Gå til innhold

Sletter dere mathcher det ikke blir noe av?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Matcher dere får på Tinder, og som dere kanskje har fått over på andre Some - f.eks Snap, og hvor dere smått har snakket på å treffes men allikevel aldri får til noe.. sletter dere bare personene, eller sier dere i fra? 
Kjenner jeg er lei av å snakke med menn, hvor stemninga er hyggelig og det er snakk om å treffes, men så skjer det aldri noe mer.. jeg har nok venner å skrive med, om jeg ikke skal være underholdning for disse kara i tillegg. 

Og ja.. jeg tar også initiativ til å møtes, likevel skjer det ingenting

Så hva gjør dere andre - sier i fra og sletter, eller bare sletter? Føler meg frekk som evt bare fjerner dem også, likevel så skylder jeg dem jo ingenting heller? 

Anonymkode: 5af17...be5

Videoannonse
Annonse
Gjest Lunaris
Skrevet

De vil nok bare ha oppmerksomheten/ anerkjennelsen. Ikke noe mer. Er en mann interessert, levner det ingen tvil heller.

AnonymBruker
Skrevet

Ville bare fjernet de som ikke tar noe initiativ etter en stund, ikke noe i veien med det. Har fjernet masse folk fra tidligere i livet jeg ikke har hatt kontakt med på mange år fra diverse some enten de var tidligere bekjente eller dates, og de har fjernet meg. Helt naturlig når det kun er perifere folk. 

Anonymkode: bee7f...fe2

AnonymBruker
Skrevet

varierer. Men om de ikke tar noe initativ for å opprettholde kontakt så sletter jeg bare. Hvis vi har møttes så pleier jeg si fra før jeg sletter. Og jeg sletter ganske fort. Jeg samler ikke på matcher. Om jeg sender melding etter match og ikke får svar på en ukes tid så er de slettet.

Anonymkode: a8764...836

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ville bare fjernet de som ikke tar noe initiativ etter en stund, ikke noe i veien med det. Har fjernet masse folk fra tidligere i livet jeg ikke har hatt kontakt med på mange år fra diverse some enten de var tidligere bekjente eller dates, og de har fjernet meg. Helt naturlig når det kun er perifere folk. 

Anonymkode: bee7f...fe2

Hva med deg, tar du initiativ ?

Anonymkode: c6a62...fa8

AnonymBruker
Skrevet

Flere av dem tar forsåvidt initiativ, eller...sender 1-2 snaps om dagen f.eks, men virker til at det er for å opprettholde "streaken" på snap🙄  Det er så tafatt! 

Jeg fjerna de som ikke virka keen nok, uten å si fra. Jeg har jo ikke møtt noen av disse fyrene, så sånn sett er det vel innafor. 

Ts

Anonymkode: 5af17...be5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samboer og er på tinder, er ikke interessert i å møte noen eller innlede noe forhold. Matcher med en god del kvinner, og liker bare å få anerkjennelse. Snakker litt med noen, flørter litt, også lar jeg bare samtalen ebbe ut.

Tenker det er en del menn som meg på tinder.

Anonymkode: 108ce...1e7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...