Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Hvitstrietapet skrev (9 timer siden):

Var det ikke han som mente ar det ikke var et problem for noen i bibelen var i den alderen, så om Gud vil? Eller blander jeg fra 90days nå. 

Både han og en eller annen av 90 days 🙈 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/5/2022 at 6:59 PM, Nutz said:

Nosak er hvertfall ærlig da.

Drømmen hans er å flytte til Norge og oppleve livet, for 90% av nigerianere er dette bare en drøm.

Han hadde flyttet til Norge for hvem som helst, blir det ikke Alicia bare fortsetter han å prøve. Minner meg litt om han fra 90 days fiance som er med i to sesonger med to forskjellige damer.

Stemmer og han var fra Nigeria også 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 13.10.2022 den 8.40):

Jeg tror faktisk at det er mulig å gå livets harde skole i tillegg til den man evt. har gått med diplom på veggen. 

I tinder swindler filmen er det vel nevnt en professor dame som sendte en mann 10 eller 13 millioner kroner, en hun ikke hadde møtt en gang? Sånn kjærlighetssvindel over nettet. Så høyere utdannelse og tyngde der skjermen en visst ikke om en har et urealistisk/annerledes syn på hva kjærlighet er..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det klippet der annema møter familien til dundar og familien blir intervjuet og snakker om hvor bra de har det sammen og blablabla var som en bestilling til UDI søknaden 😂

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (2 timer siden):

Det klippet der annema møter familien til dundar og familien blir intervjuet og snakker om hvor bra de har det sammen og blablabla var som en bestilling til UDI søknaden 😂

green eyes 😂

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at Annema mener 1% har grønne øyne, 99% brune, hvor er de blå? 😅 kjenner flere med grønne øyne, er vel ikke så spesielt 😅

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Shavasa said:

Liker at Annema mener 1% har grønne øyne, 99% brune, hvor er de blå? 😅 kjenner flere med grønne øyne, er vel ikke så spesielt 😅

Jeg kjenner mange med grønne øyne, trodde det var ganske vanlig 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (12 minutter siden):

Jeg kjenner mange med grønne øyne, trodde det var ganske vanlig 

Dette sier Google om emnet. 

I Norge har også flesteparten av befolkningen blå øyne. Andre øyenfarger, avhengig av hvordan man kategoriserer de, inkluderer gulbrun, brungrønn, grå og grønn - der de to sistnevnte er sjeldnest. Grønne øyne er den sjeldneste øyenfarge, og kan sees hos rundt 2% - hovedsakelig i vestlige halvdel av Europa.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (2 timer siden):

Dette sier Google om emnet. 

I Norge har også flesteparten av befolkningen blå øyne. Andre øyenfarger, avhengig av hvordan man kategoriserer de, inkluderer gulbrun, brungrønn, grå og grønn - der de to sistnevnte er sjeldnest. Grønne øyne er den sjeldneste øyenfarge, og kan sees hos rundt 2% - hovedsakelig i vestlige halvdel av Europa.

Hun har jo veldig spesielle fine øyne da, stråler grønt med stjerner i :)

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nutz skrev (21 timer siden):

Skjønner Anne ma at dundar kun holder ut henne i perioder? Det er som en feriegjest som du teller ned dagene skal reise hjem igjen. På stranden tar han seg en lengre pause fra henne med å gå ut i vannet lenge.

Ser på blikkene hans at det er ikke følelser og sommerfugler. Følelser som liksom bobler på utsiden. Han har heller ikke det smilet i øynene som forelskede bruker å ha. Kun høflighet.  Av å til ser han på Anne ma som jeg ser på folk jeg ser noe rart med. 

• Liker 32
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (7 minutter siden):

Skjønner Anne ma at dundar kun holder ut henne i perioder? Det er som en feriegjest som du teller ned dagene skal reise hjem igjen. På stranden tar han seg en lengre pause fra henne med å gå ut i vannet lenge.

Ser på blikkene hans at det er ikke følelser og sommerfugler. Følelser som liksom bobler på utsiden. Han har heller ikke det smilet i øynene som forelskede bruker å ha. Kun høflighet.  Av å til ser han på Anne ma som jeg ser på folk jeg ser noe rart med. 

Han ser aldri rett inn i kameraet. Alltid litt unna og han er ikke ærlig. Hvis han får oppholdstillatelse hun får se hans sanne jeg så jeg er faktisk enig med udi. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (7 minutter siden):

Han ser aldri rett inn i kameraet. Alltid litt unna og han er ikke ærlig. Hvis han får oppholdstillatelse hun får se hans sanne jeg så jeg er faktisk enig med udi. 

Ja ja, enig med udi om grunnen til avslag. Til dundar's store ergrelse. Og Anne ma's fortvilelse. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 hours ago, Eleaelea said:

Jeg syntes Alicia og Nosak er enda værre. Hun ser stadig lengtende på han og venter på kysset som aldri kommer.

• Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (32 minutter siden):

Jeg syntes Alicia og Nosak er enda værre. Hun ser stadig lengtende på han og venter på kysset som aldri kommer.

Har lagt merke til akkurat det samme. Så flaut å se på!

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (4 timer siden):

Skjønner han jo.. han skulle vel ønske ho var en mann 🤪🤷🏼‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være ufin, men jeg syns det er ganske usjarmerende at Joesphine går til nav og fattighuset fordi hun har så dårlig råd - samtidig som hun tydeligvis har mer enn nok penger til cannabis (hun poster seg selv med en joint omtrent daglig på Instagram) 

• Liker 25
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...