Gå til innhold

Til menn: tenner dere på gravide?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det blir så feil når det ligger ett lite barn inni der.. 🤢

Anonymkode: c63ea...a49

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke sex med fruen fra hun var gravid til ungen var et par år. Det blir bare feil. 

Anonymkode: 3eb3c...55f

Skrevet

Absolutt! Gravide damer er kanonsexy!

AnonymBruker
Skrevet

så absolutt 😇

Anonymkode: 6bf64...f9f

AnonymBruker
Skrevet

Det utgjør ingen forskjell for min del.

Anonymkode: d74fd...db7

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er overhodet ikke mulig, uansett hvor lang penis er. Livmormunnen er fullstendig lukket under graviditeten, for å forhindre bakterier etc opp dit.

Anonymkode: f0299...a49

Det skjønner nok alle. Det er mere den mentale biten. Jeg lå ikke med fruen fra hun var gravid, 1 måned på vei til mini var hvertfall 2 år. Helt utenkelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre det er ens egen partner så er det jo en annen mann som har vært så «heldig», så hva er det å tenne på da? 

Anonymkode: 07ce1...f4a

AnonymBruker
Skrevet

Gir meg overtenning, Noe av det vakreste som finnes😁

Anonymkode: 18363...c3f

Skrevet

Jeg tente på dama som normalt da hun var gravid. Ellers blir jeg ikke tent av graviditet. 

Skrevet

Ikke noen turnon nei. Turnoff? Tja kommer ann på hvor gravid, men hadde nok vært rimelig weird å skulle ha sex med en synlig gravid jente jeg møtte på byen. Aldri vært i den situasjonen, men virker weird.

Om det var min kjærste/kone/whatever og mitt barn hun hadde i magen så ville det jo ikke vært weird i det hele tatt. Ville kanskje vært et pluss, men da mer på intimitetsbiten enn en ren seksuell turnon. Det at hun synlig bar på mitt barn ville nok fått meg til å være ømmere og mer kjærlig, men tror ikke jeg hadde blitt kåtere av det.

Skrevet

Jeg tenner ikke generelt på gravide kvinner, men når eks-kona var gravid ble det mye sex. Tror det var en ekstra nærhet i det, uten at jeg helt kan forklare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...