Gå til innhold

Sort wifi styrt panelovn? Prøvd denne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kikket litt på denne fra clas ohlson, noen som har prøvd eller vet om en like bra til billigere penge? Har akkurat kjøpt min første leilighet, 48 kvm, og synes denne virket bra? 

https://www.clasohlson.com/no/p/36-6994?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=CjwKCAjwlcaRBhBYEiwAK341jUXrjnRamaf6DwaUcqUxqTcpK3g6M_wCyXjl0-V510MJ507Q-mckphoCqjgQAvD_BwE

Anonymkode: b8a07...3f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en slik. Fungere aldri. Den finner ikke nettverket. Nettverket finner ikke den. Det er en dritt ovn uten like. 

Anonymkode: afdcb...0f3

• Hjerte 1
Skrevet

Dersom wifi/smart integrasjon er viktig så hadde jeg holdt meg unna Adax. De er kjent for å slite på nettverkssiden. Da vil jeg heller gått for Mill, selv om de løsningene heller ikke er gode så får du nå i det minste koblet de til (omsider).

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar, da blir det ikke de 🤣

Anonymkode: b8a07...3f8

Gjest Ole41
Skrevet

Ville bare komme med litt tips, har ingen ting med wifi. Men pass på og kjøp en stor nok panelovn. Mener dem anbefaler 60watt pr m2 vis det er av nyere dato leiligheten din.

ville også legge til at vis du har ujordet stikkontakter så må du bruke en ovn som er dobbelt isolert.

vet adax og beha sine ovner er dette.

jeg også kikket på mill men kundeservice sa at man skulle bruke jordet stikk på mill.

det samme bekreftet min lokale elektriker.

🤗 lykke til med valget 🤗

AnonymBruker
Skrevet
Ole41 skrev (8 timer siden):

Ville bare komme med litt tips, har ingen ting med wifi. Men pass på og kjøp en stor nok panelovn. Mener dem anbefaler 60watt pr m2 vis det er av nyere dato leiligheten din.

ville også legge til at vis du har ujordet stikkontakter så må du bruke en ovn som er dobbelt isolert.

vet adax og beha sine ovner er dette.

jeg også kikket på mill men kundeservice sa at man skulle bruke jordet stikk på mill.

det samme bekreftet min lokale elektriker.

🤗 lykke til med valget 🤗

Bare en liten ting om Beha: Jeg kjøpte en WiFi-ovn fra Beha for noen år siden. Den eneste metoden jeg har funnet for å få den til å holde seg på nett og tilkoblet app er å koble den til med en wifi-termostatplugg fra Mill. 🙄 Selve appen var også komplett ubrukelig (sjekk anmeldelsene i Play butikk 😂), i motsetning til Mill sin som faktisk er relativt brukervennlig og intuitiv. Termostatpluggene fra Mill var også et helvete å få på nett, men når jeg til slutt klarte det har de vært stabile og pålitelige som bare det. 

Anonymkode: f7a5e...150

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med panel ovn fra mill med wifi. Så mange muligheter gjennom appen! Kjempekjekt hvis man er borte over lenger tid (ferie osv)  og kan sette på varmen et par timer før man kommer hjem.  Aldri hatt problemer med internettilkoblingen. 

Anonymkode: ff514...cb6

AnonymBruker
Skrevet

Har 3 stk. Adax wifi ovner ,i hvit da.

4 år gamle. Termostat ble kaputt på den enne så etter at jeg sendte epost til produsenten sendte de ny termostat i posten ,gratis !

Ellers aldri hat noen problemer med de.

Folk som skriver at de vil ikke koble seg på nettverk vet ikke hva de driver med !!!

Anonymkode: adf71...a2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...