Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Har årets influensa kommet til Norge allerede? Noen som vet? Mannen har lagt med høy feber, hals-onde, og smerter i hele kroppen. I tillegg har han hatt stikkende smerter på venstre side i mageregionen på kveldstid, men det er kanskje pga av Ibux-en? Tror dere det er flensa?
Gjest Violetta Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har i hvert fall hatt influensa. Vet ikke om det betyr at den er kommet.
Gjest gjest Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har også ligget hele helgen med svært høy feber, vondt i hode,hals og veldig stiv nakke Men ser ut som den er i ferd med å slippe taket nå, iallefall feberen..
Gjest Madeline Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 For å finne ut sikkert at det er influensa så må du vel ta en blodprøve tror jeg. Alt for mange sier de har fått influensa selv om de bare har en kraftig forkjølelse. Det er ikke dermed sagt at mannen til trådstarter ikke har influensa. Noen må jo være de første.
Dødspingvinen Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 Mannen fikk diagnosen på den for noen uker siden. Så den er her nok allerede
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #6 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg legger inn denne linken fra Folkehelseinstituttet. Kan lese mye om influensa her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå