AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Skrevet 16. mars 2022 Jeg har vært singel lenge, og verken ønsket kjæreste eller datet noen. Tenkte at jeg kunne prøve tinder igjen, selvom jeg vet hva folk sier om tinder. Ble faktisk ganske overrasket over at det virket som at det var en del som virket "normale" og som så etter noe seriøst. Hadde noen samtaler med noen, som jeg til slutt fikk over på snapchat. Her ble det tydelig at de enten ikke var så seriøse lenger, eller ikke hadde noen plan/egentlig var klar for noe forhold. En av dem holdt på å ta opp vgs fag, for så at planen var å ta en bachelor etterpå...dette er helt greit, men han studerer langt fra meg, og han vil være 38 år når han er ferdig med dette. Etter at jeg uttrykte at et forhold ville bli veldig vanskelig pga vår situasjon, var det jeg som overtenkte og var vanskelig. Det får jeg bare være i så tilfelle, men bare forbauset meg litt at han ikke så hva jeg mente, og at han mente at han var klar for noe veldig seriøst når han ikke virker helt klar for det i følge hans nåværende livssituasjon. En annen virket veldig seriøs på tinder, vi hadde en god tone, også gikk vi over til snapchat. Her sendte han først spørsmål om bilde av meg (som er helt greit), og hva jeg gjorde på. Jeg sa at jeg hadde lagt meg, og han sendte da "kåt?" tilbake. Dette for meg blir lite seriøst og faktisk bare kleint. Første dagen vi snakker på snapchat, og tredje dagen sammenlagt. Dette spørsmålet har jeg derimot fått veldig mye gjennom tidene, men det var derfor jeg ville snakke litt på tinder i første omgang først, slik at jeg kanskje silte dem ut. Jeg vet at tinder ikke er riktig plass for seriøs dating, men det var morsomt og litt frustrerende å prøve igjen. Er det noen andre som enten har morsomme historier fra tinder, eller faktisk velykket dating derfra? Anonymkode: eab6d...b62 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Skrevet 16. mars 2022 Jeg har prøvd Tinder, men en mer useriøs app skal man lete lenge etter. Slettet appen og gikk over til Happn. Happn ble mer seriøst for min del. Der ble jeg faktisk kjent med en mann, og vi møttes. Men kjemien var ikke helt tilstede, så vi forble venner da vi har mange felles interesser Anonymkode: e7eab...76c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Skrevet 16. mars 2022 Møtt de to siste seriøse eksene mine på Tinder, og møter nå flere som også er seriøse. Det er vanlige folk på Tinder. Anonymkode: aba6b...8db
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #4 Skrevet 17. mars 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Møtt de to siste seriøse eksene mine på Tinder, og møter nå flere som også er seriøse. Det er vanlige folk på Tinder. Anonymkode: aba6b...8db Jaha, og hvor mange «seriøse ekser» har du ? Anonymkode: 33559...3e0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #5 Skrevet 17. mars 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Jaha, og hvor mange «seriøse ekser» har du ? Anonymkode: 33559...3e0 Til sammen? 4, vil jeg påstå. Det siste forholdet varte i mange år. Anonymkode: aba6b...8db
BeLeven Skrevet 17. mars 2022 #6 Skrevet 17. mars 2022 Det er jo ikke Tinder, Happn, Facebook dating eller Bumble som er seriøs eller ikke? Det er folkene du møter der. Sett fra mitt ståsted er det like seriøst eller useriøst - det er mange av de samme menneskene der. Du må uansett velge med omhu for å finne de seriøse - det er sant. Jeg som mann i førtiårene opplever forøvrig ikke det samme problemet med useriøse matcher som damer i 20-årene vil oppleve - fordi matchene vi får er helt ulike. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #7 Skrevet 17. mars 2022 Tinder er ikke problemet, men de du støter på (eller velger ut). Du vil oppleve akkurat det samme på andre apper, på fest, eller på puben. Anonymkode: f3c70...a28 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå