AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Skrevet 16. mars 2022 Jeg får ikke ny resept før fredag, og jeg er tom, hva skjer om jeg slutter brått på de? Har gått på de i 2 mnd pga prolaps i ryggen med neurontin Kommer det til å gå greit frem til fredag å ikke ta paralgin forte, eller vil jeg få kraftige abstinenser? Anonymkode: de207...1f7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Skrevet 16. mars 2022 Abstinenser spørs vel på hvor høye doser du tatt? Ring legen å snakk med h*n, 2 dager har vel ikke noe å si med mindre du faktisk misbruker det? Anonymkode: 0083e...2be
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Skrevet 16. mars 2022 Selvsagt kan du slutte med dem. Og hvis du klarer deg fint frem til fredag så trenger du dem vel ikke mer? Hvis du absolutt må ha dem så kan du vel få resept før? Enten fra fastlege eller legevakt. Har brukt paralgin forte mange ganger, har aldri opplevd noen problemer med å slutte. Anonymkode: 28fd3...43c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Skrevet 16. mars 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg får ikke ny resept før fredag, og jeg er tom, hva skjer om jeg slutter brått på de? Har gått på de i 2 mnd pga prolaps i ryggen med neurontin Kommer det til å gå greit frem til fredag å ikke ta paralgin forte, eller vil jeg få kraftige abstinenser? Anonymkode: de207...1f7 To mndr er nok ikke lenge nok til å få abstinenser, men smerter vil du nok ha Anonymkode: f37fc...14f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): To mndr er nok ikke lenge nok til å få abstinenser, men smerter vil du nok ha Anonymkode: f37fc...14f Huff, det er smertene jeg er redd blir verst... Til en over: jeg misbruker de ikke, men jeg klarte å legge noen av pillene i en jakkelomme og slengte jakka på vask, så ja. Men jeg skal ta å ringe legen i morgen og si at jeg er helt tom, for jeg fungerer ikke i det hele tatt uten (da blir jeg helt sengeliggende og får ikke sove pga sterke smerter) mvh Ts Anonymkode: de207...1f7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #6 Skrevet 16. mars 2022 Om du kjenner på abstinensplager kommer an på dosene du har tatt. Og det er heller ikke noe man skal stå på fast over tid, nettopp fordi det er så lett å bli avhengig. Det vil du jo kjenne nå. Er enig i at to dager ikke betyr så mye om du kan få en ny resept eller ikke. Anonymkode: 9a224...969
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #7 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om du kjenner på abstinensplager kommer an på dosene du har tatt. Og det er heller ikke noe man skal stå på fast over tid, nettopp fordi det er så lett å bli avhengig. Det vil du jo kjenne nå. Er enig i at to dager ikke betyr så mye om du kan få en ny resept eller ikke. Anonymkode: 9a224...969 2 mnd er ikke over tid. Anonymkode: 215f4...55b
Gjest Smeltemann Skrevet 16. mars 2022 #8 Skrevet 16. mars 2022 Har man smerter blir man ikke avhengig, bruker du Paralgin forte å ikke har smerter så kan en bli avhengig. Derfor er det viktig å ikke bruke de uten at man har behov, kanskje bra du tester å ikke ha de etpar dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå