Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Kakaoen skrev (3 minutter siden):

Jeg er fortsatt utrolig fascinert over at Nosak tror Gud skal gi dem et barn når ho som skal bære frem barnet er 60 år! 😂🙈🙈

Føler nesten det er litt umoralsk å vise frem Alicia og Nosak.  Sitter med inntrykk av at begge burde vært beskyttet mot seg selv. 🙈

• Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nooni skrev (31 minutter siden):

Så det er du overbevist om ... ok. Deg om det. 
Du har høy utdannelse, er selvforsørget og sliter aldri med å finne balansen i livet? Du elsker og blir elsket - du har alt og gjør alt riktig? 
Nei? Tør du fortelle oss om ditt liv og la KG evaluere og kritisere deg på samme måten som du gjør med andre? 

Nå har jo ikke hun lagt ut sitt liv for hele verden på Tv. Men det har disse folkene ,og da må en tåle å bli diskutert . 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (5 minutter siden):

Lurer på om ho sa i første episode at en eller begge foreldrene hennes gra Brasil. Og at du reiste i det landet for å oppdage kulturen sin da ho møtte Luiz. Mulig jeg husker litt feil, men føler det var noe slikt

Ja det stemmer. Hun er halvt brasiliansk og har vært eller bodd i Brasil for å lære mer om røttene sine.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luiz of hun yogalæreren er jo litt like. Begge er ganske laid back... Men synes hun maser helt hull i hodet på ham hele tiden og prøver å forandre alt ved ham. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nooni skrev (51 minutter siden):

Så det er du overbevist om ... ok. Deg om det. 
Du har høy utdannelse, er selvforsørget og sliter aldri med å finne balansen i livet? Du elsker og blir elsket - du har alt og gjør alt riktig? 
Nei? Tør du fortelle oss om ditt liv og la KG evaluere og kritisere deg på samme måten som du gjør med andre? 

Det er jeg overbevist om ja. 

Jeg gjør ikke alt riktig, men heldigvis er jeg ikke naiv og lar meg utnytte av et menneske som kun bruker meg for å få penger og statsborgerskap i Norge.

Nå handler ikke dette om mitt liv eller min utdannelse, men her skal du få litt info: Jeg er 34 år, gift med en mann jeg har vært i et forhold med i 14 år. Vi har to barn og har det fint sammen. Et likeverdig forhold hvor ingen er avhengig av den andre økonomisk. Det føles bra.. Jeg er utdannet biolog.

Sånn. Det var litt om meg. Sikkert utrolig spennende for folk.

Hvis man tror at Dundar, Nosak og Richel er ute etter annet enn økonomisk trygghet og et bedre liv i et rikt land, ja da er man rett og slett utrolig naiv. 

Endret av Irja
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinneguide skrev (På 25.9.2022 den 20.03):

Ser ut som dårlige prioriteringer. Jeg forstår at det ikke er lett å få 100% som yogainstruktør men hun virker ung og frisk, kan hun ikke jobbe som vikar i barnehage eller noe?

Kan det være slik at "programmet" de er med i sponser reisene? De må vel få noe igjen for å være med?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (1 time siden):

Det er jeg overbevist om ja. 

Jeg gjør ikke alt riktig, men heldigvis er jeg ikke naiv og lar meg utnytte av et menneske som kun bruker meg for å få penger og statsborgerskap i Norge.

Nå handler ikke dette om mitt liv eller min utdannelse, men her skal du få litt info: Jeg er 34 år, gift med en mann jeg har vært i et forhold med i 14 år. Vi har to barn og har det fint sammen. Et likeverdig forhold hvor ingen er avhengig av den andre økonomisk. Det føles bra.. Jeg er utdannet biolog.

Sånn. Det var litt om meg. Sikkert utrolig spennende for folk.

Hvis man tror at Dundar, Nosak og Richel er ute etter annet enn økonomisk trygghet og et bedre liv i et rikt land, ja da er man rett og slett utrolig naiv. 

Eller så kan man si, at om man tenker motsatt, slik som deg, så er man rett og slett ekstremt kynisk. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålfrid skrev (6 timer siden):

Eller så kan man si, at om man tenker motsatt, slik som deg, så er man rett og slett ekstremt kynisk. 

Ekstremt kynisk? Hvorfor det? 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (19 timer siden):

Rachel er integrert allerede, når hun tar Gastromat på alt😂

Men han Tore må seriøst kutte ned på røykingen eller i det minste røyke ute.

Røyk-røyk-røyk.. hele tiden. Ser Ritche reagerer på røykingen, men tør ikke si noe...ennå.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det står noe om i det brevet fra UDI, at Anne Ma har vært gift tidligere med andre utlendinger?

Syns jeg leste i et innlegg, at eks svogeren hennes hadde sagt at Anne Ma hadde hjulpet flere utlendinger inn til norge. 

Har hun vært gift tidligere med utlendinger, som har søkt oppholdtillatelse?

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en i tråden her som irritert seg over at Rachel kalte Tore for My Loves. Har også irritert meg over dette. 

Så nå har jeg spurt min filippinske venninne om dette. Det er visst typisk der hun kommer fra. Samme region som Rachel. Et kjært barn har mange navn og man har visst kjælenavn på hverandre, enten om det er søsken, foreldre eller nabo. Enten er det en forkortelse av navnet ditt eller noe helt annet som Rachel kaller Tore. I tillegg legger de s eller z på slutten, men hvorfor, fikk jeg ingen konkret forklaring på. Det var visst bare sånn. Så om du hadde reist til Filippinene og navnet er Martin, så hadde du fått kallenavnet Martz eller Tinz eller med s- ending☺️

Håper det var oppklarende. 

• Liker 21
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nosak og Alicia, det er bare trist å se hvor desperat han er for å komme seg til Norge. Blant 5 millioner så er han topp 4 bedre designer? Men allikevel fattig som en lus og ingen jobb. Det er så vondt å se at hun ikke ser dette. Helt forferdelig, håper hun verner om seg selv og sine verdier når de kommer til Norge, at han ikke kan lure hun som han trodde. 

Har prøvd å finne de på Facebook, noen som har det? Der ser man vel og om de er i et forhold, i Norge osv.. Bare nysgjerrig🙈

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (På 21.9.2022 den 22.27):

Han er helt opphengt i at han er sammen med en «white woman» som er «rik».

Lurer litt på baktanken her også jeg. Hva tror dere?

Trenger ikke lure, det er ganske innlysende. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som så episoden i går med de to jentene? Så utrolig søte😭 kanskje jeg som er litt emosjonell, men jeg begynte å gråte flere ganger under episoden😂 så fint å se de møte hverandre.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (27 minutter siden):

Nosak og Alicia, det er bare trist å se hvor desperat han er for å komme seg til Norge. Blant 5 millioner så er han topp 4 bedre designer? Men allikevel fattig som en lus og ingen jobb. Det er så vondt å se at hun ikke ser dette. Helt forferdelig, håper hun verner om seg selv og sine verdier når de kommer til Norge, at han ikke kan lure hun som han trodde. 

Har prøvd å finne de på Facebook, noen som har det? Der ser man vel og om de er i et forhold, i Norge osv.. Bare nysgjerrig🙈

Det var en artikkel i Fevennen (lokalavisa i Kristiansand) for ikke mange dager siden om de to. Var tatt bilder hjemme hos henne og at han var der på turistvisum.

Han prøver vel å få ho gravid i samme slengen 😂 Sorry, men kommer ikke over at han tror det er mulig😂

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjerne009 skrev (2 timer siden):

Noen som så episoden i går med de to jentene? Så utrolig søte😭 kanskje jeg som er litt emosjonell, men jeg begynte å gråte flere ganger under episoden😂 så fint å se de møte hverandre.

Enig, de er så fine😭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kakaoen skrev (2 timer siden):

Han prøver vel å få ho gravid i samme slengen 😂 Sorry, men kommer ikke over at han tror det er mulig😂

Han har vel ikke noe særlig form for skolegang, og derfor mangler han nok en del forståelse om helt basic ting.

Endret av Twinkle~
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (4 timer siden):

Det var en i tråden her som irritert seg over at Rachel kalte Tore for My Loves. Har også irritert meg over dette. 

Så nå har jeg spurt min filippinske venninne om dette. Det er visst typisk der hun kommer fra. Samme region som Rachel. Et kjært barn har mange navn og man har visst kjælenavn på hverandre, enten om det er søsken, foreldre eller nabo. Enten er det en forkortelse av navnet ditt eller noe helt annet som Rachel kaller Tore. I tillegg legger de s eller z på slutten, men hvorfor, fikk jeg ingen konkret forklaring på. Det var visst bare sånn. Så om du hadde reist til Filippinene og navnet er Martin, så hadde du fått kallenavnet Martz eller Tinz eller med s- ending☺️

Håper det var oppklarende. 

Så koselig 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (3 timer siden):

Hun er på Facebook i hvert fall. Det er flere bilder av de to både i Kristiansand og Oslo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...