Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Amaryllish skrev (11 timer siden):

Ikke for å være ufin, men jeg syns det er ganske usjarmerende at Joesphine går til nav og fattighuset fordi hun har så dårlig råd - samtidig som hun tydeligvis har mer enn nok penger til cannabis (hun poster seg selv med en joint omtrent daglig på Instagram) 

Det forklarer jo en del av oppførselen hennes hvis det er sant det du skriver hvertfall. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TuriE skrev (7 timer siden):

Det forklarer jo en del av oppførselen hennes hvis det er sant det du skriver hvertfall. 

Det er helt sant - bare sjekk siste innlegg hun har lagt ut på Instagram

Endret av Amaryllish
skriveleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amaryllish skrev (1 time siden):

Det er helt sant - bare sjekk siste innlegg hun har lagt ut på Instagram

ja sett jointer langt tilbake på hennes instagram.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er mer harry enn å røyke er å poste på instagram at man gjør det… 🤠 

Fyahdolphin heter hun på insta, for de som måtte lure. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (4 timer siden):

Det eneste som er mer harry enn å røyke er å poste på instagram at man gjør det… 🤠 

Spurte henne på instagram hvorfor hun la ut bilde av det. Ble blokkert 🤷🏼‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (3 minutter siden):

Spurte henne på instagram hvorfor hun la ut bilde av det. Ble blokkert 🤷🏼‍♀️

Klasse…

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sugar&Spice skrev (8 timer siden):

Måtte snoke.. Hun er glad i å vise frem kroppen sin OG jointen tydeligvis..

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte snike jeg også, var vel mye inviterende poseringen der. Hva slags liv lever hun egentlig. Kan han rett og slett ha oppdaget at hennes liv ikke er det han så for seg.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva hun driver med men det ville kanskje forklare litt … Jeg syntes det var litt rart at en ung frisk dame ikke klarte å tjene de 287 tusen man trenger for gjenforening når hun visste han skulle komme …

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (11 timer siden):

Jeg aner ikke hva hun driver med men det ville kanskje forklare litt … Jeg syntes det var litt rart at en ung frisk dame ikke klarte å tjene de 287 tusen man trenger for gjenforening når hun visste han skulle komme …

Er ikke sikkert hun er helt frisk? Er vel en grunn for at hun ikke jobber? Eller er hun i jobb? Å legge ut bilde av at man røyker weed er uansett lowclass.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciyara skrev (3 minutter siden):

Er ikke sikkert hun er helt frisk? Er vel en grunn for at hun ikke jobber? Eller er hun i jobb? Å legge ut bilde av at man røyker weed er uansett lowclass.

I serien stod det en gang at hun var yogalærer, men vet ikke noe stillingsprosent akkurat. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte litt på at babyen til Nina og R, er helt lys med blå øyne og lyst hår? Han er jo ganske mørk, og undres over at barnet ble så lyst. Kjenner jo mange med norsk mor og far fra Iran, Tyrkia, marokko osv.. men de barna ser man jo at har litt utenlandsk i seg. Er det fler som reagerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ciyara said:

Jeg reagerte litt på at babyen til Nina og R, er helt lys med blå øyne og lyst hår? Han er jo ganske mørk, og undres over at barnet ble så lyst. Kjenner jo mange med norsk mor og far fra Iran, Tyrkia, marokko osv.. men de barna ser man jo at har litt utenlandsk i seg. Er det fler som reagerer?

Eh nei? Tror du burde lese deg opp på gener jeg… 

Og selv om babyen er lys nå, betyr det ikke at den forblir det 🙄

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

**Marshmallow** skrev (2 minutter siden):

Eh nei? Tror du burde lese deg opp på gener jeg… 

Og selv om babyen er lys nå, betyr det ikke at den forblir det 🙄

🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciyara skrev (44 minutter siden):

Jeg har ei vennine med utlandsk mann. De har fire barn. To av jentene og en av gutten er ganske brun i huden, og helt svart hår, pluss brune øyne. Den andre gutten er helt lys i huden, blå øyne og helt blond i håret. Ene gutten er altså helt lik sin mor, selv om de tre andre er veldig lik sin far. 
Og nei. Ikke i tvil om farskap. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia
Ciyara skrev (1 time siden):

Jeg har baby med en som har samme fargene som R og babyen vår er prikk lik meg. Samme farger og øyenfarge. Samme med brødrene til barnefar sine barn. De er alle lysere enn fedrene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Amaryllish skrev (På 2.6.2022 den 9.59):

Døde av at Annema snakket om at hun og Dundar har «et eget kjærlighetsspråk» på gmn - men så er det bare hun som forenkler setningene til charterfeber-nivå 😅 virker faktisk som om han har blitt litt bedre i engelsk da, men han klarte fortsatt ikke forstå når Desta spurte om han syns det var trist at kona hadde dratt tilbake til Norge. Det måtte Annema oversette til «deres» språk; me home now, you sad??» 

er jo litt merkelig at han ikke snakker bedre engelsk etter flere år, han kan jo ikke akkurat ha lagt mye innsats i å lære seg det 

Dette viser jo at forholdet bare er tull.

To som skal være sammen uten å kunne snakke sammen, helt på trynet.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Sugar&Spice said:

I serien stod det en gang at hun var yogalærer, men vet ikke noe stillingsprosent akkurat. 

Dette har jeg stusset på siden første sesong. Har selv en yogautdanning og har aldri hørt om eller møtt på henne før. Kommer ikke opp når når jeg googler heller, så jeg forstår ikke hvor hun har klasser. Ser ingen spor av yoga på hennes sosiale medier heller, så jeg er litt usikker på om dette stemmer.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (På 13.10.2022 den 0.25):

Man begynner jo å forstå hvorfor minst 10 års skolegang er lurt... :ler: 

😂 Jepp , det var godt sagt ! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (På 15.10.2022 den 18.18):

Skjønner han jo.. han skulle vel ønske ho var en mann 🤪🤷🏼‍♀️

😂😂😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...