Gå til innhold

Teit med saft & vodka på fest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd at folk ser ned på andre pga av hva de drikker på fest... Jeg har opplevd noen rare kombinasjoner som for eksempel rødvin og cola eller hvitvin og julebrus, men ser jo ikke ned på dem av den grunn. Jeg har et vennepar (hun er ca 35 og han er ca 50) og de drikker vodka + zeroh/fun + farris hver gang de er ute. De blander det på forhånd. 

Anonymkode: 20869...7ec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finn denne (og den med sitron), fantastisk ekte og god smak. Trengs ikke å blandes, men kunne funket med noe brus om så. 1025242.jpg?itok=mHEfB1Ac

Anonymkode: 7e875...d4b

Hvis poenget er at det skal være uten sukker så forsvinner jo poenget... Denne har like mye sukker per liter som Coca-Cola.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp sukkerfri brus og bland ut. Det gjør jeg. Har som regel med isbiter også. Jeg er 33. Alle andre gjør det på samme måte. 

Anonymkode: 3783a...8ed

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemstillingen. Det du skriver med «bjuda på». Mener du at hvis du drikker av glass og ikke rett fra flaska så må du dele, og det vil du ikke? Eller hva?

Anonymkode: 86923...8c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 3/16/2022 at 8:01 PM, AnonymBruker said:

Øl er lavbudsjett. Smaker helt greit, men vil ikke si at jeg liker øl. Mye alkohol som smaker bedre enn øl. 

Denne Zeroh-safta er i hvert fall god. Har aldri blandet den med vodka. 

Anonymkode: b2869...959

Øl er ikke lavbudsjett, når jeg drikker øl bruker jeg mer på 3 øl enn det 1 flaske vodka (absolutt/koskennkorva) koster og øl er ikke øl. Det finnes en del annet øl en Ringes og Bare fra Rema

Anonymkode: f4311...7d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvis poenget er at det skal være uten sukker så forsvinner jo poenget... Denne har like mye sukker per liter som Coca-Cola.

Ikke sett Ts skrev noe om sukker, så det tenkte jeg ikke på nei du. For meg er det digg med en vodka som er smaksatt på en naturlig måte, jeg er en av dem som ikke er så glad i de kunstige stoffene. Liker også at den ikke er så sterk til en vodka å være.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 19.48):

Har stort sett drukket øl i alle år. Er snakk om fester med folk på rundt 25. Jeg er en del eldre, og så er det noen som er eldre enn meg også 😳

Hvor teit er det å ta med en saftflaske og drikke saft & vodka? Og om den er ferdigblanda, så man ikke har med vodkaflaska? 😐 Smaker trolig bedre enn øl, men kanskje teit hele opplegget. 

Og hvis det ikke er så dumt som det virker, er det dumt å "bjuda på", og så drikker man av glass? 

😆

309621_7070841003099_a1c1.jpg

Brus og vodka er jo innafor og noe mange drikker på fest. Smaker jo også bedre enn om du blander det med saft som er oppskriften på spyfest på natta....

Anonymkode: 111d5...bf4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 20.23):

Er nok ikke alle som er alkoholikere, nei. Varsellampene blinker om noen drikker ren vodka, just saying. 

Er vanlig å shotte alkohol...hva da alkoholiker? Du er vel like mye alkoholiker om du kjører på med vodka blandet med saft som om du shotter vodka i små shotglass utover kvelden...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 20.01):

Øl er lavbudsjett. Smaker helt greit, men vil ikke si at jeg liker øl. Mye alkohol som smaker bedre enn øl. 

Denne Zeroh-safta er i hvert fall god. Har aldri blandet den med vodka. 

Viss du sier øl er lavbudsjett så har du bare kjøpt billig skvip øl. Finnes masse, og da sier jeg MASSE kvalitetsøl. Mye er ganske dyrt også. Vinmonopolet bugner av ulike øltyper i ulike smaker og pris klasser. Her snakker ikke vi om billig utvanna greier fra kiwi liksom...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet om jeg ville turt å drikke av noens ferdigblandede saftflaske på fest. Ikke engang av venner!

Anonymkode: 8af4f...7b8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke sett Ts skrev noe om sukker, så det tenkte jeg ikke på nei du. For meg er det digg med en vodka som er smaksatt på en naturlig måte, jeg er en av dem som ikke er så glad i de kunstige stoffene. Liker også at den ikke er så sterk til en vodka å være.

Du ser at det står på flasken at det er en likør? ;) 

Jeg liker ikke vodka, men akkurat denne tror jeg kanskje at jeg vil prøve siden den er smaksatt med ingefær, så takk for tips! 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 3/16/2022 at 8:23 PM, AnonymBruker said:

Er nok ikke alle som er alkoholikere, nei. Varsellampene blinker om noen drikker ren vodka, just saying. 

Hæ? Er da ikke noe forskjell på å drikke bar vodka eller konjakk eller whisky?

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hæ? Er da ikke noe forskjell på å drikke bar vodka eller konjakk eller whisky?

Eh, jo

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Eh, jo

Hva er forskjellen da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 20.23):

Dette blir for dumt. Just saying..
Vodka kommer i mange varianter. Mange av de kan blandes ut og mange av de er ment å drikkes bar.

Men klart.. Om du ikke liker vodka, er det jo fritt fram for deg å blande den ut. Just saying.

Anonymkode: d8ccd...2f4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 40 og drikker det🤭
Gjerne komboen: vodka, saft og sprite zero 🙂 

Ikke noe verre det enn å komm med Gin & Tonic vel. Og hvorfor bry seg om hva andre synes

Anonymkode: ef0c0...573

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Drikk det du syns er godt. Men vodka kan blandes i mye annet godt da spør du meg. Ingefærøl og lime foreksempel. Eller sprite og xante pluss lime. 

Anonymkode: 4eab8...a1f

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep,brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (På 18.3.2022 den 7.43):

Du ser at det står på flasken at det er en likør? ;) 

Jeg liker ikke vodka, men akkurat denne tror jeg kanskje at jeg vil prøve siden den er smaksatt med ingefær, så takk for tips! 😄

Ja, jeg anbefaler den virkelig! Den er noe av det eneste jeg har vært borti fra polet som virkelig smaker naturlig (+endel sukker da men).

Er ikke så veldig nøye av meg i språket alltid, drikker ikke så mye, kjøper ikke mye, og tenker nok automatisk "brennevin som er smakstilsatt" om likør nå om dagen. Familien min brukte å lage med rips, solbær, stikkelsbær ol., andre har lagd "chillivodka" (eller da chillilikør), eller med ringblomst, kammoille, og mange andre greier. Er mye godt man kan ha oppi! Har en gave fra en venn her på hylla på kjøkkenet nå, hjemmelagd med blåbær, så det blir digg å smake på :) 

AnonymBruker
Skrevet
On 3/19/2022 at 4:25 PM, AnonymBruker said:

Eh, jo

Hva er forskjellen? (bortsett fra hva det er laget på)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...