Gå til innhold

Dere menn, hva med cellulitter?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er en voksen dame, har alltid hatt en «fin kropp» og  hører ofte at jeg er «deilig». Men… jeg har masse cellulitter, på rumpe, mage, lår og overarmer. Tenker derfor selv at jeg må være en turn Off når tøyet kommer av og dere ser alt som følger med en «vanlig» kvinnekropp. Hva tenker  dere? Er cellulitter greit eller er det turn Off ?

Endret av Sofamadammen
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Sofamadammen skrev (48 minutter siden):

Jeg er en voksen dame, har alltid hatt en «fin kropp» og  hører ofte at jeg er «deilig». Men… jeg har masse cellulitter, på rumpe, mage, lår og overarmer. Tenker derfor selv at jeg må være en turn Off når tøyet kommer av og dere ser alt som følger med en «vanlig» kvinnekropp. Hva tenker  dere? Er cellulitter greit eller er det turn Off ?

Naturlig kvinne kropp er alltid sexy 80- 90% av damer har cellulitter så det er du ikke alene om.

Anonymkode: 1e31a...f27

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Sofamadammen said:

Er da greit det, cellulitter er en naturlig ting. Men jeg har aldri sett cellulitter på armer. Hadde nok ikke brydd meg, men jeg blir litt nysgjerrig på hvordan det ser ut :) Men som jeg skrev, det er en naturlig ting og det er ikke noe de fleste bryr seg om.

Anonymkode: e833f...eee

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For mye celulitter er ikke fint. Såpass ærlig må jeg være. Dama mi har ikke celulitter, så må ha vært heldig jeg da. 

Anonymkode: 80aa6...90b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

For mye celulitter er ikke fint. Såpass ærlig må jeg være. Dama mi har ikke celulitter, så må ha vært heldig jeg da. 

De fleste utvikler det med alderen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå blir jeg 35 i år og jeg bryr meg absolutt ikke om cellulitter. I 30-40 årene så er det et bevis på at det er en skikkelig dame - ei som ikke har tatt injeksjoner eller noe sånt (jeg kan lite om de tinga der). 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De fleste utvikler det med alderen.

Det tror jeg ikke på. Min mamma har ikke et eneste celulitt. Hun er 60 og trener ikke. 

Anonymkode: 14c84...adc

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tror jeg ikke på. Min mamma har ikke et eneste celulitt. Hun er 60 og trener ikke. 

Du har sjekket lårene til mammaen din?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De fleste betyr ikke alle kjære deg.

Skrevet
Sofamadammen skrev (1 time siden):

Når en kvinne synes hun selv ikke har noe vakker kropp... ja da synes jeg de ser deilig og attraktiv ut🤭

Oh, yes baby.. Det forhindrer meg ikke å massere og kysse hele kroppen din, i alle kriker og kroker. Er du litt usikker.. så skal jeg fjerne all tvil, at du ikke er bra nok❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva gjør du om hun får det? Slår du opp? 

Anonymkode: 7b6c3...cc6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Naturlig kvinne kropp er alltid sexy 80- 90% av damer har cellulitter så det er du ikke alene om.

80-90% av damer er heller ikke spesielt attraktive. Så de tallene betyr veldig lite.

Glatt silkemyk hud er å foretrekke. Nok en pluss i margen for ung alder.

Anonymkode: 4e780...1d8

AnonymBruker
Skrevet

Bonusdatter på 19 år har cellulitter, det har hun hatt siden hun var 15. 

Jeg er over femti og har ingen. 

Dette handler ikke nødvendigvis om alder. Vet om mange unge som har cellulitter, er like vanlig som ikke vanlig. 

Moren min er full av cellulitter, hun er over 70 og har hatt det siden hun var ung. Venninna mi er også femti, finnes ikke noen på henne heller. 

Noen har, noen har ikke. Og alle mannfolk jeg har møtt, driter i om dama si har det eller ikke. Akkurat som de driter i hvordan musa ser ut, bare den virker av og til :) 

Anonymkode: eadc7...0f7

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis de er på dama jeg liker, så liker jeg cellulittene og hele resten av henne.

Jeg ser ikke etter noen ny dame, men tviler på at cellulitter ville vært høyt på lista. Sunn kropp kan ha cellulitter og usunn kropp kan være uten.

Husk på at hvis du er kry av å være uten cellulitter nå, så har du enda tilgode å innfinne deg med at mesteparten av livet vil tilbringes uten modellkropp. Det er en fordel om selvbilde og livsglede har flere bein å stå på.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

80-90% av damer er heller ikke spesielt attraktive. Så de tallene betyr veldig lite.

Grunnen for de fleste har det er for det har med graviditet å gjør. fett man lagrer til babyen hvis det blir dårlige tider mens man er gravid. Og det blir verre etter hver graviditet. Men du er sikkert ikke en blomst selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Wow menn er så fisefine nå idag https://vm.tiktok.com/ZML5UPhSp/?k=1 nydelig dame.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De fleste, ikke alle. Har du forresten studert rumpa til moren din?🤔

AnonymBruker
Skrevet
Sofamadammen skrev (8 timer siden):

Selvtillit er sexy. 

Anonymkode: 9043c...245

• Nyttig 1
Skrevet

Små barn kan også ha cellulitter.

• Liker 2
Gjest Gurimalla1234
Skrevet

Off😔 Nesten så jeg fikk enda en bekymring for å ikke være bra nok, men skulle en mann avslutte dating/forhold pga kroppen.. ja da er han ikke rett mann uansett😇 Kropp er toppkropp og de aller aller fleste mennesker faller for personligheten😉 helt sikker på at du er super flott uansett🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...