AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Skrevet 16. mars 2022 Jeg begynte for to uker siden hos en filmstjerne-kjekk psykolog. Han er dyktig og nokså anerkjent innen sitt felt (spiseforstyrrelser), men er også utrolig filmstjernekjekk. Syns jeg bare forsnakker meg og driter meg ut i timene fordi det er så hemmende at han er så kjekk. Har mest lyst til å spørre hvorfor han ikke er modell eller skuespiller. Så nå er jeg for første gang i mitt liv besatt av psykologen min. Har hørt om andre som blir det, men aldri skjedd meg før. BUrde jeg avslutte timene hos han? Han er faktisk veldig dyktig... Anonymkode: 985d5...822
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Skrevet 16. mars 2022 Du burde avslutte, ja. Anonymkode: 43582...ed1 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Skrevet 16. mars 2022 Jeg opplevde det samme en gang. Det ble for distraherende, jeg klarte ikke å åpne meg, så søkte om å bytte. Anonymkode: b281f...1f2 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Skrevet 16. mars 2022 ts her. Det utrolige i det her her er at han er både veldig dyktig og empatisk i tillegg til å være helt latterlig kjekk. Det er sånn nesten komisk hvor symmetriske og jevne trekk han har. Men han enser det ikke engang selv, tror jeg. Han er gift med en nokså vanlig og gjennomsnittelig dame. Anonymkode: 985d5...822
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Skrevet 16. mars 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: ts her. Det utrolige i det her her er at han er både veldig dyktig og empatisk i tillegg til å være helt latterlig kjekk. Det er sånn nesten komisk hvor symmetriske og jevne trekk han har. Men han enser det ikke engang selv, tror jeg. Han er gift med en nokså vanlig og gjennomsnittelig dame. Anonymkode: 985d5...822 Vet du det med kona hans fordi du har stalket ham? Da bør du definitivt bytte psykolog, samme hvor flink han er. Anonymkode: 292a6...50e 10
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #6 Skrevet 16. mars 2022 59 minutter siden, AnonymBruker said: Vet du det med kona hans fordi du har stalket ham? Da bør du definitivt bytte psykolog, samme hvor flink han er. Anonymkode: 292a6...50e Jeg googlet han, ja.... Er det virkelig så ille? Anonymkode: 985d5...822
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #7 Skrevet 16. mars 2022 Ville heller vært åpen med psykologen om tankene dine. Det er ikke uvanlig at pasienter blir betatt av psykologen sin, man lærer tom om det på studiet. Og at du har googlet psykologen - hvem gjør vel ikke det? Anonymkode: 5abee...18a 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #8 Skrevet 16. mars 2022 58 minutter siden, AnonymBruker said: Ville heller vært åpen med psykologen om tankene dine. Det er ikke uvanlig at pasienter blir betatt av psykologen sin, man lærer tom om det på studiet. Og at du har googlet psykologen - hvem gjør vel ikke det? Anonymkode: 5abee...18a Hva lærer man om det på studiet?? Har faktisk hatt en psykolog en stund som ble betatt av meg - som en morsfigur, hahahaha. Det syns jeg var vittig å høre! Anonymkode: 985d5...822
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #9 Skrevet 16. mars 2022 Jeg hadde en veldig kjekk psykolog og syntes det var vanskelig å åpne meg. Problemet med det var at jeg sa ganske kryptiske ting, og etter at jeg bytta fikk jeg vite at han hadde skrevet i journalen at kanskje jeg var schizofren 🤦♀️ Jeg er ikke det, men jeg klarte bare ikke være åpen med han og da ble det feil. Du kan si i fra til kontordame så kan du sikkert bytte. Jeg ville vært ærlig om hvorfor så de ikke ser på deg som «vanskelig» også. Anonymkode: 14071...033
sstinemor Skrevet 16. mars 2022 #10 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg googlet han, ja.... Er det virkelig så ille? Anonymkode: 985d5...822 Jeg opplever det som mer uvanlig å IKKE ha googlet psykologen sin 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #11 Skrevet 16. mars 2022 59 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde en veldig kjekk psykolog og syntes det var vanskelig å åpne meg. Problemet med det var at jeg sa ganske kryptiske ting, og etter at jeg bytta fikk jeg vite at han hadde skrevet i journalen at kanskje jeg var schizofren 🤦♀️ Jeg er ikke det, men jeg klarte bare ikke være åpen med han og da ble det feil. Du kan si i fra til kontordame så kan du sikkert bytte. Jeg ville vært ærlig om hvorfor så de ikke ser på deg som «vanskelig» også. Anonymkode: 14071...033 Han har ingen kontordame. Anonymkode: 985d5...822
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #12 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han har ingen kontordame. Anonymkode: 985d5...822 Er det ikke andre psykologer som jobber der da? Da må du vel eventuelt bare slutte, men det er jo dumt om du må på ventelista om igjen da. Anonymkode: 14071...033
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #13 Skrevet 16. mars 2022 Når du ikke evner å nevne psykologen uten å bruke ordet "kjekk", så burde du bytt behandler. Når det i tillegg er det første du bare MÅ nevne, så må du i alle fall bytte behandler. Du kaster bort både din tid og hans tid ved å gå dit bare fordi han er kjekk. Jeg går til en mannlig psykolog. Objektiv sett så evner jeg å se at han er en pen/kjekk mann. Han er i tillegg hobbymusiker, spiller piano og synger og har vært med i flere musikaler på teaterscenen. Før han ble min psykolog så så jeg han i en teaterforestilling, er slik vi kom innpå temaet. Han har et ekte talent innen for musikk og skuespill, og han har fått mange muligheter til å jobbe som det. Men han ønsker å ha det som en hobby og hans lidenskap og interesse ligger som psykolog og det merkes at han elsker jobben sin. Det første to venninner av meg sa da de så han, var at han var veldig kjekk. Søsteren til hun ene venninnen min måtte slutte hos min psykolog, fordi hun syntes han var for kjekk og det ble for distraherende. For meg så er han ikke deilig eller sexy. Han er en kjekk mann objektivt sett, men ikke min smak og ikke noen jeg hadde falt for i den virkelige verden. Personligheten hans som profesjonell er verdt å merke seg, men jeg vet ikke hvordan han er som privatperson. Jeg blir ikke blendet av utsende hans på noen måte. Jeg kan liste opp 20 andre ting som er positivt med han som både psykolog og person. Orker ikke å skrive alt, for det ble så langt, men utsende er ikke en gang på listen. Det er en på kontoret som jeg møtte i sammenheng med medisiner, og han er dødskjekk, han er for meg sexy, deilig, pen og kjekk og jeg hadde aldri klart å ha han som individualterapeut. Samme hvor flink han er. Han er psykiater og har også individualsamtaler, men også den som kontaktes ang medisiner. De tre omgangene (gått 3 runder på medisiner, møtt flere ganger per gang), så sitter jeg bare og nikker og smiler og sier ja takk til alt han sier. For han er bare så sykt kjekk. Han har også en sexy stemme, mørk og... husky? Raspy?, en stemme som får det til å kile i hele kroppen. På toppen av det så har han påbegynnende silver fox hår og ikke et snev av viker en gang. Han er i slutten av 40 årene bare. Hadde ikke gjort meg noe å sitte der 45 minutter i uken og ha fantasisex i hodet med han, men terapi hadde jeg aldri klart. Har så lyst til å legge ut bilde, for jeg får ikke til å forklare hvor kjekk han er 😂 Om du sier "han kjekke på xxx DPS" så vet alle hvem du referer til. Bortsett fra ei jeg kjenner, men hun er lesbisk så hennes mening er ugyldig. 😂 Anonymkode: 7a940...712
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #14 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg googlet han, ja.... Er det virkelig så ille? Anonymkode: 985d5...822 Neida, det er ikke så ille - men tiden er inne for å bytte psykolog. Har aldri vært borte i det selv, men kunne nok vært ærlig om hvorfor jeg avsluttet. »Ikke noe i veien med opplegget her - opplever deg som veldig dyktig, men for meg blir det litt sånn hinder i å åpne seg slik jeg trenger til en attraktiv mann. Tror jeg får bedre utbytte hos en jeg finner like attraktiv som en sild». Ikke spør han om kleine og uprofesjonelle spørsmål. Men innafor å være høflig ærlig. Anonymkode: 14f79...011
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #15 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): ts her. Det utrolige i det her her er at han er både veldig dyktig og empatisk i tillegg til å være helt latterlig kjekk. Det er sånn nesten komisk hvor symmetriske og jevne trekk han har. Men han enser det ikke engang selv, tror jeg. Han er gift med en nokså vanlig og gjennomsnittelig dame. Anonymkode: 985d5...822 Hør på deg selv, da. Bytt. Anonymkode: 9e870...f3e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #16 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er gift med en nokså vanlig og gjennomsnittelig dame. Anonymkode: 985d5...822 Hvis du vet at han er gift med en gjennomsnittelig dame, høres det ut som stalkingen går dypere enn bare et Google-søk... Du bør bytte behandler, både for din egen del og for hans del. Dette er bare creepy... Anonymkode: 3f7e3...786 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #17 Skrevet 16. mars 2022 Kanskje du burde fokusere på problemene dine heller enn å skaffe deg kjæreste? Eller hvis kjæreste er mer viktig for deg så er du kanskje ikke syk nok til å gå der. Anonymkode: 03f5b...744
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #18 Skrevet 16. mars 2022 49 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du vet at han er gift med en gjennomsnittelig dame, høres det ut som stalkingen går dypere enn bare et Google-søk... Du bør bytte behandler, både for din egen del og for hans del. Dette er bare creepy... Anonymkode: 3f7e3...786 Er det creepy?? TS Anonymkode: 985d5...822
Purple_Pixiedust Skrevet 16. mars 2022 #19 Skrevet 16. mars 2022 Tror det kan være lurt å bytte. Jeg har opplevd å bli alt for knyttet til en behandler og det var ikke bra for meg. Ble en skikkelig kaotisk sorg da relasjonen ble brutt. Hvis du kan skåne deg for det, så burde du gjøre det.
Purple_Pixiedust Skrevet 16. mars 2022 #20 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje du burde fokusere på problemene dine heller enn å skaffe deg kjæreste? Eller hvis kjæreste er mer viktig for deg så er du kanskje ikke syk nok til å gå der. Anonymkode: 03f5b...744 Du har ikke så gode kunnskaper. Det er ikke uvanlig å oppleve det TS beskriver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå