Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

5 hours ago, Hjertestein said:

Nosak og Alicia, det er bare trist å se hvor desperat han er for å komme seg til Norge. Blant 5 millioner så er han topp 4 bedre designer? Men allikevel fattig som en lus og ingen jobb. Det er så vondt å se at hun ikke ser dette. Helt forferdelig, håper hun verner om seg selv og sine verdier når de kommer til Norge, at han ikke kan lure hun som han trodde. 

Har prøvd å finne de på Facebook, noen som har det? Der ser man vel og om de er i et forhold, i Norge osv.. Bare nysgjerrig🙈

Hvordan kommer han frem til dette egentlig, var det noe slags mesterskap hvor han tok 4. plass? Han sier så mye rart.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var litt trist å høre Nosak si at nå kunne han si  han har hvit familie- det gir altså mer status. Han sa jo faktisk at han anså seg som heldig nå. I det hele tatt litt trist å høre på at «alt» er bedre i den hvite verdenen, og at han snakker «ned» sin egen. Ja, det er tøft å være fattig osv, men fikk en ekkel følelse av denne beundringen for det «hvite». 

• Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (30 minutter siden):

Var litt trist å høre Nosak si at nå kunne han si  han har hvit familie- det gir altså mer status. Han sa jo faktisk at han anså seg som heldig nå. I det hele tatt litt trist å høre på at «alt» er bedre i den hvite verdenen, og at han snakker «ned» sin egen. Ja, det er tøft å være fattig osv, men fikk en ekkel følelse av denne beundringen for det «hvite». 

Ja det syns jeg var trist å høre også. Men tror han vil føle det anderledes når han kommer her med nedlatende blikk og en del overlegne folk rundt omkring. Han er inn for ett sjokk når han kommer hit tror jeg. Blir nok ikke som han tror at Norge er himmelriket. 

Pluss at de begge har sykt irriterende latter... eller hva en skal kalle det. 

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, GrønnNellik68 said:

Ja det syns jeg var trist å høre også. Men tror han vil føle det anderledes når han kommer her med nedlatende blikk og en del overlegne folk rundt omkring. Han er inn for ett sjokk når han kommer hit tror jeg. Blir nok ikke som han tror at Norge er himmelriket. 

Pluss at de begge har sykt irriterende latter... eller hva en skal kalle det. 

Jeg biter meg merke i hvor mye de ler av ting som ikke er morsomme. Det vitner om at de ikke har mye å snakke om og bare fyller tomrommet med latter for at det ikke skal bli pinlig stillhet.

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (38 minutter siden):

Jeg biter meg merke i hvor mye de ler av ting som ikke er morsomme. Det vitner om at de ikke har mye å snakke om og bare fyller tomrommet med latter for at det ikke skal bli pinlig stillhet.

Den evige knegginga...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kakaoen skrev (På 28.9.2022 den 22.53):

Lurer på om ho sa i første episode at en eller begge foreldrene hennes gra Brasil. Og at du reiste i det landet for å oppdage kulturen sin da ho møtte Luiz. Mulig jeg husker litt feil, men føler det var noe slikt

Hun sa at faren var fra Sør-Amerika. Derfor kan hun nok spansk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Josephine snakker portugisisk. Ikke spansk eller brasiliansk.

Endret av bonsaijenta
.
  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som reagerer på Tore sitt alkoholforbruk? Sånn kombinert med at han er taxisjåfør for 07000. Syns jeg ser en ølboks i nærheten av han stadig vekk. Ikke at han virker beruset noen gang, og folk må jo få kose seg med en øl iblant. Men litt rart at han ikke rydder vekk ølboksene når han filmes for norsk tv med taxi-tskjorten på. Ikke beste reklamen for taxi 07000. Kanskje teit av meg å legge meg opp i det, da jeg ikke har noe med det, men altså.. Ellers ønsker jeg de det beste. De ser veldig forelsket ut og er skjønne sammen. Og Richie har et sånt behagelig vesen, lett å like, jeg tror hun kommer til å tilpasse seg godt i Norge. 

• Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (1 minutt siden):

Er det bare jeg som reagerer på Tore sitt alkoholforbruk? Sånn kombinert med at han er taxisjåfør for 07000. Syns jeg ser en ølboks i nærheten av han stadig vekk. Ikke at han virker beruset noen gang, og folk må jo få kose seg med en øl iblant. Men litt rart at han ikke rydder vekk ølboksene når han filmes for norsk tv med taxi-tskjorten på. Ikke beste reklamen for taxi 07000. Kanskje teit av meg å legge meg opp i det, da jeg ikke har noe med det, men altså.. Ellers ønsker jeg de det beste. De ser veldig forelsket ut og er skjønne sammen. Og Richie har et sånt behagelig vesen, lett å like, jeg tror hun kommer til å tilpasse seg godt i Norge. 

Ja. Da han var i Thailand også, bare iløpet av en filming, holdt han i forskjellige ølbokser, som betyr flere øl på kort tid. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (2 timer siden):

Josephine snakker portugisisk. Ikke spansk eller brasiliansk.

Er det et eget språk? Jeg trodde de snakket spansk i Brasil. 
jeg spør av egen nysgjerrighet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, tøydokka said:

Tore er jo litt akward, han sliter med å vise følelser og være hengiven. Han kniper Ethan i kinnet og klapper Richel på hodet. Drar ned luen hennes og oppfører seg generelt som et barn som ikke har lært hvordan man skal oppføre seg enda.

Jeg tror han er veldig nervøs og drikker for å komme seg gjennom filmingen.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, MsElliot said:

Er det et eget språk? Jeg trodde de snakket spansk i Brasil. 
jeg spør av egen nysgjerrighet 

I Brasil snakker de portugisisk ja.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunaen skrev (På 27.9.2022 den 10.41):

Da er det vel en mann som klipper episodene. Vi ser det de vil at vi skal se.

men Richiel er jo en av de som er mest ærlig om at hun er en lykkejeger. Dama er helt i skyene fordi hun har sikret en bedre framtid for alle barna, pluss at familien og hun ikke trenger å leve med skammen over at hun er en alenemor. Hun har sikkert lært seg engelsk så godt akkurat for å finne seg en utenlandsk mann, da de fleste ikke snakker så bra engelsk i det området.

Ehhh....På Fillipinene snakker veldig mange ganske godt engelsk.  Så hun har nok ikke lært engelsk for å finne seg en utenlandsk mann :) 

Har vært på fillipinene to ganger, og hadde aldri problem å kommunisere med folk.Tilogmed små barn snakket engelsk i tillegg til filipinsk.  Og nei, vi var ikke bare i typiske turistområder :) 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladidagogså skrev (2 timer siden):

Ehhh....På Fillipinene snakker veldig mange ganske godt engelsk.  Så hun har nok ikke lært engelsk for å finne seg en utenlandsk mann :) 

Har vært på fillipinene to ganger, og hadde aldri problem å kommunisere med folk.Tilogmed små barn snakket engelsk i tillegg til filipinsk.  Og nei, vi var ikke bare i typiske turistområder :) 

Snakker de ikke spansk også der? Hadde inntrykk av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gladidagogså skrev (3 timer siden):

Ifølge Wikipedia er filippinsk og engelsk det offisielle språket på Filippinene. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (9 timer siden):

Jobbet han ikke bare litt innimellom for 07000? 
Han kan ha mye fritid da! 
Tror nok Ritchel kommer til å finne seg til rette i Norge. Hun virker som en dame som har lett for å finne venninner, kjempesøt og hyggelig. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (20 timer siden):

Tore er jo litt akward, han sliter med å vise følelser og være hengiven. Han kniper Ethan i kinnet og klapper Richel på hodet. Drar ned luen hennes og oppfører seg generelt som et barn som ikke har lært hvordan man skal oppføre seg enda.

Jeg tror han er veldig nervøs og drikker for å komme seg gjennom filmingen.

Dårlige tenner kan å være grunnen til å aldri vise følelser og være hengiven slik han ønsker. Røyk og ølet følger med å uten kamera til stedet. Dårlig uvane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg at jeg har sett et klipp eller lest et sted at et av barna til Tore fortalte at han har fått flere utenlandske damer med hit til Norge, men at alle forholdene ikke endte like bra. Lurer på hvor mange han faktisk har fått hit til Norge og hva som har skjedd. Er de her fortsatt? Har han vært gift med noen av de? 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...