Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I følge amerikansk sikkerhetstjeneste så er upulte menn den største trusselen internet i USA i dag.

https://www.cbsnews.com/news/incel-threat-secret-service-report/

Dette i en tid da kjernefysisk krig er nærstående.

Hvorfor er menn som ikke får pult en så stor trussel? Hvorfor klarer ikke upulte menn å slå seg til ro med at ingen vil ha de? Eventuelt forbedre sine sosiale ferdigheter og fysikk slik at noen kanskje er interessert i noen av de?

Anonymkode: a493f...0d0

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke det at de er upulte som er problemet, men at de legger seg til uspiselige og farlige holdninger og at de radikaliseres. Og at de retter aggresjonen mot kvinner, i stedet for å påvirke samfunnet eller ta tak i seg selv.

Anonymkode: e67c1...b75

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen menn vil brenne ned en hel landsby bare for å føle varme. Jeg vet ikke hva det er, men det er en mangel på aksept. Og det er jo i kombinasjon med mye annet enn å være upult. Ofte er det dessverre en diagnose i tillegg.

Anonymkode: d331b...ee8

AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men dette er langt over deres fatteevne, og ikke et tema som hører hjemme på et kvinneforum. Alt dere kommer til å si her vil kun bidra til å forverre problemet for de som leser det. Og det ønsker dere sikkert egentlig ikke. 

Anonymkode: 5ea2e...518

AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂

Anonymkode: e57a7...111

AnonymBruker
Skrevet

Menn er det svake kjønn. Rett og slett. Emosjonelle, hysteriske og hjelpeløse når de ikke har en kvinne til å ta vare på dem. 

Anonymkode: b26f2...f9e

• Liker 3
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sorry, men dette er langt over deres fatteevne, og ikke et tema som hører hjemme på et kvinneforum. Alt dere kommer til å si her vil kun bidra til å forverre problemet for de som leser det. Og det ønsker dere sikkert egentlig ikke. 

😆 Nei, men da kan man ikke forvente at kvinner skal kunne gjøre noe med saken heller. Hvis det er så jævlig komplisert altså. 

Anonymkode: e67c1...b75

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes en del idioter i samfunnet, og noen av de jobber som journalister også.

Anonymkode: 2e9ec...7ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn er det svake kjønn. Rett og slett. Emosjonelle, hysteriske og hjelpeløse når de ikke har en kvinne til å ta vare på dem. 

Dvs at alle skeive menn er hjelpeløse hele livet siden de ikke vil ha en kvinne ved din side?

Anonymkode: f6b9f...80d

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er nok i bunn og grunn ganske nære sannheten, ja  Men i stedet for å godte deg over det, forsøk heller å ha kjærlighet for alle mennesker, også menn som mangler noe helt fundamentalt for følelsen av egenverdi.

Skrevet (endret)

Sidehistorie og en ren teori:

I huleboer tider der den ene stammen kunne utslette nabostammen for dens territorier og resurser var hver av stammene avhengig av å ha pålitelige menn som beskyttet landsbyen. 

Stammen som hadde en kultur der lederen hadde krav på alle godene, inkludert kvinnene i sin flokk, var i fare for å bli forrådet av sine menn, for hvem vil ikke være lederen og få alle kvinnene?  Med andre ord et ustabilt samfunn og ett som ikke overlevde i det lange løp. 

Løsningen ble å forandre til en mer rettferdig kultur, dele godene, et hjem og en kvinne til hver mann, slik at han fikk sin egen familie og hadde faktisk noen å beskytte enn bare dø for sin leder i stammekrig.

Sim salabim! Kanskje vår første konsept av ekteskap ble til! Hvem vet, men en fascinerende tanke 🤷‍♂️

-

Pilen viser en absolutt en økende trend av menn i 20-30 årene som er usynlig for kvinner, og kanskje en gyldig grunn til det. Aldri har det vært rapportert høyere sexløshet hos menn i tiden før nå. Kvinner har stort sett holdt seg jevnt.

Å se enkelte responser her inne er like fascinere som viser til en annen teori som er kulturen for forståelse for menns problemer er omtrent null. Menn må fikse seg selv, og sutre som en mann vil aldri lede noen vei. 

Det er vel først det blir din sønn som faller utenfor samfunnet før man begynner å bry seg... som er... rundt 2040 🎉

Endret av umAxa
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De er dessverre det. I stedet for å se innover, skylder de på samfunnet og kvinner. 

Det er ganske trist. 

Anonymkode: d2120...8bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
umAxa skrev (15 minutter siden):

Sidehistorie og en ren teori:

I huleboer tider der den ene stammen kunne utslette nabostammen for dens territorier og resurser var hver av stammene avhengig av å ha pålitelige menn som beskyttet landsbyen. 

Stammen som hadde en kultur der lederen hadde krav på alle godene, inkludert kvinnene i sin flokk, var i fare for å bli forrådet av sine menn, for hvem vil ikke være lederen og få alle kvinnene?  Med andre ord et ustabilt samfunn og ett som ikke overlevde i det lange løp. 

Løsningen ble å forandre til en mer rettferdig kultur, dele godene, et hjem og en kvinne til hver mann, slik at han fikk sin egen familie og hadde faktisk noen å beskytte enn bare dø for sin leder i stammekrig.

Sim salabim! Kanskje vår første konsept av ekteskap ble til! Hvem vet, men en fascinerende tanke 🤷‍♂️

-

Pilen viser en absolutt en økende trend av menn i 20-30 årene som er usynlig for kvinner, og kanskje en gyldig grunn til det. Aldri har det vært rapportert høyere sexløshet hos menn i tiden før nå. Kvinner har stort sett holdt seg jevnt.

Å se enkelte responser her inne er like fascinere som viser til en annen teori som er kulturen for forståelse for menns problemer er omtrent null. Menn må fikse seg selv, og sutre som en mann vil aldri lede noen vei. 

Det er vel først det blir din sønn som faller utenfor samfunnet før man begynner å bry seg... som er... rundt 2040 🎉

Tvangsekteskap er moderne slaveri. For noe vrøvl. 

Det er andre menn som ber menn ta seg sammen, ikke kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er nok i bunn og grunn ganske nære sannheten, ja  Men i stedet for å godte deg over det, forsøk heller å ha kjærlighet for alle mennesker, også menn som mangler noe helt fundamentalt for følelsen av egenverdi.

Godter meg ikke. Det er de samme grunnene menn har brukt, og bruker for å undertrykke kvinner. Så om noen vet hvor fælt det er, så er det faktisk oss. 

Jeg gir kjærlighet og respekt til folk som fortjener det. Svært få bitchy menn er i den gruppen. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tvangsekteskap er moderne slaveri. For noe vrøvl. 

Det er andre menn som ber menn ta seg sammen, ikke kvinner. 

Jeg sa aldri noe om at tvangsekteskap var en god ting eller løsningen i disse tider, eller at det er kun kvinner som ber menn ta seg sammen.

Det er fortsatt din fremtidige sønn som står i faresonen for å bli en del av den økende statistikken av sex løse menn, uavhengig av om du er en mann eller kvinne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
umAxa skrev (5 minutter siden):

Jeg sa aldri noe om at tvangsekteskap var en god ting eller løsningen i disse tider, eller at det er kun kvinner som ber menn ta seg sammen.

Det er fortsatt din fremtidige sønn som står i faresonen for å bli en del av den økende statistikken av sex løse menn, uavhengig av om du er en mann eller kvinne.

Nei, det er en rekke andre parametre enn bare kjønn som spiller inn. Har man en sønn som kommer fra et ressurssterkt  eller som har et friskt sinn og ellers passer på kroppen, så går det nesten alltid bra, slik som med kvinner. Det er først og fremst menn med lav sosioøkonomisk status som risikerer en slik tilværelse.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke dette er noe annet enn en unnskyldning. Hadde de vært SÅ mye lykkeligere om de hadde fått pult èn gang? For meg er det veldig vanskelig å tro.. Jeg tror derimot  at menn vil vi skal tro at dette er et kjempestort samfunnsproblem. At de føler seg som tapere tror jeg handler om mye mer enn bare knulling! 

Anonymkode: 99d4f...062

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er en rekke andre parametre enn bare kjønn som spiller inn. Har man en sønn som kommer fra et ressurssterkt  eller som har et friskt sinn og ellers passer på kroppen, så går det nesten alltid bra, slik som med kvinner. Det er først og fremst menn med lav sosioøkonomisk status som risikerer en slik tilværelse.

Selvsagt, og det er lett å si det.

Vi kan være enig i at det er ingen som ønsker og oppdrar sitt guttebarn til å bli ensom uattraktiv mann, men det skjer jo allikevel, og realiteten reflekterer dette. Så hva andre parametere kan du komme på som spiller inn tror du?

Endret av umAxa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Godter meg ikke. Det er de samme grunnene menn har brukt, og bruker for å undertrykke kvinner. Så om noen vet hvor fælt det er, så er det faktisk oss. 

Jeg gir kjærlighet og respekt til folk som fortjener det. Svært få bitchy menn er i den gruppen. 

Alle mennesker fortjener kjærlighet og omsorg. Ofte er det mangelen på det som i utgangspunktet har brakt dem dit de er. Det er vår alles utfordring i livet å forsøke å finne det i oss selv å unngå å tenke at noen ikke fortjener det. Det er vanskelig, og ofte vil vi feile. Men vi bør aldri gi opp å forsøke.

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stor sympati med menn som ikke får sex og nærhet som de ønsker seg, og har ingen problemer med å ta en seriøs diskusjon om strukturelle og sosiologiske årsaker til dette.

Jeg har ingen sympati eller tålmodighet med incels.

Anonymkode: 55275...153

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...