Gjest Paramount Skrevet 17. mars 2022 #21 Skrevet 17. mars 2022 Personligheten er helt avgjørende for om du ønsker å nærme deg en kvinne, og tilbringe tid sammen med henne. Når du har kommet så langt, så har naturen utstyrt kvinnen med så mye annet fint som hun gjerne deler med deg. Fitta feks, den alene kan gjøre meg praktisk talt blind for det aller meste av cellulitter. Blind for ganske mye egentlig. En kvinne med en fin personlighet får en mann som er omtenksom og forståelsesfull. Sånn er det om den saken. Cellulitter eller ikke. For onser er det et helt annet regnestykke.
daemi Skrevet 17. mars 2022 #22 Skrevet 17. mars 2022 Jeg har alltid likt det på damer så utseendemessig så er nok cellulitter det absolutt aller siste jeg bryr meg om. Kan med glede kysse hver eneste cellulitt du har hvis jeg liker deg. Når jeg ser en dame i kjole på sommeren og hun har cellulitter så syns jeg det bare er fint. Det er ærlig på en måte og det gjør det sexy. . 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #23 Skrevet 17. mars 2022 Sofamadammen skrev (9 timer siden): Jeg er en voksen dame, har alltid hatt en «fin kropp» og hører ofte at jeg er «deilig». Men… jeg har masse cellulitter, på rumpe, mage, lår og overarmer. Tenker derfor selv at jeg må være en turn Off når tøyet kommer av og dere ser alt som følger med en «vanlig» kvinnekropp. Hva tenker dere? Er cellulitter greit eller er det turn Off ? Bryr meg ikke om cellulitter. Det er først og fremst det du har mellom beina som er viktig på kroppen din. Anonymkode: d1fc5...8e4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #25 Skrevet 17. mars 2022 Utstråling og personlighet trumfer lett utseendet - også når det kommer til å være «sexy». Men hvis vi bare snakker utseende, må jeg innrømme at cellulitter er litt uheldig. Jeg synes det er vanskelig å si at en dame ser «deilig» ut hvis hun er full av cellulitter. Men hun være en deilig dame uten å ha et deilig utseende:) Anonymkode: bc250...346 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #27 Skrevet 17. mars 2022 Paramount skrev (13 timer siden): Personligheten er helt avgjørende for om du ønsker å nærme deg en kvinne, og tilbringe tid sammen med henne. Når du har kommet så langt, så har naturen utstyrt kvinnen med så mye annet fint som hun gjerne deler med deg. Fitta feks, den alene kan gjøre meg praktisk talt blind for det aller meste av cellulitter. Blind for ganske mye egentlig. En kvinne med en fin personlighet får en mann som er omtenksom og forståelsesfull. Sånn er det om den saken. Cellulitter eller ikke. For onser er det et helt annet regnestykke. Dette har jeg egentlig aldri skjønt. Man kan jo ikke forutse hvordan kroppen til en kvinne ser ut når man skal ha ons? Eller spør man på forhånd hvordan vedkommende ser ut naken, før man tar de med seg hjem? Anonymkode: af26d...d79 1
Gjest Paramount Skrevet 17. mars 2022 #28 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette har jeg egentlig aldri skjønt. Man kan jo ikke forutse hvordan kroppen til en kvinne ser ut når man skal ha ons? Eller spør man på forhånd hvordan vedkommende ser ut naken, før man tar de med seg hjem? Anonymkode: af26d...d79 Later du som nå eller? Skjønner du virkelig ikke dette? Et lite hint; en ons handler ikke om drosjeturen hjem, men tampen brenner.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #29 Skrevet 17. mars 2022 Paramount skrev (1 minutt siden): Later du som nå eller? Skjønner du virkelig ikke dette? Et lite hint; en ons handler ikke om drosjeturen hjem, men tampen brenner. Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Mener du at kravet ved ons er høyere eller lavere? Slik jeg tolker deg så er celluliter irrelevant ved forhold, men viktig at kvinnen ikke har det ved ons? Jo mer jeg leser på dette forumet, jo mer sikker er jeg på at jeg aldri skal nærme meg en mann igjen.. Det er iallfall sikkert.. Dere maser om at kvinnen skal ha selvtillit, men alt med henne er jo feil. Drar kortet med "personlighet er viktigst" samtidig som dere presiserer alt som er turn-off. Huff.. Anonymkode: af26d...d79 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #30 Skrevet 17. mars 2022 Jeg er pokker ikke en gang sikker på hva cellulitter er for noe, men jeg ser jo det er en del damer som er opptatt av dette. Hadde jeg brydd meg, kunne jeg sikkert googlet det..... Anonymkode: 99256...943
Gjest Paramount Skrevet 17. mars 2022 #31 Skrevet 17. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Mener du at kravet ved ons er høyere eller lavere? Slik jeg tolker deg så er celluliter irrelevant ved forhold, men viktig at kvinnen ikke har det ved ons? Jo mer jeg leser på dette forumet, jo mer sikker er jeg på at jeg aldri skal nærme meg en mann igjen.. Det er iallfall sikkert.. Dere maser om at kvinnen skal ha selvtillit, men alt med henne er jo feil. Drar kortet med "personlighet er viktigst" samtidig som dere presiserer alt som er turn-off. Huff.. Anonymkode: af26d...d79 Du leste jo omtrent riktig. Var det andre måter å lese det på? Hvorfor skape problemer av alt mulig? Hva er det med denne manien etter først å late som at man er dum, bare for å sette i gang en diskusjon som alltid ender med at du konkluderer med at menn er ubrukelige idioter. Og den aller verste av dem alle er den du diskuterer med. Endret 17. mars 2022 av Paramount
BalledHead Skrevet 17. mars 2022 #32 Skrevet 17. mars 2022 23 hours ago, Sofamadammen said: Jeg er en voksen dame, har alltid hatt en «fin kropp» og hører ofte at jeg er «deilig». Men… jeg har masse cellulitter, på rumpe, mage, lår og overarmer. Tenker derfor selv at jeg må være en turn Off når tøyet kommer av og dere ser alt som følger med en «vanlig» kvinnekropp. Hva tenker dere? Er cellulitter greit eller er det turn Off ? Det betyr seriøst absolutt ingenting for min del i hvert fall, hør på de som sier du er deilig, det er det du er, du er ikke cellulitter 2
Gorgonzola Skrevet 17. mars 2022 #33 Skrevet 17. mars 2022 Mange menn vet ikke hva cellulitter er. De fleste menn bryr seg ikke om dette. Jo, Jan Thomas og Erlend Elias kan sikkert si noe nedlatende om dette men Menn flest couldn’t care less! Face it ladys 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå