AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Hei, jeg er litt forvirret akkurat nå 😮 Jeg var på en cafe i går med en venninne. Var en som jobbet der som jeg syns var veldig kjekk. Han endte opp med å flørte veldig mye med meg. Han smilte hver eneste gang han gikk fobi og sa hei til meg når jeg gikk forbi han. Jeg gikk ut for å ta en telefon, og da hadde han gått bort til venneninnen min og spurt om jeg bor i området osv, og ble veldig glad da jeg gjorde det. Han spurte etterhvert om navnet mitt og nummeret og jeg sa jeg har lyst til å møte han en dag. Han sa han syns jeg var søt og han lagde et hjerte på kaffen min osv. Han sendte melding litt senere å kvelden og jeg svarte helt enkelt på den meldingen, men jeg kom ikke med noe oppfølgingsspørsmål. Han svarte ikke på den meldingen og nå er jeg så forvirret Han spurte jo meg på date og fikk telefonnummeret mitt. Hvor lenge skal jeg vente på svar? Anonymkode: b4d53...0c3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Ups ikke meningen å ha med så mange utropstegn i overskriften 😂 Anonymkode: b4d53...0c3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Pust ta det rolig og se an, en som er så på har kanskje ikke de dypeste følelsene sånn med en gang. Ta det rolig og se om han henger med. Anonymkode: df5eb...b97 1
NiceOrNothing Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, jeg er litt forvirret akkurat nå 😮 Jeg var på en cafe i går med en venninne. Var en som jobbet der som jeg syns var veldig kjekk. Han endte opp med å flørte veldig mye med meg. Han smilte hver eneste gang han gikk fobi og sa hei til meg når jeg gikk forbi han. Jeg gikk ut for å ta en telefon, og da hadde han gått bort til venneninnen min og spurt om jeg bor i området osv, og ble veldig glad da jeg gjorde det. Han spurte etterhvert om navnet mitt og nummeret og jeg sa jeg har lyst til å møte han en dag. Han sa han syns jeg var søt og han lagde et hjerte på kaffen min osv. Han sendte melding litt senere å kvelden og jeg svarte helt enkelt på den meldingen, men jeg kom ikke med noe oppfølgingsspørsmål. Han svarte ikke på den meldingen og nå er jeg så forvirret Han spurte jo meg på date og fikk telefonnummeret mitt. Hvor lenge skal jeg vente på svar? Anonymkode: b4d53...0c3 Kanskje han bruker jobben sin til å sjekke opp flere damer pr dag, å du er en av de? Så sitter han hjemme å velger og vraker … 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Skrevet 15. mars 2022 Men er det vanlig å sjekke opp damer sånn midt på dagen med masse barnefamilier på en cafe 😐 Aldri opplevd flørting på denne måten før Anonymkode: b4d53...0c3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #6 Skrevet 15. mars 2022 Slutt å bruk verdifull tid av livet på å «tolke» andre mennesker. I 99/100 tilfeller er det særs lite å tolke, men dere kvinner insisterer på å tolke ihjel selv den minste ting. Det eneste det bidrar til er at dere kaster vekk tid, og ødelegger for dere selv. Anonymkode: aaa15...acf 1 1
anonymbruker2312 Skrevet 16. mars 2022 #7 Skrevet 16. mars 2022 Ikke oppheng deg så mye i det, og hvertfall aldri tro at du har "gjort for lite" og at han nå er uinteressert i deg på grunn av det. Slike tanker har jeg alltid hatt når jeg har datet, og det har aldri verken fungert eller hjulpet. Ta det helt med ro, fortsett med ditt og hverdagen din, og fokuser på deg selv. Ikke forhast deg med noe, ikke skap forventninger, og hvertfall ikke begynn å overtenk om alle slags mulige ting såpass tidlig. Ikke send melding igjen - la det ligge. En gutt som virkelig er interessert i deg vil ikke bare "ditche" deg fordi du svarte helt enkelt på en melding. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #8 Skrevet 16. mars 2022 Det gir meg litt vibber av sydentur dette. En kjekk fyr som er freidig nok til å sjekke kunder i arbeidstida? Det er kanskje det eneste frynsegodet han har, og det er sikkert potensial for å date flere damer i uka, litt avhengig av størrelsen på stedet dere bor. Men for all del, du kan jo være den utvalgte. Anonymkode: 23fb9...8eb
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #9 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei, jeg er litt forvirret akkurat nå 😮 Jeg var på en cafe i går med en venninne. Var en som jobbet der som jeg syns var veldig kjekk. Han endte opp med å flørte veldig mye med meg. Han smilte hver eneste gang han gikk fobi og sa hei til meg når jeg gikk forbi han. Jeg gikk ut for å ta en telefon, og da hadde han gått bort til venneninnen min og spurt om jeg bor i området osv, og ble veldig glad da jeg gjorde det. Han spurte etterhvert om navnet mitt og nummeret og jeg sa jeg har lyst til å møte han en dag. Han sa han syns jeg var søt og han lagde et hjerte på kaffen min osv. Han sendte melding litt senere å kvelden og jeg svarte helt enkelt på den meldingen, men jeg kom ikke med noe oppfølgingsspørsmål. Han svarte ikke på den meldingen og nå er jeg så forvirret Han spurte jo meg på date og fikk telefonnummeret mitt. Hvor lenge skal jeg vente på svar? Anonymkode: b4d53...0c3 Hvor har han bedt om date? Det jeg leser her er at du skriver du vil møte ham en dag? Anonymkode: 99de2...205
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #10 Skrevet 16. mars 2022 Jeg ville ikke lagt mye i hjerte i kaffe. Det er slik kaffe lages på cafe https://www.google.no/search?q=hjerte+på+kaffe&hl=no&tbm=isch&source=hp&biw=1422&bih=689&ei=-5IxYpKiJ5-Sxc8P1I-A0Ak&iflsig=AHkkrS4AAAAAYjGhC25_12uRNCYgtbjX1e4ELLco3FgV&ved=0ahUKEwjSi6GIj8r2AhUfSfEDHdQHAJoQ4dUDCAY&uact=5&oq=hjerte+på+kaffe&gs_lcp=CgNpbWcQAzoFCAAQgAQ6CAgAEIAEELEDOgsIABCABBCxAxCDAToECAAQHjoGCAAQCBAeOgQIABAYUI4GWMokYPInaABwAHgAgAFBiAG7BpIBAjE2mAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWewAQA&sclient=img Anonymkode: 99de2...205
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #11 Skrevet 16. mars 2022 Hva er det å tolke da? Tror du legger litt mye i dette. Se det ann,la han ta kontakt. Om ikke er han ikke interessert. Anonymkode: 0771e...e48
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #12 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei, jeg er litt forvirret akkurat nå 😮 Jeg var på en cafe i går med en venninne. Var en som jobbet der som jeg syns var veldig kjekk. Han endte opp med å flørte veldig mye med meg. Han smilte hver eneste gang han gikk fobi og sa hei til meg når jeg gikk forbi han. Jeg gikk ut for å ta en telefon, og da hadde han gått bort til venneninnen min og spurt om jeg bor i området osv, og ble veldig glad da jeg gjorde det. Han spurte etterhvert om navnet mitt og nummeret og jeg sa jeg har lyst til å møte han en dag. Han sa han syns jeg var søt og han lagde et hjerte på kaffen min osv. Han sendte melding litt senere å kvelden og jeg svarte helt enkelt på den meldingen, men jeg kom ikke med noe oppfølgingsspørsmål. Han svarte ikke på den meldingen og nå er jeg så forvirret Han spurte jo meg på date og fikk telefonnummeret mitt. Hvor lenge skal jeg vente på svar? Anonymkode: b4d53...0c3 Han tror du ikke er interessert. Send han en enkel melding med et spørsmål om noe. Throw him a bone Anonymkode: 2d2b6...1a9 2
exictence Skrevet 16. mars 2022 #13 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor lenge skal jeg vente på svar? Anonymkode: b4d53...0c3 Du spurte ikke om noe. Du svarte på hans melding. Så da er det vel ikke noe å vente på. Du skriver at han spurte deg om en date? Hva svarte du?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #14 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei, jeg er litt forvirret akkurat nå 😮 Jeg var på en cafe i går med en venninne. Var en som jobbet der som jeg syns var veldig kjekk. Han endte opp med å flørte veldig mye med meg. Han smilte hver eneste gang han gikk fobi og sa hei til meg når jeg gikk forbi han. Jeg gikk ut for å ta en telefon, og da hadde han gått bort til venneninnen min og spurt om jeg bor i området osv, og ble veldig glad da jeg gjorde det. Han spurte etterhvert om navnet mitt og nummeret og jeg sa jeg har lyst til å møte han en dag. Han sa han syns jeg var søt og han lagde et hjerte på kaffen min osv. Han sendte melding litt senere å kvelden og jeg svarte helt enkelt på den meldingen, men jeg kom ikke med noe oppfølgingsspørsmål. Han svarte ikke på den meldingen og nå er jeg så forvirret Han spurte jo meg på date og fikk telefonnummeret mitt. Hvor lenge skal jeg vente på svar? Anonymkode: b4d53...0c3 "hilsen jente 16 år". (jeg blir fremdeles overrasket over at ungdom er på kvinneguiden!) Send melding tilbake og spør om når han er på jobb fordi du gjerne kommer innom når han er der. Og husk da å holde samtalen gående! Anonymkode: 3510d...163
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #15 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "hilsen jente 16 år". (jeg blir fremdeles overrasket over at ungdom er på kvinneguiden!) Send melding tilbake og spør om når han er på jobb fordi du gjerne kommer innom når han er der. Og husk da å holde samtalen gående! Anonymkode: 3510d...163 Hvorfor er ikke du på skolen? Anonymkode: 99de2...205
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #16 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): "hilsen jente 16 år". (jeg blir fremdeles overrasket over at ungdom er på kvinneguiden!) Send melding tilbake og spør om når han er på jobb fordi du gjerne kommer innom når han er der. Og husk da å holde samtalen gående! Anonymkode: 3510d...163 Jeg hadde ikke likt at noen skulle oppsøke meg på jobb mens jeg jobber og forstyrre meg mens jeg arbeider. Anonymkode: 99de2...205
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #17 Skrevet 16. mars 2022 Du må nesten gi litt tilbake. Send han ei melding. Anonymkode: 5da32...67f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #18 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde ikke likt at noen skulle oppsøke meg på jobb mens jeg jobber og forstyrre meg mens jeg arbeider. Anonymkode: 99de2...205 Lite relevant i dette tilfellet, der fyren selv startet dette mens han var på jobb. Anonymkode: 23fb9...8eb
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #19 Skrevet 16. mars 2022 Hva er det å tolke. Du var jo ikke interessert i en samtale og han respekterte det. Om du vil endre på det så må du ta litt ansvar for å holde en samtale i gang. Anonymkode: 7f7d3...0ec
Gjest Gurimalla1234 Skrevet 16. mars 2022 #20 Skrevet 16. mars 2022 Du sier noe om at du ikke kom med noen oppfølgingsspørsmål og sitter nå å venter på svar🤷🏼♀️ Stakkars fyr tror vel du ikke er interessert som ikke kommer med ett eneste spørsmål😇
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå