Gå til innhold

Avvist av daten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mye gøy.. følte det igår. Vi kom aldri så langt at vi hadde sex ei gang. Men ble nesten, etter en hel dag sammen. Idag sier han at han er syk og dårlig etter å hatt korona. Stille og alt, få snapper å få. Men han ville treffes igjen sa han.

Kan det stemme det han sier? Jeg får så dårlig følelse.. Hva var greia? Bør jeg bare være stille selv nå? Ikke vant til å bli avvist akkurat. Meg det var noe galt? 

Anonymkode: b162c...9dc

Videoannonse
Annonse
Gjest Lunaris
Skrevet

Magefølelsen er der av en grunn. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er jo ikke avvist om han sier han vil møtes igjen. Dette er dine følelser og overtenning. Du finner ut fort nok hva han vil, ikke stress. 

Anonymkode: 3e9b9...153

• Liker 2
Skrevet

Avist fordi han er syk? Himmel og hav, snakk om å skape storm i et vannglass. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være, men trenger ikke å være. Bare vent å se.

Jeg ventet i en uke på en fyr som ønsket å møtes, som sa han var forkjølet. Da han var ute på en fredag uten å en gang melde meg, så sa jeg i fra til han. Da var han plutselig ikke interessert i å møtes lenger, og hadde tydeligvis aldri vært det. 

Anonymkode: a624e...6bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Cornix skrev (48 minutter siden):

Avist fordi han er syk? Himmel og hav, snakk om å skape storm i et vannglass. 

Fordi jeg ikke tror han er syk. Var settingen som var rar. Vi skulle til å kysse, kose og sånn. Men han trakk seg plutselig. Ble litt rar etter det... Han er helt utmattet idag sier han. Lurer på om dette er en dårlig spøk. (Håper ikke det) Tiden vil jo vise nettopp det, så om han ikke er intr burde han ikke legge skylden på det. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer du er nummer 5 436 323 som har opprettet en tråd om denne problemstillingen:

- "hva ønsker/tror/tenker" denne mannen ?

Er det ikke på tide at det opprettes en egen tråd under kategorien <<religion, alternativt og filosofiske spørsmål".

TS, ingen av oss kan vite hva denne mannen tenker, tror eller føler. 

Anonymkode: e4793...dcc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gratulerer du er nummer 5 436 323 som har opprettet en tråd om denne problemstillingen:

- "hva ønsker/tror/tenker" denne mannen ?

Er det ikke på tide at det opprettes en egen tråd under kategorien <<religion, alternativt og filosofiske spørsmål".

TS, ingen av oss kan vite hva denne mannen tenker, tror eller føler. 

Anonymkode: e4793...dcc

Godt det bare ikke er meg som har denne problemstillingen. Finnes tydelig mange der ute. Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fordi jeg ikke tror han er syk. Var settingen som var rar. Vi skulle til å kysse, kose og sånn. Men han trakk seg plutselig. Ble litt rar etter det... Han er helt utmattet idag sier han. Lurer på om dette er en dårlig spøk. (Håper ikke det) Tiden vil jo vise nettopp det, så om han ikke er intr burde han ikke legge skylden på det. ;)

Han ønsket vel ikke å smitte deg da om han nettopp har hatt covid19. Og symptomer fra covid kan variere fra dag til dag, noen sliter med ettervirkninger. Hvorfor ikke ta det han sier som fakta og forholde deg til det, istedenfor å skape tvil og forvirring ved å analysere? 

Han er jo interessert når han sier han ønsker å treffe deg igjen. At han ikke ønsker å treffes dagen etter første date er forståelig... Det er nokså intenst. Du får snakke med ham neste gang da, høre hva han tenker... Og ikke forvente kjærlighet ved første date. Det tar tid å bli kjent. 

AnonymBruker
Skrevet
Cornix skrev (4 minutter siden):

Han ønsket vel ikke å smitte deg da om han nettopp har hatt covid19. Og symptomer fra covid kan variere fra dag til dag, noen sliter med ettervirkninger. Hvorfor ikke ta det han sier som fakta og forholde deg til det, istedenfor å skape tvil og forvirring ved å analysere? 

Han er jo interessert når han sier han ønsker å treffe deg igjen. At han ikke ønsker å treffes dagen etter første date er forståelig... Det er nokså intenst. Du får snakke med ham neste gang da, høre hva han tenker... Og ikke forvente kjærlighet ved første date. Det tar tid å bli kjent. 

Takk 😊 Jeg sliter nok litt med tillit til menn pga noe som tidligere har skjedd. Men jeg tar meg sammen og går ut ifra at han sier ifra at han ikke vil møte meg før. Rart han er så annerledes nå enn før daten. Han var overivrig før vi traff hverandre... håper du forstår tanken min. 

Jo jeg spurte om han ville møte meg igjen. Tok litt tid og han svarte jah.. vil jo det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk 😊 Jeg sliter nok litt med tillit til menn pga noe som tidligere har skjedd. Men jeg tar meg sammen og går ut ifra at han sier ifra at han ikke vil møte meg før. Rart han er så annerledes nå enn før daten. Han var overivrig før vi traff hverandre... håper du forstår tanken min. 

Jo jeg spurte om han ville møte meg igjen. Tok litt tid og han svarte jah.. vil jo det. 

Kanskje han er omskiftelig? Kanskje han er påvirket av en dårlig dag med sykdom. Kanskje han var overivrig for å "sikre" seg en date. Man kan spekulere om så mangt, men det er bare han som sitter på svaret, kanskje han ikke vet selv hva det er engang.

Poenget er at du ikke kan forholde deg til annet enn det som blir skrevet eller gjort. Om man skal analysere alt hva andre sier/gjør - så blir man gal. Jeg skjønner at du er usikker og at du ønsker raske svar, jeg skjønner at du liker han og engster deg for å bli avvist. Men du blir ikke noe mindre engstelig av å spekulere. Snakk med ham neste gang - bli kjent med han. Og ha tålmodighet. 

Om han ikke tar initiativ til en ny date, eller avlyser neste - ja, da kan du føle på avvisning, men før det så er det ingen poeng å grave seg ned.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Cornix skrev (14 minutter siden):

Kanskje han er omskiftelig? Kanskje han er påvirket av en dårlig dag med sykdom. Kanskje han var overivrig for å "sikre" seg en date. Man kan spekulere om så mangt, men det er bare han som sitter på svaret, kanskje han ikke vet selv hva det er engang.

Poenget er at du ikke kan forholde deg til annet enn det som blir skrevet eller gjort. Om man skal analysere alt hva andre sier/gjør - så blir man gal. Jeg skjønner at du er usikker og at du ønsker raske svar, jeg skjønner at du liker han og engster deg for å bli avvist. Men du blir ikke noe mindre engstelig av å spekulere. Snakk med ham neste gang - bli kjent med han. Og ha tålmodighet. 

Om han ikke tar initiativ til en ny date, eller avlyser neste - ja, da kan du føle på avvisning, men før det så er det ingen poeng å grave seg ned.

Dette bar det beste svaret jeg kunne fått. Litt sånn jeg faktisk tenker, men føler det var noe jeg gjorde galt. Håper ikke det.... Han er kanskje litt innadvendt også når det gjelder følelser. Kanskje redd for å bli såret selv? Jeg håper han er den typen.

Håper han ikke legger en unnskyldning i møtet neste gang, men vi får se. Jeg har dårlig erfaring med en dårlig/kjip start. Samtidig kan dette bli utrolig bra, hvis det bare viser seg at det var sykdom .... Ingen er i slaget da. 

AnonymBruker
Skrevet

Eller kanskje du skremte han bort fordi han ikke vil ha en dame som ligger på første date. Da er nemlig regnestykket enkelt: antall dater med nye menn i måneden = antall du ligger med i måneden. Ingen vil satse på noen som ligger rundt. 

Anonymkode: f66a6...d75

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Eller kanskje du skremte han bort fordi han ikke vil ha en dame som ligger på første date. Da er nemlig regnestykket enkelt: antall dater med nye menn i måneden = antall du ligger med i måneden. Ingen vil satse på noen som ligger rundt. 

Kanskje?....🙃 Hvis dette gjorde det store utfallet så. Er såklart positivt å vente med sex, nå gjorde vi det ikke heller. Jeg tror iallefall at om han er i interessert nok, så tar han kontakt og initiativ. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje?....🙃 Hvis dette gjorde det store utfallet så. Er såklart positivt å vente med sex, nå gjorde vi det ikke heller. Jeg tror iallefall at om han er i interessert nok, så tar han kontakt og initiativ. 

Hvis det ugjør omskiftet hans så er han ikke noe å samle på. En mann som selv mener han kan pule når han vil, men at en dame skal holde igjen, er noe ræl. Og er man interessert, så setter puling heller ingen stopper. Faller interessen bort etter puling, så handler det ikke om at man først var interessert i noe mer, men så ødela pulingen. Det handler om at man aldri var interessert nok. Men en ting har du rett i og det er at om han er interessert så tar han initiativ. Tar han ikke det, så er han ikke interessert, og da må du gå videre og finne deg en relasjon hvor det er gjensidig. Lykke til! :)

Anonymkode: fda79...99a

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det ugjør omskiftet hans så er han ikke noe å samle på. En mann som selv mener han kan pule når han vil, men at en dame skal holde igjen, er noe ræl. Og er man interessert, så setter puling heller ingen stopper. Faller interessen bort etter puling, så handler det ikke om at man først var interessert i noe mer, men så ødela pulingen. Det handler om at man aldri var interessert nok. Men en ting har du rett i og det er at om han er interessert så tar han initiativ. Tar han ikke det, så er han ikke interessert, og da må du gå videre og finne deg en relasjon hvor det er gjensidig. Lykke til! :)

Samme mener jeg, hvis det var stortesten fra hans side kan det like greit bare være.

Jeg bare lurer på hva som gjorde han uinteressert. Det ville jeg gjerne visst. Kan ikke være utseendet heller, er lik i virkeligheten som på bildene. Men han er syk sier han, så venter noen dager å ser. Blir bare så lite klok😪

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jaha, og hvor fant du ut at akkurat denne mannen selv mener det ? Kanskje du generaliserer fordi du selv har opplevd noe lignende ? 

Kvinneguiden ass 😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Tror ikke han er det. Men har virkelig vært syk, så reiner med dette har vært årsaken til hans fraværende aktivitet på snap. Hva bør jeg forvente om han er intr nå da? Jeg håper han fortsatt vil møte meg, men vil ikke mase om det. Han ringte uanmeldt igårkveld da. 🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...