AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #41 Skrevet 20. mars 2022 Jeg hater folk som skal være snobbete på det de drikker. Jeg tar med vodka selv, driter i hva synes. Anonymkode: 66349...479
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #42 Skrevet 20. mars 2022 Nå har jeg passert 40, og drikker aldri vodka på privat fest. Ville reagert om en på min alder kom med en flaske vodka og saft ja. Da handler det liksom kun om å drikke seg full. Jeg drikker stort sett bare øl og vin, og som regel har vi mat til, også på fest. Kjøper en skikkelig drink på byen en sjelden gang. Anonymkode: 4509b...fe3 1 1
Ginavn Skrevet 20. mars 2022 #43 Skrevet 20. mars 2022 KillerKitty skrev (På 16.3.2022 den 20.29): Haha, jeg pleier å gjøre det for å spare kalorier. Om noen synes det er teit? Helt sikkert. Men det er enda teitere å henge seg opp i hva andre drikker 😄 Jeg pleier å blande med juice av diverse typer! Noen vodkamerker kan man drikke rent. Smirnoff og Absolute er IKKE i den kategorien. Hvis noen synes du er barnslig, TS, slik som enkelte "voksne" her: drit i dem. Ingen har reagert negativt på hvordan og med hva jeg blander vodkaen min. (men det skal nevnes: har ødelagt jordbær-Fun Light for meg selv, fordi jeg kan kanskje ha inntatt litt for meget en gang) 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #44 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå har jeg passert 40, og drikker aldri vodka på privat fest. Ville reagert om en på min alder kom med en flaske vodka og saft ja. Da handler det liksom kun om å drikke seg full. Jeg drikker stort sett bare øl og vin, og som regel har vi mat til, også på fest. Kjøper en skikkelig drink på byen en sjelden gang. Anonymkode: 4509b...fe3 Med litt erfaring vet man at man ikke nødvendigvis blir fortere full eller fullere. Anonymkode: b2869...959 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #45 Skrevet 21. mars 2022 KillerKitty skrev (På 16.3.2022 den 20.29): Haha, jeg pleier å gjøre det for å spare kalorier. Om noen synes det er teit? Helt sikkert. Men det er enda teitere å henge seg opp i hva andre drikker 😄 Det er faktisk flere kalorier en enhet vodka enn i vin med få karbohydrater og i en i øl, og det finnes Lite øl med færre karbohydrater og færre kalorier. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Med litt erfaring vet man at man ikke nødvendigvis blir fortere full eller fullere. Anonymkode: b2869...959 Jo, men husk å drikk ett glass vann for hver enhet. Ville heller blandet med cola og vann. Eller tatt med cider og par små flasker vodka og en halv liter cola, hvis du ikke liker øl. Anonymkode: 223b9...6b2
flusa Skrevet 22. mars 2022 #46 Skrevet 22. mars 2022 Nei,er ikke teit i det hele tatt. Fun light og vodka er 👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå