Gå til innhold

jeg må avlyse bryllupet...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest "Tjenna"

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til min samboer :oops:

Alt er klart, kjole er kjøpt inn, kirke bestilt, lokalene er klare, musikk er klart, mat er bestemt, forlovere er avklart,you name it, det eneste som er problemet, er at jeg vil ikke gifte meg :roll: ....min samboer og jeg har ett forhold som går opp og ned, og vi var i en god tid da han fridde i påsketider!! men siden juni har det bare gått nedover.........jeg er ikke klar for å gifte meg, og jo mere jeg tenker på det, vil jeg ut av hele forholdet!!! :( vi har vært sammen i 6 år, så jeg burde jo være ganske sikker i min sak før jeg før jeg rusler opp til alters den 7.juni neste år...

uansett, så må jeg utsette bryllupet..Jeg går ikke videre i detalj om forholdet, men jeg orker rett og slett ikke mere :roll: ..annen hver dag går jeg å tenker på at dette vil jeg ikke, og så får jeg tenkt litt, og vil gi det en videre tjangse, og jeg får dårlig samvittighet for at jeg tenker slik..har i det siste opplevd nesten angstfølelse...forferdelig...

Vel.jeg ville bare dele det med dere :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da. Dette var ikke hyggelig :(

Siden jeg ikke kjenner deg eller samboeren din, vil jeg ikke komme med noen råd. Vil jeg bare ønske deg lykke til og håper alt løser seg til det beste for dere begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lykke til!

Siden du er så usikker på forholdet, så er det nok lurt av deg å utsette bryllupet. Du vil nok sikkert føle en lettelse når du har fått det utsatt og da vet du at du gjorde det riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke, lykke til med å fortelle det. Du tar en riktig avgjørelse. Og det er en tøff en, og en veldig voksen en. Er man usikker skal man ikke gifte seg. Dessverre er det for mange som tenker at den type usikkerhet går over, avfeier det som bryllupsnerver, og så går det et år eller to og så går de fra hverandre.

Husk; man skal ikke gifte seg med den man kan leve med, men den man ikke kan leve uten.

Stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er kjempe tøft av deg å avlyse det hele, men jeg tror nok du gjør det rette. Dersom du ikke er sikker i din sak, så er nok det beste å avlyse det.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Det er jo heldigvis tidlig da, hadde vært verre om du oppdaget dette like før bryllupet.

Lykke til vidre, uansett hva som måtte skje, om det bare blir utsettelse eller fullstendig avlysning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er jo en stund til bryllupet da, så du burde ha tatt det opp nå. Dere kan jo evt. snakke med en familierådgiver hvis du er usikker. Du bør i alle fall snakke med samboeren din nå.

Det er bedre å få orden ting før det går så langt som til giftemål.

Lykke til!

Det ordner seg sikker til det beste til slutt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kan egentlig ikke komme med så mange trøstens ord...........litt vanskelig da jeg ikke kjenner dere samt situasjonen du/dere er i. Vil bare ønske deg lykke til og gi deg en god klem...............håper det løser seg på best mulig måte for dere begge.

Stor klem fra Stinemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du må avlyse bryllupet, men det høres ut som en riktig avgjørelse siden du ikke er 110% sikker. Jeg må bare si at du er tøff som gjør det, og jeg er sikker på at du har det vanskelig :cry:

Lykke til videre til dere begge - selvfølgelig håper jeg at det ordner seg.

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære "Tjenna"!

Det er helt sikkert bedre å gjøre noe nå enn å gjøre som jeg gjorde første gang jeg giftet meg; Håpe at det går over og gjennomføre seansen. I ettertid ser jeg at det hadde vært mye mer ærlig, billigere og mindre vondt for alle om jeg hadde hadde sagt fra med en gang i stedet for å ta ut separasjon etter fire måneders ekteskap.... :roll:

Føler med deg! Lykke til!

Klem fra Leo

(Som er nygift og lykkelig denne gangen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...