara skrev (4 timer siden):

Annema og dundar klarer jo ikke å snakke sammen.. ut i fra hva de viser oss, forstår han ikke hva hun snakker om.. hadde blitt helt utslitt av måten henne prater på. Det der tror jeg ikke varer lenger, nope.

Ho prater som en klassisk Ændalitt! Kan ikke annet enn å le 😂 Selv om banningen hennes er ganske usjarmerende 🙈

«Han e fin heilt pib nagen au» 😂😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (52 minutter siden):

Ho prater som en klassisk Ændalitt! Kan ikke annet enn å le 😂 Selv om banningen hennes er ganske usjarmerende 🙈

«Han e fin heilt pib nagen au» 😂😂

Arendal har en herlig dialekt, jordnær og litt rar på en god måte.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes programmet begynner å bli veldig kjedelig, bare spolte gjennom dagens episode. Det er jo absolutt ingen handling.
Annema og Dundar var på "trening", Alicia og Nosa drakk brus, Tore og Richel gikk en tur og de to andre brettet klær. De kan ikke ha satt av store budsjettet til filming denne sesongen

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth

Man kan sikkert si mye om Anne Ma , men det kommer til tider gullkorn fra henne: "Rumpehullet ditt må jo være helt tett, siden det kommer så mye dritt ut av kjeften din." 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Nina ofte er sur og kjip. Skylder på at hun er «hormonell». Fryktelig med situasjonen rundt barnet, men jeg syns hun kunne tenkt mer på Redouanes situasjon, helt ny i Norge, føler seg unyttig og det går på selvfølelsen løs. Så er det stikk, mikroaggresjon og kritikk hun har å by på? Håper bare det er klippingen som får det til å virke slik. 

Dundar ser konstant litt plaget ut. Men han har selv budt opp til dans. Familien hans legger inn giret når den levende pensjonsforsikringen kommer på besøk med de GRØNNE øynene sine 😅

Endret av Boetica
  • Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciyara skrev (9 timer siden):

Annema og dundar klarer jo ikke å snakke sammen.. ut i fra hva de viser oss, forstår han ikke hva hun snakker om.. hadde blitt helt utslitt av måten henne prater på. Det der tror jeg ikke varer lenger, nope.

Det vi ser nå er jo spilt inn for over ett år siden, dundar holder ut🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, så fint Annema ble møtt av familien til Dundar. Det var faktisk veldig rørende å se. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rart å se Alicia og han karen hennes, hun ser ut som hun bare venter på at han skal hive seg på henne, mens han holder avstand og knapt svarer på hennes tilnærmelser, at hun ikke føler det selv..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (9 timer siden):

Jeg synes Nina ofte er sur og kjip. Skylder på at hun er «hormonell». Fryktelig med situasjonen rundt barnet, men jeg syns hun kunne tenkt mer på Redouanes situasjon, helt ny i Norge, føler seg unyttig og det går på selvfølelsen løs. Så er det stikk, mikroaggresjon og kritikk hun har å by på? Håper bare det er klippingen som får det til å virke slik. 

Dundar ser konstant litt plaget ut. Men han har selv budt opp til dans. Familien hans legger inn giret når den levende pensjonsforsikringen kommer på besøk med de GRØNNE øynene sine 😅

Dagens beste: "den levende pensjonsforsikringen kommer på besøk med de GRØNNE øynene sine."😅 

Mora til Dundar gråt i sympati for hva sønnen må holde ut, for å få et godt liv i norge. (Eller til han er fri og kan få et godt liv i norge)

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tøydokka skrev (40 minutter siden):

Herlighet, så fint Annema ble møtt av familien til Dundar. Det var faktisk veldig rørende å se. 

Familier i utlandet er ofte slik. Hadde ikke blitt populært her kan man si. 

Fins masse folk i verden som er varme og snille og gode og imøtekommende. 

Nosak og hun er snål.. snakker om 4 barn osv. bør kanskje begynne å finne en surrogatmor😂😂

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (42 minutter siden):

Er rart å se Alicia og han karen hennes, hun ser ut som hun bare venter på at han skal hive seg på henne, mens han holder avstand og knapt svarer på hennes tilnærmelser, at hun ikke føler det selv..

AKKURAT sånn jeg oppfatter situasjonen der også!! 

Han er altså SÅ femi at jeg får helt krampe!!

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Cookie123 skrev (9 minutter siden):

AKKURAT sånn jeg oppfatter situasjonen der også!! 

Han er altså SÅ femi at jeg får helt krampe!!

Jeg har vært i Gambia flere ganger, og menn med eldre damer omtales som "bomsters". Bare å google. Han slår meg som en av dem. Tross at han er fra Nirgeria. Trenger ikke være homofil, fordi han er femi. Afrikanske menn har også veldig mye mer "bevegelse" og rytme i kroppen enn en nordmann. Vil si de er mye mer elegante og vevre i bevegelsene, som ofte kan tolkes feminint. De er også mer glad i farger på klærne. 

Uansett, det er helt tydelig at Alicia er billetten ut av Afrika for Noosa. Og det virker som Alicia også vet det, tross at hun ser hodestups forelsket ut. Virker ikke som hun bryr seg. Synes broren til Alicia er så fin og inkluderende. Han bryr seg virkelig om søsteren, men det må være vanskelig for han å bivåne dette. 

Håper de filmer at han er i Norge, til neste sesong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bulsara
Boetica skrev (17 timer siden):

Radouane er hel ved. For en fin fyr!

Veldig fin fyr. Fikk også mine fordommer avkreftet her ift han. 

Og jeg håper Nina har forstått hva det kan gjøre med et menneske å komme til et helt fremmed land, ikke ha språket, ikke ha jobb ( som påvirker mestringsfølelsen og selvfølelsen). Jeg vet ikke hvordan det er for dem nå, men jeg håper noen har ansatt han. Virker som en super fyr, med så mange fine refleksjoner og holdninger. 
Koselig å høre at de har blitt foreldre. Hva er IG deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (24 minutter siden):

Veldig fin fyr. Fikk også mine fordommer avkreftet her ift han. 

Og jeg håper Nina har forstått hva det kan gjøre med et menneske å komme til et helt fremmed land, ikke ha språket, ikke ha jobb ( som påvirker mestringsfølelsen og selvfølelsen). Jeg vet ikke hvordan det er for dem nå, men jeg håper noen har ansatt han. Virker som en super fyr, med så mange fine refleksjoner og holdninger. 
Koselig å høre at de har blitt foreldre. Hva er IG deres?

https://instagram.com/thevisacouple?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Endret: omg for en nydelig unge🥺

Endret av Hjertestein
  • Liker 7
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme hos foreldrene:Dundar er kjendis i se&hør. Og han snakker om at det er stygge fordommer mot d som par i både Norge og i vennekretsen/slekten hans.

Hva med brusende forelskelse? Det har aldri eksistert. Trøster mora med at " det går bra".

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...